Smirnoff Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 kan hende han har ocd http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive%E2%80%93compulsive_disorder :hmm: Åh joda, at han har det har jeg kommet fram til for lenge siden. Problemet er at man får medikamenter for slikt, men han tar dem tydeligvis ikke. :/ Lenke til kommentar
livingman Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 kan hende han har ocd http://en.wikipedia.org/wiki/Obsessive%E2%80%93compulsive_disorder :hmm: Åh joda, at han har det har jeg kommet fram til for lenge siden. Problemet er at man får medikamenter for slikt, men han tar dem tydeligvis ikke. :/ hvis du er jevla flink med sprettert burde ikke være et problem og medisinere denne mannen 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 4 timer høres ekstremt ut men det er ikke alle som har rygg til og måke Det verste var 4 timer en gang i vinter ja. Riktig nok med små pauser for å flytte bilen og koste snø ut av freseren. Greit nok at ikke alle klarer å måke, og han er relativt gammel, men han er også et petimeter av de sjeldne. På sommeren er favoritten gressklipper (bensin ja), høyttrykkspyler og sirkelsag. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Hvis man får en fartsbot i Norge er man ingen hard kriminell av den grunn, og hvis du ikke har penger til å betale ( f.eks fordi du måtte kjøpe mat til familien din) så må du i fengsel. Når du har vært i fengsel kommer det på rullebladet ditt, og hemmer deg utrolig mye resten av livet. (Fordi det er mange ting som krever pletfri vandel.) Får ikke sagt det nok. Gjentatte skrivefeil i innlegg irriterer meg så grenseløst! Har man dysleksi så er det mer eller mindre forventet at man har dette i sin signatur. (Under retningslinjene står det: "Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang." Punktet under nettikette ang. dette er så langt at jeg legger det heller ved som en link. ) Endret 21. juli 2010 av Kallileo Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Å tape. Heldigvis skjer det yppers sjeldent. Ja, SÅ JÆVLIG! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Naboene mine gjør ingenting annet enn å skrike og hoppe på trampoline fra morgen til kveld! Det verste er når han fyrer opp den gamle VW Golfen fra 80-tallet og ruser motoren ned hele innkjørselen og opp gaten! Klokken 05:30. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hater forbanna drittnaboer som bruker motorsag klokka 07:00 på morgenen, fytti helvete, jeg blir så sinna at hele taket løfter seg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er du sint lemon, du skriker sånn Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Er blitt alt for hekta på Assassins Creed 2 Skal til danmark klokka 5:30 i dag/mårra tidlig, og har ikke pakket enda And of we go Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) At jeg kommer på at jeg har glemt å ta av linsene akkurat når jeg har lagt meg i senga Endret 22. juli 2010 av Diskutert Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Gaah! Hadde forumet hatt en av-knapp hadde det blitt merkverdig lettere å legge seg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 At jeg, etter å ha sovet med åpne vindu noen netter, har begynt å få litt vondt i halsen og blitt tett i ett av neseborene. Jævlig irriterende! >< Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg hater når man faktisk betaler for en DVD med ærlig inntjente penger, og må lide gjennom reklamer man ikke kan spole over, og advarsler om at man ikke må stjele. Er det rart at folk laster ned filmer? 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg kjøper bare spesielle filmer (ala collectors edition etc) pga det der. Reklamer på film man har betalt for er så utrolig retard :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Noen leger altså, for noen surrete typer. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Gaah! Hadde forumet hatt en av-knapp hadde det blitt merkverdig lettere å legge seg! Forumet har en av-knapp. Uansett stopper forumet opp daglig mellom 03.55 og 04.05. Irriterrende. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Gaah! Hadde forumet hatt en av-knapp hadde det blitt merkverdig lettere å legge seg! Forumet har en av-knapp. Uansett stopper forumet opp daglig mellom 03.55 og 04.05. Irriterrende. Selvfølgelig har forumet en avknapp! Det er bare å besøke serveransvarlig og trykke på av-knappen som står der avknapper vanligvis er på servere. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Gaah! Hadde forumet hatt en av-knapp hadde det blitt merkverdig lettere å legge seg! Forumet har en av-knapp. Uansett stopper forumet opp daglig mellom 03.55 og 04.05. Irriterrende. Det er da forumet tar backup. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det er fullt klar over, det gjør det ikke noe mindre irriterrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg