Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stort sett all form for rap, hiphop og popmusikk..

Du irriterer. Klarer du ikke å respektere at andre har forskjellig musikksmak og ulike musikalske preferanser? Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å skjønne at ikke alle liker musikken som du liker? Alle har forskjellig smak og syn på både musikk og alt annet i livet.

Har ikke sagtt at jeg ikke respekterer det, bare at jeg syns det suger.

Lenke til kommentar

Han ser i hvert fall ikke særlig bra ut. Han var en gang helt OK rapper, men nå har auto-tune ødelagt alt spør du meg.

Fatter ikke at noen tør å bruke auto-tune i seriøs sammenheng. Det gjennomskues så lett. Vel, i disse dager er jo musikken bare drit uansett, så who cares egentlig.

Lenke til kommentar

Helt enig Vertical^. Listemusikk er irriterende.

Jeg liker nesten all musikktyper jeg, selv om jeg ikke hører på musikk så ofte. Hører på Soul, japansk musikk, Trance, Techno, Hardstyle, Rock, Metal, Heavy Metal, Klassisk Musikk, Rap ( veldig sjeldent ), og ALL annen musikk utenom opera.

Er jeg unormal? :whistle:

Ikke noe Psykedelisk musikk? Skam seg!

Lenke til kommentar

Du irriterer. Klarer du ikke å respektere at andre har forskjellig musikksmak og ulike musikalske preferanser? Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å skjønne at ikke alle liker musikken som du liker? Alle har forskjellig smak og syn på både musikk og alt annet i livet.

Du irriterer som faen, han har da ikke sagt at han ikke respekterer eller har noe imot mennesker som liker den musikk, bare at han ikke liker den typen musikk. Herregud...

• Liker 2
Lenke til kommentar

X-Men Origins: Wolverine irriterer meg.

Frost er telepat, diamanthuden hennes får hun nærmere 30-årene.

Cyclops er er for gammel, han skulle vært på alderen til Storm i filmen, altså rundt 10.

Hvor er Magneto? Stryker har trossalt sønnen hans (Quicksilver) i varetekt. En person som Magneto ville ikke latt Stryker ta sønnen hans.

</nerdrage>

Lenke til kommentar

Du irriterer som faen, han har da ikke sagt at han ikke respekterer eller har noe imot mennesker som liker den musikk, bare at han ikke liker den typen musikk. Herregud...

Det at han poster i "Ting som irriterer så grenseløst" tråden betyr at han dermed utaler "Stort sett all form for rap, hiphop og popmusikk irriterer meg så grenseløst". Han sier at han ikke liker musikken, men også at den irriterer han. Jeg vil påstå at det blir det samme som og ikke respektere musikken eller og ikke respektere at andre har forskjellig musikksmak som han selv. Jeg hater mye innen metall, men jeg irriterer meg verken over musikken eller de som hører på slik musikk. Jeg respekterer at andre ikke har samme musikksmak som meg, og jeg skjønner ikke at folk skal sitte å irritere seg over at andre hører på andreledes musikk en dem selv. Det er bare trangsynt og stakkarslig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...