Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. De har et dusin forskjellige serier om motorsykler, biler, tatoveringer og fisking (inkl. krabbefiske).

 

Ingen faste dokumentarserier handler om romfart.

Serien "Naked Science" handler noen ganger om romfart, men som regel er det kun Eric Von Daenicen sin kvasivitenskap når de endelig tar tak i romfart.

Du kan se på selve innledningen at serien Naked Science er mer populærvitenskaplig enn vitenskaplig. Stonehenge og UFO og slikt.

 

Jeg ser nå mer på National Geograpic enn på Discovrævslikk.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

HELVETIA:

Jeg er lei av den "viktige meldingen" fra Myntverket.

Jeg har selvsagt den største respekt for både Hans majestet og Max Manus, men en "viktig melding" fra Myntverket er kun "viktig" for de som bryr seg om myntsamling.

 

En ekte viktig melding ANGÅR MEG!

 

Den såkalte "viktig melding" fra Myntverket er en reklame, og det bør de innrømme.

 

 

 

 

Jeg er også lei av hun fordømte Opel-dama som "just wanna be okay".

GÅ EN ANNEN PLASS OG BE OKAY, OM DET ER SÅ VIKTIG FOR DEG Å BE OKAY!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterende med folk som krasjer med bilen og skylder på at "jammen gasspedalen satte seg fast". Denne saken begynner faktisk og bli motbevist da det viser seg at i de fleste tilfeller så har ikke bremepedalen vært rørt... Bare sånn obs obs; pedalen som du bremser med er til VENSTRE folkens, ikke til HØYRE, for den gasser du med... VENSTRE brems og HØYRE gass. Sånn, nå som jeg har gitt ut den påminnelsen, regner jeg med at folk slutter å krasje :yes: Nå er det altså automatgir jeg snakker om... :p

Lenke til kommentar

En ting til:

 

 

 

Jeg er så GRUNDIG lei av disse handicappede idiotene som tror at de kan ta med seg Land Roveren sin om bord i toget.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10003767

 

 

Det finnes dusinvis av rullesoler, både med og uten elektromotorer, som får plass på toget.

 

Grensa er på 250 kilogram.

Det finnes mange rullestoler som veier mindre enn dette. Rullestoler tyngre enn 250 kg ødelegger gulvet i togene, og bør regnes som biler, ikke stoler.

 

Så kan disse rullestolbrukerne vennligst innse at verden ikke dreier seg om dem, og heller bruke en lettere rullestol i stedet for en SUV når de skal reise med tog?

 

De blir like overrasket hver gang, selv om det har stått i VG en million ganger.

 

 

NEWSFLASH:

Du trenger ikke en pansret 4WD for å forflytte deg fra ett sted til et annet. De fleste rullestoler godtas av NSBs vektregler.

 

Om du absolutt må ta Land Roveren din med på tur, kan CargoLink hjelpe deg.

De driver med bilfrakt langs jernbanen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Off-topic, men jeg flirer godt av det du skriver, Mannen med ljåen :p

 

On-topic:

Drittunger som lillebroren min har på besøk, og de absolutt skal røre tingene mine. Leave my stuff alone!

 

Samme her. Små negerunger som bare hyler og skal absolutt inn på rommet mitt. Jeg har ikke klær på meg engang! *låse døren*

Lenke til kommentar

Off-topic, men jeg flirer godt av det du skriver, Mannen med ljåen :p

 

On-topic:

Drittunger som lillebroren min har på besøk, og de absolutt skal røre tingene mine. Leave my stuff alone!

 

Samme her. Små negerunger som bare hyler og skal absolutt inn på rommet mitt. Jeg har ikke klær på meg engang! *låse døren*

Haha :!:

 

Dumme er nemlig at Xbox-en står på mitt rom. Det verste var at i dag tok de nøkkelen fra dodøren, og låste meg utenfor mitt eget rom. Jeg lot som jeg gikk opp trappa (rommet mitt er i kjelleren), men satt meg heller ned på det ene trappetrinnet. Så hørte jeg "Vi lukker opp, og ser om han er der nå. Jeg tror han gikk opp".

Med en gang de tok opp låsen, tok jeg kjapt hånda på dørhåndtaket, dro den ned, og smalt skulderen hardt i døra.

Han ene drittungen falt bakover da døra plutselig gikk opp med et smell. De så opp på meg med vidåpne øyne, og gikk nokså forskrekke ut av rommet.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

At eksosanlegget på bilen min knakk rett etter katalysatoren, så nå er det frieksos for alle penga.. Jippi.. gøy å kjøre til jobb i morra føler jeg.. Blir sikkert stoppa av snuten.

 

Skal prøve med quickfix alà putte inn 50 mm gokarbakaksling bil for å holde det litt oppe :p

Er en som skal sveise det for meg i morra kveld :O

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting til:

 

 

 

Jeg er så GRUNDIG lei av disse handicappede idiotene som tror at de kan ta med seg Land Roveren sin om bord i toget.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10003767

 

 

Det finnes dusinvis av rullesoler, både med og uten elektromotorer, som får plass på toget.

 

Grensa er på 250 kilogram.

Det finnes mange rullestoler som veier mindre enn dette. Rullestoler tyngre enn 250 kg ødelegger gulvet i togene, og bør regnes som biler, ikke stoler.

 

Så kan disse rullestolbrukerne vennligst innse at verden ikke dreier seg om dem, og heller bruke en lettere rullestol i stedet for en SUV når de skal reise med tog?

 

De blir like overrasket hver gang, selv om det har stått i VG en million ganger.

 

 

NEWSFLASH:

Du trenger ikke en pansret 4WD for å forflytte deg fra ett sted til et annet. De fleste rullestoler godtas av NSBs vektregler.

 

Om du absolutt må ta Land Roveren din med på tur, kan CargoLink hjelpe deg.

De driver med bilfrakt langs jernbanen.

 

Jeg kjørte fordi dem. De kjørte midt i veien, jeez...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...