Mannen med ljåen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg HATER denne "viktige kunngjøringen" om Norges gullbeholdning. Det er en REKLAME på samme måte som andre reklamer for tamponger, brus og biler. Det er ikke en "viktig kunngjøring" for andre enn myntsamlere, og de utgjør en liten andel av befolkningen. Og en annen ting: Do you feel lucky? Well do you? Punk! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Når man finner ut at noen man trodde man kunne stole på og var grei mot en, viser seg å være drittsekk mot andre mennesker. Særlig hvis dette er mennesker man kjenner. Det irriterer meg egentlig ikke, for valget er enkelt. Kutte kontakt med personen. Men sånne ting gjør det vanskelig å stole på folk generelt. Det er ikke alltid man ser det. Endret 11. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan holde kjeft når de blir fortalt en hemmelighet egentlig. Tror nesten bare det er meg, som jeg kjenner som har den evnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Fordi folk tenker ikke. Jeg kan godt holde på hemmeligheter, men forteller de også med glede til folk om den personen røpte noe om meg. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Ting som irriterer meg noe så grenseløst er skrivefeil! Leste akkurat en tråd under tilbakemeldinger om forumet, hvor førsteposten var full av skrivefeil. ARGH! Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 At jeg kom inn på flyfag på Sola. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Prøvde du å søke taktisk for å være sikker på å komme inn på tredjevalget? EDIT: Denne idioten irriterer: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10003457 Han hadde hatt lappen i 2 dager. Når en annen mann klaget på hvordan han kjørte i et boligfelt, ble han rygget ned. Hvordan kan slike idioter leve et tilnærmet normalt liv? Endret 12. juli 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jimmy Jump Sperr ham inne lenge og waterboard ham. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Noen burde ikke hatt lappen før dem har fyllt 30.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Det der var i overkant idiotisk, men det er ikke verre enn at det plutselig bare klikker for "vanlige" folk. Men å rygge ned noen er og blir livsfarlig og idioti. Er ikke lenge siden en døde av det i byen min. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 At jeg kom inn på flyfag på Sola. Jeg kjenner andre som går der, både VG2 og VG3. Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Prøvde du å søke taktisk for å være sikker på å komme inn på tredjevalget? EDIT: Denne idioten irriterer: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10003457 Han hadde hatt lappen i 2 dager. Når en annen mann klaget på hvordan han kjørte i et boligfelt, ble han rygget ned. Hvordan kan slike idioter leve et tilnærmet normalt liv? Nei, fikk feil informasjon av rådgiveren. Trodde jeg kunne takke nei om jeg kom inn. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 At jeg ikke kom inn på påbygging, siden jeg har brukt opp studieretten min med å være kontorlærling. Ingen sa noen gang at jeg ikke fikk gå påbygging etter endt lærlingtid, og da jeg gikk i lærlingtid fikk eks lærlinger gå påbygging... Og serriøst, hva faen gjør man med et fagbrev i kontorfag uten høyere utdannelse?... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Kan du ikke takke nei, da? De kan vel ikke sende uniformerte menn for å tvinge deg på skolen? Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Kan du ikke takke nei, da? De kan vel ikke sende uniformerte menn for å tvinge deg på skolen? Kan takke nei, men da står jeg uten skoleplass. Rådgiveren jeg hadde sa jeg kom til å få tilbud på første og andrevalg, noe som ikke skjedde. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Å knuse trapp! SLITSOMT. 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Du kan takke nei, men da står du uten skoleplass. Du kan ikke takke nei til ønske #1 om du vil gå på et lavere ønske (slik jeg har forstått det). 1 Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Mhm, problemet er at rådgiveren min sa det var andre regler som gjaldt når man søker på landslinje. Og derfor står jeg med en skoleplass jeg ikke vil ha og ingen mulighet for å komme inn der jeg vil inn. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Diskuterer med en som påstår at 80-tallet hadde bedre musikk enn 70-tallet og at Gary Moore er dårligere enn Nightwish! Jesus christ! Jeg vet at det er en smaksak, men når han liker Iron Maiden og Metallica, samt påstår at Synthpop/disko-eraen er bedre enn Rock-eraen så blir jeg irritert. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) 3 brukere på forumet irriterer meg noe kraftig, og en av dem er ganske aktiv i denne tråden, noe som irriterer enda mer. EDIT: 4. Endret 12. juli 2010 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg