SHHHKSHHHK Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Men i faen?! De forbanna tullebukkene av noen naboer som absolutt må feste og bråke som bare svarte VÆR ENESTE BIDIGE HELG! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 At jeg hele tiden klikker på brukernavnet til folk når jeg skal klikke på 'opp' knappen. Og folk som ikke bruker spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Men i faen?! De forbanna tullebukkene av noen naboer som absolutt må feste og bråke som bare svarte VÆR ENESTE BIDIGE HELG! Da ringer du politi. Etter klokken 23 skal det være stille, tror det er litt senere i helgene, men senere enn 02 er det ivertfall ikke. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ser ut som det har stoppet nå. Foreløpig, i hvert fall. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Siste dagen i Spania ble jeg vekket opp av kantklippere og løvblåsere klokken 8 om morgenen på et hotel, ER DET MULIG, JEG BETALER FOR Å HA ET HYGGELIG OPPHOLD IKKE BLI VEKKET OPP KLOKKA 8 OM MORGENEN!!! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Å bli teamkilla som "hevn" på eit multiplayer-spel av ein frå forumet her. Kun fordi eg drap han ved eit uhell og sa sorry etterpå. BOHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Å bli teamkilla som "hevn" på eit multiplayer-spel av ein frå forumet her. Kun fordi eg drap han ved eit uhell og sa sorry etterpå. BOHAHAHAHAHA Har du fått litt for mykje å drikke i kveld eller? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Å bli teamkilla som "hevn" på eit multiplayer-spel av ein frå forumet her. Kun fordi eg drap han ved eit uhell og sa sorry etterpå. BOHAHAHAHAHA Har du fått litt for mykje å drikke i kveld eller? ikke mer enn et par Frank's og ciderbrus fra telemark. Hvordan det? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 At jeg hele tiden klikker på brukernavnet til folk når jeg skal klikke på 'opp' knappen. Og folk som ikke bruker spørsmålstegn. Man har en fin knapp på tastaturet som det står "Home" på som gjør samme nytten uten noen brukernavn i nærheten som man kan trykke på. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Bilalarmen til en fyr borti gata her som gikk i hele går ettermiddag og har gått i hele morges. Hvor faen er han? Bortreist? Begynner å bli kraftig lei av å høre på den forbanna ulinga. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7222398 produsere computeren Computeren som ble vist for første gang denne uken touch-screen computer Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det er så forbanna varmt ute nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det er varmt og sol ute, og her sitter jeg med kraftig hodepine og kvalme! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det er varmt og sol ute, og her sitter jeg med kraftig hodepine og kvalme! Det regner og jeg får ikke tatt min sykkeltur . Lenke til kommentar
livingman Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 alle skal hyle og skrike så jævla når de bader... HVORFOR inni helvete skal de det!!.... av og til har jeg bare lyst og drukne dem. :wallbash: :wallbash: 8 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Laga meg ei deilig skive med egg, setter på ein film, tek den første biten. Agurk. Ein idiot i huset har brukt BRØDkniven til AGURK. Eg hatar agurk. Faen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 At det er helt tilfeldig om PS3 media server vill fungere. Ingen logikk i hvorfor det ikke skal fungere nå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Har ikke en dritt å gjøre i en uke framover. Blir vel bare å sitte her og spille WoW som vanlig. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Du kan male huset mitt gratis, så får du noe å gjøre. Jeg irriterer meg over når noen ringer mens jeg kjører. To sekunder før jeg stopper i en busslomme, slutter det å ringe. Så da må JEG ringe tilbake. Når jeg ringer tilbake, svarer ikke vedkommede som ringte meg nettopp. Hvordan er det mulig? Han hadde jo beviselig telefonen sin i hånden fem sekunder tidligere! Jeg kjører videre. Han ringer opp igjen et minutt senere. En annen ting som irriterer er når telefonselgere ringer, og jeg ikke rekker å ta'n. Jeg får bare opp et telefonnummer jeg ikke kjenner, så før jeg våger å ringe tilbake, sender jeg med tlf til 1900. Får som svar at "Nummer brukes i forbindelse med markedsundersøkelser og telefonsalg" Herlig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg