Hashtægg Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Gutter som ikke tar et hint, eller gutter som tar et hint, men kater som om de ikke gjør det. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Gutter som ikke tar et hint, eller gutter som tar et hint, men kater som om de ikke gjør det. 8769389[/snapback] Så du kater de ja, hva er det? Jeg irriterer meg forresten over folk som må bemerke skriveleifene jeg har, selv om det bare er en ørliten feil og det likevel er fult mulig å forstå hva ordet skal være. Endret 3. juni 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Så du kater de ja, hva er det? Jeg irriterer meg forresten over folk som må bemerke skriveleifene jeg har, selv om det bare er en ørliten feil og det likevel er fult mulig å forstå hva ordet skal være. 8769449[/snapback] Sånn som du nettopp gjorde, mener du? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du kan da ikke forvente at katter skal ta et hint? De er dyr... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det mest irriterende jeg kommer på, må være det bittelille hullet på de store 1,5 eller 2 liters juice-kartongene. Hvorfor kan de ikke ha en skikkelig tut som på literskartongene? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Folk som ikke tørr å hilse når man ikke har sett de på år og da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Folk som ikke tørr å hilse når man ikke har sett de på år og da 8770238[/snapback] Uff, hater når jeg treffer på folk jeg ikke har sett på lenge. Hadde jeg vært interessert i det som skjer i den personens liv, så hadde jeg holdt kontakten. "Joa.. ellers da?"-samtalen er så pinlig at det er like greit å bare gå forbi hverandre som om dere er to ukjente. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Den stygge "hvor hot er du" kalkulatoren som tar opp halve skjermen på ZTV. Og sangen som går akkurat nå: This is why I'm hot. This is why, this is why, this is why I'm hot. GAH! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Så du kater de ja, hva er det? Jeg irriterer meg forresten over folk som må bemerke skriveleifene jeg har, selv om det bare er en ørliten feil og det likevel er fult mulig å forstå hva ordet skal være. 8769449[/snapback] Om du hadde lest setningen nøye ville du skjønt det. Jeg kater ingenting, men de later som. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Om du hadde lest setningen nøye ville du skjønt det. Jeg kater ingenting, men de later som. 8770332[/snapback] Var fullstendig klar over det, jeg bemerket det bevisst med tanke på hva som irriterer meg med andre folk. Altså folk som må bemerke den miste lille leif, og ikke forstår hva det betyr selv om det er opplagt. Jeg skjønte hva du mente. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) ... dette med fjerde dimensjon bringer jo inn og reise i tid da. ARGH hvorfor kan ikke folk lære seg riktig bruk av OG og Å??!! Endret 3. juni 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Var fullstendig klar over det, jeg bemerket det bevisst med tanke på hva som irriterer meg med andre folk. Altså folk som må bemerke den miste lille leif, og ikke forstår hva det betyr selv om det er opplagt. Jeg skjønte hva du mente. 8770358[/snapback] Daså Du er tilgitt! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 At noen tror jeg skal skjønne hva han mener ved at han bare snakker om den, fordi jeg på elektro på videregående. F.eks: "På jobben har vi sånn.. ja du vet sånn greie.. Det er noe hydrualikk, så er det en ventil og en motor. Så er det sånn at... Ja, du skjønner!" Hæ?! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 At folk som sitter i øverste etasje, har 8 års utdanning og tjener over 1 million kroner i året ikke skjønner at nettverkspluggen faktisk ikke går inn i USB uttaket Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 De har gjerne andre ting å tenke på enn slikt. Dersom man overhodet ikke er interessert i data annet enn å bruke det som et verktøy til jobben, så er det ikke så rart at man ikke vet hva som skal hvor. Dessuten er det ofte litt latskap også. Hvorfor gjøre noe med datamaskinen selv når IT kan komme og fikse det? Jo mer lønn, jo mer stress (ofte). Trivialiteter som nettverkskabler er ikke øverst på dagsorden. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Folk som kommer med pc-en, skal ha antivirus. de spør ikke om de kan få, eller om jeg kan årne det. Jeg skal visst. Pluss at de regner med at jeg allerede kan passordet deres... Håper de brenner i helvete... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Tysk eksamen.... 8777231[/snapback] Får du ikke eksamen på norsk? V-by: Henger meg på denne. Venner og kjente forventer tydeligvis for det første at jeg har alt av installasjonsdisker som de måtte trenge, og gjerne også en ekstra rambrikke eller to, og ikke minst at jeg gjerne kaster bort flere timer på å fikse maskinene deres - helt gratis. Har man gjort slikt én gang, blir man aldri kvitt ryktet. Endret 4. juni 2007 av johnj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg