Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

 

Er det mulig? Edderkopper er de nusseligste dyrene som finnes! inv_biggrin.gif

 

Men jeg vet hvordan dere har det, for jeg går helt amokk om jeg ser vepser.

 

Jeg friker om en veps kommer nærme meg :ermm:

Jeg også. I fjor falt jeg i en innsjø fordi jeg fikk panikk da jeg ble omringet av veps mens vi var på tur i skogen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som klår på dama mi.

En skulle tru alt i den gata der er ganske irriterende, sant? Jeg har alltid lurt på hvorfor jenter ikke forstår det. "JAMMEN HAN ER KAMERATEN MIN AZZA, DET BETYR INGENTING AT HAN TOK/PRØVDE SEG PÅ MEG!!1!".

 

Jo, ja, det siste der irriterer meg også, når jeg tenker over det. Herlig at det ene kjønnet er såpass korttenkt.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt gjort oppmerksom på at det faktisk etter norsk lov er ulovlig å være redd edderkopper.

 

Jeg synes det er irriterende når folk skriver ting som 'er så utrolig skuffa over enkelte!' eller 'enkelte personer er sånn og sånn'. Si det til vedkommende da, eventuelt sleng på et navn også, det er jo det som er interessant for alle oss andre som leser statusen. Er jo derfor vi er på FB, for å fôre nysgjerrigheten og sanke totalt urelevant info om alle de 200-800 nære vennene våre.

 

 

Forøvrig litt det samme som brukeren her som irriterer seg over en annen bruker i tråden :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...