Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

at Nederlanske fans ikke kan inse at Spania vant VM finalen fortjent.

Nederland og dems spill i finalen skulle vært straffet med fjerdeplass. Gitt sølvet til tyskland og bronsjen til uruguay.

This, fucking this!

vel, Nederlendere generelt har jo ikke hørt om folkeskikk så det forundrer meg ikke det grann at de sitter og er bitre.

Lenke til kommentar

Tar meg en "hyggelig" tur ut på hytta på Hvaler med far og lillebror. Men når vi kommer dit ut er min farmor der (ikke noe galt i det), men det første som skjer er at vi blir satt i arbeid. WTF?

Vi dro faktisk dit ut for et par hyggelige dager, så at min far skulle få en ferie, for en gang skyld. Men vi blir satt i arbeid, bare fordi min farmor har tenkt til å flytte inn på hytta.

Det er jo forsåvidt greit. Vi bar litt ved, og bygde litt på verandaen. Men etter det var gjort får vi bare flere jobber kastet i ansiktet.

Min far, som har stor respekt for sin mor, tør jo heller ikke å si ifra, så vi må jo bare gjøre det henne sier. Vi fikk så vidt vært på stranda, eller tatt oss en liten dagstur med båten vår. Jeg tok litt tak i det som skjedde, og ga min farmor en klar beskjed om at vi skulle ha en FERIE, og ikke bli satt i arbeid.

Fy faen så irritert jeg blir..

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Jeg HATER dokumentarer om fisking på Discovery eller National Geographic Channel.

Av alle emner er fisk det minst interessante. Gi meg heller noe om romfart, vitenskap, folkeslag eller bygging.

Jeg HATER at discovery har blitt en slik søppelkanal som det har blitt :cry:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...