Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg HATER denne "viktige kunngjøringen" om Norges gullbeholdning.

Det er en REKLAME på samme måte som andre reklamer for tamponger, brus og biler.

Det er ikke en "viktig kunngjøring" for andre enn myntsamlere, og de utgjør en liten andel av befolkningen.

Og en annen ting:

Do you feel lucky? Well do you? Punk!

cover_lg.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man finner ut at noen man trodde man kunne stole på og var grei mot en, viser seg å være drittsekk mot andre mennesker.

Særlig hvis dette er mennesker man kjenner.

Det irriterer meg egentlig ikke, for valget er enkelt. Kutte kontakt med personen.

Men sånne ting gjør det vanskelig å stole på folk generelt.

Det er ikke alltid man ser det.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Fordi folk tenker ikke.

Jeg kan godt holde på hemmeligheter, men forteller de også med glede til folk om den personen røpte noe om meg.

Lenke til kommentar

Prøvde du å søke taktisk for å være sikker på å komme inn på tredjevalget?

EDIT:

Denne idioten irriterer:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10003457

Han hadde hatt lappen i 2 dager. Når en annen mann klaget på hvordan han kjørte i et boligfelt, ble han rygget ned.

Hvordan kan slike idioter leve et tilnærmet normalt liv?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Prøvde du å søke taktisk for å være sikker på å komme inn på tredjevalget?

EDIT:

Denne idioten irriterer:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10003457

Han hadde hatt lappen i 2 dager. Når en annen mann klaget på hvordan han kjørte i et boligfelt, ble han rygget ned.

Hvordan kan slike idioter leve et tilnærmet normalt liv?

Nei, fikk feil informasjon av rådgiveren. Trodde jeg kunne takke nei om jeg kom inn.

Lenke til kommentar

At jeg ikke kom inn på påbygging, siden jeg har brukt opp studieretten min med å være kontorlærling.

Ingen sa noen gang at jeg ikke fikk gå påbygging etter endt lærlingtid, og da jeg gikk i lærlingtid fikk eks lærlinger gå påbygging...

Og serriøst, hva faen gjør man med et fagbrev i kontorfag uten høyere utdannelse?...

Lenke til kommentar

Diskuterer med en som påstår at 80-tallet hadde bedre musikk enn 70-tallet og at Gary Moore er dårligere enn Nightwish!

Jesus christ! Jeg vet at det er en smaksak, men når han liker Iron Maiden og Metallica, samt påstår at Synthpop/disko-eraen er bedre enn Rock-eraen så blir jeg irritert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...