Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg noe helt sykt på sangen Woman nå i Guitar hero.. sliter med den på hard :S Hater dei 3 guitar soloane :(

8756386[/snapback]

Endelig noe jeg kan identifisere med! Du må bare spille og spille helt til du virkelig får inn rytmen. Jeg anbefaler practice mode på soloene, bli flink på HO/PO så skal du nok klare den.

Den er ikke umulig, har klart 5 stjerner på den på Hard. Practice, practice, practice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg noe helt sykt på sangen Woman nå i Guitar hero.. sliter med den på hard :S Hater dei 3 guitar soloane :(

8756386[/snapback]

Endelig noe jeg kan identifisere med! Du må bare spille og spille helt til du virkelig får inn rytmen. Jeg anbefaler practice mode på soloene, bli flink på HO/PO så skal du nok klare den.

Den er ikke umulig, har klart 5 stjerner på den på Hard. Practice, practice, practice.

8760349[/snapback]

Den møkkasangen sleit jeg med også! Knakk nesten gitaren takket være den sangen. Men jeg bare gikk på freeplay og spilte sanger som var vanskeligere på hard og vips, så var jeg god nok til å klare den. For meg nyttet det ikke å ta samme sangen om igjen i det uendelige.

Akkurat nå sliter jeg med free bird på expert. Soloene dreper meg.

Lenke til kommentar

For noen dager siden hadde laget mitt fotballtrening. Vi satte som vanlig fra oss flaskene våre på et bord ved siden av banen. Da vi skulle ha drikke pause smakte det rart av vannet til venninna mi. Vi tømte ut litt an det, og trenern vår (pappan hennes) skjønte med en gang at det var urin. Han hadde sett noen smågutter leke der. Den ene gutten innrømte etterhver at det var han, etter masse kjeft fra oss.

Irriterer meg at han jugde så masse før han sa sannheten! Og noe så ekkelt :mad: Hun svelgte jo litt av vannet med urin i. :ermm:

Lenke til kommentar
For noen dager siden hadde laget mitt fotballtrening. Vi satte som vanlig fra oss flaskene våre på et bord ved siden av banen. Da vi skulle ha drikke pause smakte det rart av vannet til venninna mi. Vi tømte ut litt an det, og trenern vår (pappan hennes) skjønte med en gang at det var urin. Han hadde sett noen smågutter leke der. Den ene gutten innrømte etterhver at det var han, etter masse kjeft fra oss.

Irriterer meg at han jugde så masse før han sa sannheten! Og noe så ekkelt :mad:  Hun svelgte jo litt av vannet med urin i. :ermm:

8764741[/snapback]

å fy faen.

det måtte ha vert jevli for hu.

je hadde spydd.

Lenke til kommentar
det er tre åringer som har planta ^^ nesten :p

??

Tre årringer?

Treåringer?

??

Det irriterer meg (sagt før)

Men det som også irriterer meg, er folk du har på besøk som er tørste, så ber du dem om å ta seg noe å drikke også tar dem og drikker opp en hel 1,5 med brus. Arghh.

:realmad:

Endret av Submoose
Lenke til kommentar

Jepp, ganske standard det at folk ikke eier vett nok til å ta med brus til andre folk.

Det er det samme HVER eneste gang; folk drikker opp brusen min når vi er hos meg, men når jeg er hos andre må jeg ta med egen drikke! Typisk

Folk er så utrolig kjipe o_O

Lenke til kommentar

PLAYTRADE! Hvorfor måtte Europas beste onlinesjappe begynne med den dritten der, som vi utenfor UK som regel ikke får benytte oss av uansett, fordi småsjappene ikke gidder å sende så langt? Søker, finner, de har, men bare på jævla forpulte fitteplaytrade. Får ikke kjøpe. Gidder ikke kjøpe heller, for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Word. Man burde skrevet under på et forpliktende dokument når man skaffet seg mobil. På jobben hender det folk bestiller ting av oss, og når varen ankommer ringer vi dem. Hvis de ikke svarer, noterer vi det og prøver igjen til en annen tid dagen etter. Det er ALLTID de samme folka som går igjen.

Lenke til kommentar

Tillat meg å nevne at du glemte punktum i første og tredje setning, Dernel (eller var det ment ironisk?). :)

Kommer ikke på noe som irriterer grenseløst for øyeblikket, men folk som ikke tar mobilen er jeg enig i.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Kritisere, kritisere.

Poeng var jo at det var irriterende, selv om jeg gjør det selv, men det merker jeg aldri.

8768717[/snapback]

Hvis du selv gjør samme feil som du kritiserer hos andre, forsvinner vel litt av det såkalte "poenget".

;)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Ikke sikkert jeg gjør det selv hele tiden da.

Men vet ikke.

Her er et par punktum og komma dere kan sette inn hvis det mangler noen.

........

,,,,,,,,,,

:tease:

EDIT: Fant en ting til som jeg irriterer meg over Som som uttaler Hjerkinn feil!

Sikkert ikke mange som vet hva det er men google it elns, Det heter shærkjinn!

Ikke hjerkinn!

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...