Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

V-by: Henger meg på denne. Venner og kjente forventer tydeligvis for det første at jeg har alt av installasjonsdisker som de måtte trenge, og gjerne også en ekstra rambrikke eller to, og ikke minst at jeg gjerne kaster bort flere timer på å fikse maskinene deres - helt gratis. Har man gjort slikt én gang, blir man aldri kvitt ryktet.

8778038[/snapback]

Som du sier, har dy først reparert en pc, så veit fort hele slekta til vedkommende, og alle har en pc som skulle ha vert fiksa.

Har du passord på pc-en, så må jeg jo få vite det. Hvordan i svarte kan jeg ellers hvite det?

Skal du ha div programmer installert på pc-en, så regner jeg med at du har gyldig lisens til det. Har du det. nytter det ikke å ikke komme med cd eller cd-key...

Har du en selvbygd pc av ett eller annet slag, ta for guds skyld med driver cd-ene. å måtte skru opp pc-en for å se på HW-en og finne drivere derfra er et slit. jeg kan ikke trylle heller...

Folk som mener at det er min skyld at e-posten ikke fungerer et halvt år etter at jeg bytta strømforsyning. Hvor dum går det ann å bli?

Folk som SKAL ha hjelp, eller SKAL ha meg til å gjøre det, og det og det. Skal jeg hjelpe deg, får du faen meg spørre først. det er ikke noen selvfølge at jeg skal installere all driten du skal ha på pc-en din, selv om det skal brukes i skolesammenheng eller ikke...

Nå må jeg slutte å skrive, merker jeg begynner å bli mere og mere irritert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At folk som sitter i øverste etasje, har 8 års utdanning og tjener over 1 million kroner i året ikke skjønner at nettverkspluggen faktisk ikke går inn i USB uttaket

8777640[/snapback]

Men USB går inn i nettverkskontakten, noe vi oppdaget da en i klassen lurte på hvorfor projektoren ikke virka :!:

Lenke til kommentar

Ja? Rødkanalen streiker alltid om man bruker RGB-kabelen på skola, så det er å foretrekke. På skolen vår ihvertfall, om du er uheldig med projektoren!

På forrige foredrag hadde jeg et bilde av et glukosemolekyl som jeg hadde tegna i PS, men rødfargen ble ikke vist...

Lenke til kommentar
Ja? Rødkanalen streiker alltid om man bruker RGB-kabelen på skola, så det er å foretrekke. På skolen vår ihvertfall, om du er uheldig med projektoren!

På forrige foredrag hadde jeg et bilde av et glukosemolekyl som jeg hadde tegna i PS, men rødfargen ble ikke vist...

8780136[/snapback]

ang. projektorer m.m så streika pcen til læreren vår så mye at min hp omnibook 6000(er) gjorde en bedre jobb!

da godta jeg meg !

Edit: la til en 0

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
At folk som sitter i øverste etasje, har 8 års utdanning og tjener over 1 million kroner i året ikke skjønner at nettverkspluggen faktisk ikke går inn i USB uttaket

8777640[/snapback]

Men USB går inn i nettverkskontakten, noe vi oppdaget da en i klassen lurte på hvorfor projektoren ikke virka :!:

8779782[/snapback]

Gjor den ikke pa noen av mine PCer... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

8777640[/snapback]

8779782[/snapback]

Gjor den ikke pa noen av mine PCer... :dontgetit:

8780372[/snapback]

*Prøve selv*.

Jo, makt løser det meste ;)

Lenke til kommentar

ingenting er mer iritabelt enn å høre at de jeg leier til våkner, det høres ut som de kommer igjenom gulvet når de går på kjøkkenet...

Og ja det høres faktisk ekstremt godt!

Også når rutern klikker... da bryter helvete løst :ph34r:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Irritabel, folkens, er ikke en fiffig måte å si "irriterende" på. Irritabel er det du er når du lett lar deg irritere, slik som jeg når folk prøver å virke smarte ved å bruke ord de ikke vet hva betyr.

8784709[/snapback]

hehe ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Forelesere som liker å gi oppgaver der de egentlig ikke spør om noenting på eksamen, og likevel forventer at vi skal svare.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...