Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men i faen?! De forbanna tullebukkene av noen naboer som absolutt må feste og bråke som bare svarte VÆR ENESTE BIDIGE HELG! :wallbash:

Da ringer du politi. Etter klokken 23 skal det være stille, tror det er litt senere i helgene, men senere enn 02 er det ivertfall ikke.

Lenke til kommentar

Å bli teamkilla som "hevn" på eit multiplayer-spel av ein frå forumet her. Kun fordi eg drap han ved eit uhell og sa sorry etterpå.

BOHAHAHAHAHA :evil:

Har du fått litt for mykje å drikke i kveld eller?

ikke mer enn et par Frank's og ciderbrus fra telemark. Hvordan det?

Lenke til kommentar

At jeg hele tiden klikker på brukernavnet til folk når jeg skal klikke på 'opp' knappen. Og folk som ikke bruker spørsmålstegn.

Man har en fin knapp på tastaturet som det står "Home" på som gjør samme nytten uten noen brukernavn i nærheten som man kan trykke på.

Lenke til kommentar

Du kan male huset mitt gratis, så får du noe å gjøre.

Jeg irriterer meg over når noen ringer mens jeg kjører.

To sekunder før jeg stopper i en busslomme, slutter det å ringe.

Så da må JEG ringe tilbake.

Når jeg ringer tilbake, svarer ikke vedkommede som ringte meg nettopp.

Hvordan er det mulig? Han hadde jo beviselig telefonen sin i hånden fem sekunder tidligere!

Jeg kjører videre. Han ringer opp igjen et minutt senere.

En annen ting som irriterer er når telefonselgere ringer, og jeg ikke rekker å ta'n.

Jeg får bare opp et telefonnummer jeg ikke kjenner, så før jeg våger å ringe tilbake, sender jeg med tlf til 1900. Får som svar at "Nummer brukes i forbindelse med markedsundersøkelser og telefonsalg"

Herlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...