Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Da får vi satse på den kjangsen da Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 At laderen på pcen min blir ødelagt faen meg hele tiden! Nå sitter jeg med 20% strøm, and just waiting for it. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 At jeg ikke får sove når jeg vil sove. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 at jeg har nå, etter å vært drit redd for å være uten pc en ukes tid, funnet ut at pappa hadde dratt ut stikkkontakten min når det lyna å tordna. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 EA fucking Dice har ødelagt hele BC2 MP delen. Faen meg forpesta hele drittspillet med noobs/hackers etter siste patch. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det at jeg faktisk ikke har lagt meg enda ... Kanskje jeg burde det? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det at jeg faktisk ikke har lagt meg enda ... Kanskje jeg burde det? Nei, kvelden har såvidt begynt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kanskje... men hadde liksom ikke noe å gjøre nå.. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 EA fucking Dice har ødelagt hele BC2 MP delen. Faen meg forpesta hele drittspillet med noobs/hackers etter siste patch. Det jeg skulle skrive Hitboxen er værst!! Blir så møkk lei av å bli drept rundt hjørner!!! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Natta. har serr ikkno å gjøre så sent på kvelden :o Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Åpner jeg vinduet så blir det fort kaldt og det regner inn, lukker jeg vinduet så pumper PCen og 300W-pæra mi rommet varmt innen 5 minutter og hvis jeg skal åpne og lukke det regelmessig så blir jeg distrahert og trøtt i beina! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Gavekort: Evt. om du ikke vil ha ulyden som medfølger: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Oh! Glemte jeg å nevne at jeg er fattig? Vel, jeg er. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Våkna (nå) av at en veps stakk meg på armen. Endret 15. juli 2010 av CypheroN 3 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 at Nederlanske fans ikke kan inse at Spania vant VM finalen fortjent. Nederland og dems spill i finalen skulle vært straffet med fjerdeplass. Gitt sølvet til tyskland og bronsjen til uruguay. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 at Nederlanske fans ikke kan inse at Spania vant VM finalen fortjent. Nederland og dems spill i finalen skulle vært straffet med fjerdeplass. Gitt sølvet til tyskland og bronsjen til uruguay. This, fucking this! vel, Nederlendere generelt har jo ikke hørt om folkeskikk så det forundrer meg ikke det grann at de sitter og er bitre. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Tar meg en "hyggelig" tur ut på hytta på Hvaler med far og lillebror. Men når vi kommer dit ut er min farmor der (ikke noe galt i det), men det første som skjer er at vi blir satt i arbeid. WTF? Vi dro faktisk dit ut for et par hyggelige dager, så at min far skulle få en ferie, for en gang skyld. Men vi blir satt i arbeid, bare fordi min farmor har tenkt til å flytte inn på hytta. Det er jo forsåvidt greit. Vi bar litt ved, og bygde litt på verandaen. Men etter det var gjort får vi bare flere jobber kastet i ansiktet. Min far, som har stor respekt for sin mor, tør jo heller ikke å si ifra, så vi må jo bare gjøre det henne sier. Vi fikk så vidt vært på stranda, eller tatt oss en liten dagstur med båten vår. Jeg tok litt tak i det som skjedde, og ga min farmor en klar beskjed om at vi skulle ha en FERIE, og ikke bli satt i arbeid. Fy faen så irritert jeg blir.. Endret 15. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg HATER dokumentarer om fisking på Discovery eller National Geographic Channel. Av alle emner er fisk det minst interessante. Gi meg heller noe om romfart, vitenskap, folkeslag eller bygging. 6 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg HATER dokumentarer om fisking på Discovery eller National Geographic Channel. Av alle emner er fisk det minst interessante. Gi meg heller noe om romfart, vitenskap, folkeslag eller bygging. Jeg HATER at discovery har blitt en slik søppelkanal som det har blitt 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg