FrankBjarne Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Pass på tennene dine da 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Å dele nettlinje med onkelen min som lastar ned frå tpb ofte. 5000/500 er linja, men når han lastar ned får eg 1000/500. Han seedar ikkje heller Endret 16. juli 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Taylor fra Twilight som forteller meg at jeg hører på Spotify. Som om Twilight ikke var irriterende nok... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg er så grundig lei av foruhikke. Hvis Diskusjon.no absolutt skal være landets ledende forum, skal de sørge for å VIRKE! Hvis ikke kan de gi jobben til noen som evner å overta. Det skjer ALLTID når jeg er i ferd med å skrive et velskrevet og riktig innlegg i en heit tråd. 3 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Forsøkte å skifte vannpumpe på bilen idag, men er jo så helvetes trangt at jeg ikke kom til skruene, pluss at det er mye demontering bare for å komme til. Må på verksted for å skifte driten, og nå tar verkstedene sommerferie, og det lekker som en sil. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Folk som klager over gratistjenester. Endret 16. juli 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Båtturen hjem fra Danmark... så ufattelig med sjø slik at man kunne høre at hundrevis av tallerker osv gikk til helvette samt at folk lå og spøy som faen rundt meg Ble også irritert på at en person ikke hadde klart å sette på det pokkers håndbrekket slik at en stakkars hadde en bil i bakenden på sin BMW. OG folk som kjører over fartsgrensene i soner under 80, men når man kommer til 80 soner eller høyere så skal de være sinker. OG folk som sitter å tenner opp røyk etter røyk når man prøver å nyte en bedre middag ute... faen som jeg hater røyk, jævla cancerfolk. OG at iPad fucker opp ord. Endret 16. juli 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Mythbusters-episoden som går på Discovery HD nå. Selvsagt vil flyet ta av fra beltet, det er ikke mot alle forventninger. Det er simpel logikk. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Idiotene i Mythbusters, ja....... Er det så vanskelig å forstå at flyet beveger seg pga. propellen, ikke motorkraft i hjulene? Det har ikke noe å bety hvor fort rullebåndet går. Nå ER JEG GRUNDIG lei av hun dama fra Myntverket, som legger ut om hvor fantastisk den fordømte gullmynmten fra krigen er. un høres ut som dama fra Zon-reklamene. Hvis du vet hvor du har vondt........ Endret 16. juli 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 De viser det publikum vil se også på Mythbusters, og publikum er stort sett dumme. Dessverre for oss som kan tenke litt lenger. I episoden på gamle Discovery i kveld testet de om det å hoppe like før en fallende heis traff bakken kunne redde deg. Enhver person håper jeg da kjapt kommer fram til at man fremdeles reiser rett nedover nesten like fort som heisen. Man vil bare få støtet noen millisekunder senere. Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 0.1kb/s på 99.9% på ein torrent. Og den jævla lettlappen som nesten skal koste mer enn billappen, hva i guds navn er poenget med det? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Båtturen hjem fra Danmark... så ufattelig med sjø slik at man kunne høre at hundrevis av tallerker osv gikk til helvette samt at folk lå og spøy som faen rundt meg Alltid gøy, hadde en tur der bølgene så å si kom opp til rekverket der vi stod. Og det var Christian IV! (stor båt) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) At Levi ble drept! Er helt ufattelig, at noen faktisk blir drept, så nær vennekretsen min! R.I.P. Endret 16. juli 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 OG folk som sitter å tenner opp røyk etter røyk når man prøver å nyte en bedre middag ute... faen som jeg hater røyk, jævla cancerfolk. Så sant! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Stygge treige forum. Endret 17. juli 2010 av Bob_mafia 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvorfor i helvete heter jeg Bob_mafia igjen!? 5 Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 At jeg måtte tilbringe 2-3 timer på "akutten" og sy hodet mitt fordi jeg ble slått ned på byen. DET irriterer meg. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvorfor i helvete heter jeg Bob_mafia igjen!? HAHA! 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvorfor i helvete heter jeg Bob_mafia igjen!? Haha. Er ikke det andre gang det skjer? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg