Nostalgisk Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Jeg gnisser tenner i søvne. Høres omtrent ut som jeg tygger på drops ifølge min bror. Absolutt ingen ønskelig adferd. Da må jeg nok få en biteskinne for å beskytte tennene. Kontinuerlig gnissing over lengre tid kan i aller verste fall medføre at tennene brytes fullstendig ned, uheldigvis. Siste utvei i sådan tilfelle blir å utføre et kirurgisk inngrep der dine originale tenner fjernes, og det blir plassert inn faste tenner som skrus fast til kjeven og beinet. Det er et svært omfattende og dyrt inngrep, men du kan til gjengjeld få akkurat det smilet du selv ønsker. Altså kan det lett antas at man i de fleste tilfeller ender opp med såkalt "Hollywood-smil". Endret 10. juli 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 det gjør jeg og.. Gnisser i søvne.. Lenke til kommentar
MI-87 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg irriterer meg grenseløst over folk som skal gå ved siden av hverandre, i sneglefart, opp trapper eller andre steder det er trangt, slik at ingen kommer forbi. Ikke minst folk som skal flokke seg sammen ved inngangspartier for å prate, gjerne med både rulator og rullestol. Dere må FOR ALL DEL IKKE FLYTTE DERE HELLER når folk prøver å komme seg inn eller ut. Og jeg vet det er irriterende med folk som irriterer seg over andres statuser på FB. Men jeg sier det likevel; Jeg synes det er irriterende når folk skal skrive de samme statusene fem ganger i uka. Men det er jo greit at man får den informasjonen, da, ellers hadde jeg jo trodd at disse personene ALDRI vasket/trente/lagde mat/handlet eller var glad i barna sine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Ølsalget i Stavanger, bare 0.40? Dvergeland Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg gnisser tenner i søvne. Høres omtrent ut som jeg tygger på drops ifølge min bror. Absolutt ingen ønskelig adferd. Da må jeg nok få en biteskinne for å beskytte tennene. Kontinuerlig gnissing over lengre tid kan i aller verste fall medføre at tennene brytes fullstendig ned, uheldigvis. Siste utvei i sådan tilfelle blir å utføre et kirurgisk inngrep der dine originale tenner fjernes, og det blir plassert inn faste tenner som skrus fast til kjeven og beinet. Det er et svært omfattende og dyrt inngrep, men du kan til gjengjeld få akkurat det smilet du selv ønsker. Altså kan det lett antas at man i de fleste tilfeller ender opp med såkalt "Hollywood-smil". Faen har begynt med det samme. HAr begynt å gjøre det i våken tilstand også. SÅnn nesten iallefall. Må skikkelig konsentrere meg om å ikke gjøre det. Shit sucks! Lenke til kommentar
MI-87 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 ..folk som må bremse heeeelt ned før de kan svinge av. Farlig å svinge i fart, nemlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Liker overhodet ikke å være steintrøtt, men ikke få sove. Du er liksom i sengen, har så jævlig lyst til å sove, men får det ikke til. Det er til å grine av Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg våknet nå. Jeg har jobb på mandag. ......... Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Da er det jo perfekt å døgne, og legge seg kl. 8-9 i morgen kveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hjelper ikke, i natt var jeg våken til seks, stod opp klokken ti. Tipper jeg ikke sovner før klokken seks igjen. Forsetter dette kommer jeg til å se ut som et vrak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 ..folk som må bremse heeeelt ned før de kan svinge av. Farlig å svinge i fart, nemlig. Mormor du møtte på nå eller? Lenke til kommentar
Torjuz Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 De som irriterer meg er folk som kjører bil, og nå noe skjer, for eksempel at de nesten kjøre på deg, ser de bare på deg akkurat som om det er din feil... Enda mer irriterende er når de bare viser fingeren eller himle med øynene.... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Når jeg går over fotgjengerfelt, og biler bare kjører. Det er ikke sjeldent foten min da rekker å komme borti siden på bilen. Det at bilen blir sur da er faen ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Når jeg går over fotgjengerfelt, og biler bare kjører. Det er ikke sjeldent foten min da rekker å komme borti siden på bilen. Det at bilen blir sur da er faen ikke mitt problem. Har dere levende biler der du er? Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Har dere levende biler der du er? Haha, tenkte det samme. Lenke til kommentar
MI-87 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 De som irriterer meg er folk som kjører bil, og nå noe skjer, for eksempel at de nesten kjøre på deg, ser de bare på deg akkurat som om det er din feil... Enda mer irriterende er når de bare viser fingeren eller himle med øynene.... Ja det er jo din feil, må flytte deg når det kommer bil skjønner du vel. Neida.. jeg bare tuller. Man skal ikke tulle med respekten for myke trafikanter Skjønner hva du mener! Men det går litt begge veier også, når noen bare kaster seg ut i veien slik som er vanlig her, blir man veldig skremt når man må bråbremse fordi det plutselig er noe levende foran bilen, noe som i de fleste tilfeller fører til at man rett og slett blir sint pga. 'sjokket'. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det irriterer når man er på gatekjøkken, og de kun tilbyr Coca-Cola-produkter som "meny", altså at de selges litt billigere i kombinasjon med maten. Foretrekker man andre produkter, er det full pris. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Arrrrgh!!! Her er enda en ting som irriterer: Neeet-on-neet tadadada tadadada neeet-on-neet. Idet man trodde lavbudsjettsreklamene fra Net On Net ikke kunne bli billigere, får man et nytt slag i hodet. Hva slags IDIOT filmer en reklame med et overvåkningskamera, med skuespillere som ikke har øvd? Endret 10. juli 2010 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Filmer hvor musikken er så høy i forhold til talevolumet at jeg hele tiden må skru på volumet for å ikke ødelegge ørene når musikken spiller. Hvorfor lager de det sånn? Det er jo idioti. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg