Dorian Gray Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Irriterer meg noe helt sykt på sangen Woman nå i Guitar hero.. sliter med den på hard :S Hater dei 3 guitar soloane 8756386[/snapback] Endelig noe jeg kan identifisere med! Du må bare spille og spille helt til du virkelig får inn rytmen. Jeg anbefaler practice mode på soloene, bli flink på HO/PO så skal du nok klare den. Den er ikke umulig, har klart 5 stjerner på den på Hard. Practice, practice, practice. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Irriterer meg noe helt sykt på sangen Woman nå i Guitar hero.. sliter med den på hard :S Hater dei 3 guitar soloane 8756386[/snapback] Endelig noe jeg kan identifisere med! Du må bare spille og spille helt til du virkelig får inn rytmen. Jeg anbefaler practice mode på soloene, bli flink på HO/PO så skal du nok klare den. Den er ikke umulig, har klart 5 stjerner på den på Hard. Practice, practice, practice. 8760349[/snapback] Den møkkasangen sleit jeg med også! Knakk nesten gitaren takket være den sangen. Men jeg bare gikk på freeplay og spilte sanger som var vanskeligere på hard og vips, så var jeg god nok til å klare den. For meg nyttet det ikke å ta samme sangen om igjen i det uendelige. Akkurat nå sliter jeg med free bird på expert. Soloene dreper meg. Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 For noen dager siden hadde laget mitt fotballtrening. Vi satte som vanlig fra oss flaskene våre på et bord ved siden av banen. Da vi skulle ha drikke pause smakte det rart av vannet til venninna mi. Vi tømte ut litt an det, og trenern vår (pappan hennes) skjønte med en gang at det var urin. Han hadde sett noen smågutter leke der. Den ene gutten innrømte etterhver at det var han, etter masse kjeft fra oss. Irriterer meg at han jugde så masse før han sa sannheten! Og noe så ekkelt Hun svelgte jo litt av vannet med urin i. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 For noen dager siden hadde laget mitt fotballtrening. Vi satte som vanlig fra oss flaskene våre på et bord ved siden av banen. Da vi skulle ha drikke pause smakte det rart av vannet til venninna mi. Vi tømte ut litt an det, og trenern vår (pappan hennes) skjønte med en gang at det var urin. Han hadde sett noen smågutter leke der. Den ene gutten innrømte etterhver at det var han, etter masse kjeft fra oss. Irriterer meg at han jugde så masse før han sa sannheten! Og noe så ekkelt Hun svelgte jo litt av vannet med urin i. 8764741[/snapback] å fy faen. det måtte ha vert jevli for hu. je hadde spydd. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) det er tre åringer som har planta ^^ nesten ?? Tre årringer? Treåringer? ?? Det irriterer meg (sagt før) Men det som også irriterer meg, er folk du har på besøk som er tørste, så ber du dem om å ta seg noe å drikke også tar dem og drikker opp en hel 1,5 med brus. Arghh. Endret 2. juni 2007 av Submoose Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jepp, ganske standard det at folk ikke eier vett nok til å ta med brus til andre folk. Det er det samme HVER eneste gang; folk drikker opp brusen min når vi er hos meg, men når jeg er hos andre må jeg ta med egen drikke! Typisk Folk er så utrolig kjipe o_O Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 PLAYTRADE! Hvorfor måtte Europas beste onlinesjappe begynne med den dritten der, som vi utenfor UK som regel ikke får benytte oss av uansett, fordi småsjappene ikke gidder å sende så langt? Søker, finner, de har, men bare på jævla forpulte fitteplaytrade. Får ikke kjøpe. Gidder ikke kjøpe heller, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvis du tenker på play.com funker (?) eller hvertfall fungerte det med playtrade for meg Regner med du har valgt €? Det er et must uansett! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jo, men mange, mange av playtrade-leveradørene sender ikke til fastlandet. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Folk som kun er hyggelige og snakker til deg og sånn da de selv får no ut av det... Hater sånne "venner"... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Folk som har mobil, men i 95% av tiden er den slått av og i resten så tar de den ikke. Endret 2. juni 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Word. Man burde skrevet under på et forpliktende dokument når man skaffet seg mobil. På jobben hender det folk bestiller ting av oss, og når varen ankommer ringer vi dem. Hvis de ikke svarer, noterer vi det og prøver igjen til en annen tid dagen etter. Det er ALLTID de samme folka som går igjen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Folk som har mobil, men i 95% av tiden er den slått av og i resten så tar de den ikke. 8766038[/snapback] Folk som tar mobilen når de sitter på dass. Lenke til kommentar
Sondrebyst Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 http://www.youtube.com/watch?v=HfBwNGrvMvY Enig med Tommy myrbostad Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Folk som glemmer absolutt alle tegn når man skriver Og ordelingsfeil! Sikkert delt noen ord feil, men irriterende i allefall Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Tillat meg å nevne at du glemte punktum i første og tredje setning, Dernel (eller var det ment ironisk?). Kommer ikke på noe som irriterer grenseløst for øyeblikket, men folk som ikke tar mobilen er jeg enig i. Endret 2. juni 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Skal man ikke også skrive "i alle fall", ikke "i allefall"? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kritisere, kritisere. Poeng var jo at det var irriterende, selv om jeg gjør det selv, men det merker jeg aldri. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Kritisere, kritisere.Poeng var jo at det var irriterende, selv om jeg gjør det selv, men det merker jeg aldri. 8768717[/snapback] Hvis du selv gjør samme feil som du kritiserer hos andre, forsvinner vel litt av det såkalte "poenget". Endret 2. juni 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Ikke sikkert jeg gjør det selv hele tiden da. Men vet ikke. Her er et par punktum og komma dere kan sette inn hvis det mangler noen. ........ ,,,,,,,,,, EDIT: Fant en ting til som jeg irriterer meg over Som som uttaler Hjerkinn feil! Sikkert ikke mange som vet hva det er men google it elns, Det heter shærkjinn! Ikke hjerkinn! Endret 2. juni 2007 av Dernel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg