Vertical^ Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Listemusikk irriterer meg, though Blant annet når ei jente skriver på Facebook: "Lil' Wayne er guden min. Beste rapper'n i hele verden! Også er han drit god på gitar! <33333333" Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Lil'Wayne suger så gamperæv. Stygg som juling ern også. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg vedder 20 kroner på at han drar fler damer enn deg! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg kledde meg ut som Lil Wayne på en halloweenfest... Tok alufolie på tenna.. Tadaaa Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Han ser i hvert fall ikke særlig bra ut. Han var en gang helt OK rapper, men nå har auto-tune ødelagt alt spør du meg. Endret 13. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Stort sett all form for rap, hiphop og popmusikk.. Du irriterer. Klarer du ikke å respektere at andre har forskjellig musikksmak og ulike musikalske preferanser? Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å skjønne at ikke alle liker musikken som du liker? Alle har forskjellig smak og syn på både musikk og alt annet i livet. Har ikke sagtt at jeg ikke respekterer det, bare at jeg syns det suger. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Legger meg rett over midnatt, våkner klokken 3, 6, 8 og så klokken 9. WTF?! Har vært slik 3 netter på rad Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Han ser i hvert fall ikke særlig bra ut. Han var en gang helt OK rapper, men nå har auto-tune ødelagt alt spør du meg. Fatter ikke at noen tør å bruke auto-tune i seriøs sammenheng. Det gjennomskues så lett. Vel, i disse dager er jo musikken bare drit uansett, så who cares egentlig. Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Faen som folk skal sitere en random del av en av Eminems nyeste og føle at de er så jævlig dype og spesielle. Skammer meg for å være ungdom nå til dags, altså. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Helt enig Vertical^. Listemusikk er irriterende. Jeg liker nesten all musikktyper jeg, selv om jeg ikke hører på musikk så ofte. Hører på Soul, japansk musikk, Trance, Techno, Hardstyle, Rock, Metal, Heavy Metal, Klassisk Musikk, Rap ( veldig sjeldent ), og ALL annen musikk utenom opera. Er jeg unormal? Ikke noe Psykedelisk musikk? Skam seg! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Youtube + Server Error Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Holdt med Tyskland, ble nektet kjøretime Hva faen? Endret 14. juli 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) . Endret 15. juli 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Holdt med Tyskland, ble nektet kjøretime Hva faen? Fantastisk :!: 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Stort sett all form for rap, hiphop og popmusikk.. Du irriterer. Klarer du ikke å respektere at andre har forskjellig musikksmak og ulike musikalske preferanser? Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å skjønne at ikke alle liker musikken som du liker? Alle har forskjellig smak og syn på både musikk og alt annet i livet. Du irriterer som faen, han har da ikke sagt at han ikke respekterer eller har noe imot mennesker som liker den musikk, bare at han ikke liker den typen musikk. Herregud... 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 X-Men Origins: Wolverine irriterer meg. Frost er telepat, diamanthuden hennes får hun nærmere 30-årene. Cyclops er er for gammel, han skulle vært på alderen til Storm i filmen, altså rundt 10. Hvor er Magneto? Stryker har trossalt sønnen hans (Quicksilver) i varetekt. En person som Magneto ville ikke latt Stryker ta sønnen hans. </nerdrage> Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Stort sett all form for rap, hiphop og popmusikk.. Du irriterer. Klarer du ikke å respektere at andre har forskjellig musikksmak og ulike musikalske preferanser? Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å skjønne at ikke alle liker musikken som du liker? Alle har forskjellig smak og syn på både musikk og alt annet i livet. Du irriterer som faen, han har da ikke sagt at han ikke respekterer eller har noe imot mennesker som liker den musikk, bare at han ikke liker den typen musikk. Herregud... Det at han poster i "Ting som irriterer så grenseløst" tråden betyr at han dermed utaler "Stort sett all form for rap, hiphop og popmusikk irriterer meg så grenseløst". Han sier at han ikke liker musikken, men også at den irriterer han. Jeg vil påstå at det blir det samme som og ikke respektere musikken eller og ikke respektere at andre har forskjellig musikksmak som han selv. Jeg hater mye innen metall, men jeg irriterer meg verken over musikken eller de som hører på slik musikk. Jeg respekterer at andre ikke har samme musikksmak som meg, og jeg skjønner ikke at folk skal sitte å irritere seg over at andre hører på andreledes musikk en dem selv. Det er bare trangsynt og stakkarslig. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 La oss alle være venner 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 En annen ting som irriterer med Wolverine, er at filmen er satt på slutten av 70tallet. Det vil da si at Cyclops er nærmere 50 i X-Men filmene. Gah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg