Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Hun har vel lært at det er best for flinke piker å være enig i hva menn sier. Good for her. Vil gå så langt som å kalle henne et forbilde jeg. Endret 19. juli 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
livingman Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Uff, ja man må ikke irritere gud jepp i am your god ! do my bidin or il smite you down to hell. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 jeg blir så sykt irritert av folk som bruker ordet "liksom" i hver jævla setning. Ordet har jo faen ikke en mening. "Så dro vi liksom til byen å spiste liksom en stor kebab" Har ingen mening spør du meg... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 At madammen kommer til å være borte den neste måneden, uuuuuuuuuuh! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Bassen forsvann på Siberia V2. Skulle tru eg har på meg portapro! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Spray på litt quick detailer og tørk av med mikrofiberhåndkle. Om du da ikke har kjørt og tilgriset bilen Da må jeg kjøre og kjøpe... Regn og vind irriterer. Jeg vil ut med båten vår! Ahh tenk, hva er ikke bedre enn en båttur til Strømstad i strålende vær og så dra til Herføl (Hvaler) og spise burger der, for så å dra ut og fiske på kvelden... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 What the fuck gjør jeg? Jeg som verdens gladeste seilbåt i et hav der folk bare er stuck på sine triste øyer. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 What the fuck gjør jeg? Jeg som verdens gladeste seilbåt i et hav der folk bare er stuck på sine triste øyer. Jeg er glad! Forøvrig irriterer denne tråden meg. Den er laget bare for å sutre og klage. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Folk som presterer å skrive "kommet" som "komt". Idioter! Faen! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Folk som presterer å skrive "kommet" som "komt". Idioter! Faen! Eh? Er to forskjellig ord etter det jeg har forstått. Som på engelsk sitt "Come/Came/come" bruk. Eller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) "komt" er ikke et norsk ord. "Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'komt' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka." Eh? Er to forskjellig ord etter det jeg har forstått. Som på engelsk sitt "Come/Came/come" bruk. komme, kom, kommet. Kilde Endret 20. juli 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Komt er dialekt.. Jeg sier det "Han har komt" Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) "komt" er ikke et norsk ord. "Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'komt' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka." Eh? Er to forskjellig ord etter det jeg har forstått. Som på engelsk sitt "Come/Came/come" bruk. komme, kom, kommet. Kilde Så hva er "komt"? Søkte en del på google, og det virker som om det er svært mangen som bruker det. Så det er vel et ord? Endret 20. juli 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Mangen er heller ikke er norsk ord, det heter mange Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Mangen er heller ikke er norsk ord, det heter mange Synd at du ikke klarer å lese mitt "tag"....og følte heller for å angrepe meg enn å ta stilling til det jeg spurte ang "komt". Alle sier "mangen" her i stavanger. Mulig det er noe lokalt? Endret 20. juli 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Komt er vel ingenting, når jeg googler det får jeg bare opp folk har skrevet det istedenfor kommet, fra blogger osv, og det er som sagt ikke korrekt norsk Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Når skal folk fatte at dialekt ikke er tillatt skriftlig? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det er dialekt... Det er mange ord som man finner i dialekt men ikke i ordbøkene.. Komt, mangen osv.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det er dialekt... Det er mange ord som man finner i dialekt men ikke i ordbøkene.. Komt, mangen osv.. Nå er det å skrive og snakke to vidt forskjellige ting. Kjøpe klær er irriterende . Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 "komt" og "mangen" er ikke ord i det norske skriftspråk. Derimot, så kan de være ord i en eller flere norske dialekter. Jeg er sunnmøring, og sier vel "komt". Derimot så skriver jeg "kommet". (Hekje du komt dej heimatt endå? / Har ikke du kommet deg hjem igjen ennå?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg