Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

når folk bruker 100år i kassa på narvesen når toget står utenfor, klar til avgang og billetten ikke er innkassert!

Har vært i andre land som f.eks nederland og der går folk på kiosken, kjøper det de skal ha og GÅR ut igjen fort! i Norge begynner kunden og kassahjelpen og småprate mens det er kø bak. "ja, nei håper å vinne på lottokupongen idag da" sier en gammel mann.

Kassahjelpen fortsetter: "hehe ja, du vil ikke ha en bolle da, de er på salg"

Den eldre mannen: "hvor mye koster de da?"

Kassahjelpen: 20,- det koster 40 hvis du tar med brus også"

Den eldre mannen:"ja tar med en sånn da"

Mens kassahjelpen står å pakker bolle han har prakka på den gamle mannen, kjører toget sagte men sikkert avgårde!!!

Endret av salvatore-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over bilister som har på rask intervall på vindusviskerne når det nesten ikke regner.

Da er du irritert på meg. Jeg tåler ikke den minste dråpe. :p På den andre siden blir jeg irritert når folk ikke har viskerne på og det regner en god del.

Lenke til kommentar

Jevla lett mc lappen som skal koste så mye, ikke gidder jeg å kjøre i 20km/t i oppoverbakke, men det frister ikke å betale 2-3 ganger så mye for å få kjøre noe heller...

Men noe som irriterer meg enda mer er faen meg VIND! Å, se så fint vær... Å nei, der fløy faen meg et tre i trynet mitt fordi det blåser så fælt. Ikke kan jeg hoppe på trampoline, ikke kan jeg sykle (HVORDAN KAN DET ALLTID VÆRE MOTVIND DA MAN SYKLER?) og heller kan jeg ikke være på stranda (fitte hvor kaldt det er da man er blaut og det blåser).

Jeg hadde samme problemet da jeg hadde sykkel. Hver gang jeg skulle sykle til byen eller til ei venninne blåste det ALLTID mot meg. Når man sykler i én retning og har morvind virker det jo egentlig naturlig at man har medvind når man sykler i motsatt retning. Men neida. Sykla jeg til byen hadde jeg motvind, og når jeg sykla hjem igjen hadde jeg motvind. Irritating big time!

En annen ting som irriterer meg er hvordan foreldrene mine bruker penger og klager over at de har så jævlig dårlig råd. Hver gang jeg snakker med dem på telefonen får jeg høre "Vi har kjøpt oss nytt annlegg/to nye headset til 700 kroner/ny plasma TV/Geir har kjøpt seg ny motorsykkel/kjempedyr fiskestang/tre nye mobiler". Og det er ca. fire-fem ganger i måneden. Mamma har sikkert kjøpt 4 nye mobiler i år (uten å overdrive), og hver mobil kostet ca. 2000-3000 kroner. Hvordan i HELVETE kan man klage over å ha dårlig råd når man slenger om seg med penger til allskens dritt som man ikke trenger i det hele tatt hver måned? Og nei, de trenger ikke alle de tingene. Hvis en ny TV kommer ut som har et par ekstra funksjoner eller bittelitt bedre bildekvalitet så kjøper de den selv om plasma TVen de allerede har ikke er noe galt med i det hele tatt. Og kommer det en ny og bedre telefon må man jo ha den selv om man kjøpte en for to uker siden. :nei:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over bilister som har på rask intervall på vindusviskerne når det nesten ikke regner.

Da er du irritert på meg. Jeg tåler ikke den minste dråpe. :p På den andre siden blir jeg irritert når folk ikke har viskerne på og det regner en god del.

Jeg irriterer meg på at intervallet på bilen er for tregt for det meste av regn, og det neste trinnet er for raskt.. Og nei jeg kan ikke stille intervallet på min bil =/

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Hva i svart?...

Våkner opp med vondt kne, skrubbsår og liknende.. synes å minne en slosskamp igår.

Useless

Har av og til våknet opp med ett blodig risp, akkurat som etter en negl. Og jeg biter negler, så det er ikke snakk om at det har skjedd i søvne i senga av meg selv.

Abducted by aliens?

Lenke til kommentar

Satan da. Jeg har prestert å knekke en eik på sykkelhjulet mitt. Fikk flaska inn i hjulet, og vips. Så nå må vel hjulet byttes. Dyrt. Dessuten er jeg irritert på biltilsynet. Hvorfor i faen kan de ikke ordne vandelsattest automatisk? I fjor sommer bestilte jeg oppkjøring, men måtte vente fordi vandelsattesten var utgått. Det kunne de vel sjekket litt tidligere og gitt meg beskjed om? Eventuelt bare bestilt ny slik at de har det i orden når den gamle går ut?? Dette førte til at når vandelen var sjekket, så var det så mye kø at jeg måtte vente til etter skolestart, og da var jeg flyttet. Klarte å stryke til jul, og nå skal jeg ta oppkjøringa igjen. Tror du faenikke det er samme leksa som i fjor sommer? Kjenner jeg sprekker snart.

Lenke til kommentar

Jeg har mistet matlysten totalt nå virker det som :|

Sliter med det samme! Må spise til jeg spyr for å få i meg nok kalorier.....

Samme her, aner ikke hvorfor. :p

Var hjemme alene en uke, og det ble fucked up.

Gikk ned 4 kilo. Haha fy faen.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Når folk omtaler fotballklubber de er supportere i som "oss"/"vi".

Et godt eksempel fra Manchester United-forumet:

Özil er den spilleren jeg aller helst ser at vi kjøper i år. Sanchez er god, men han spiller vel mest høyreving? Özil er nøyaktig den spillertypen vi trenger.

Det at man er supporter betyr ikke at man er en del av laget som spiller. Det eneste du gjør er å se på og heie på dem og har tilnærmet lik ingen påvirkning på laget.

*whine whine whine*

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Özil er den spilleren jeg aller helst ser at vi kjøper i år. Sanchez er god, men han spiller vel mest høyreving? Özil er nøyaktig den spillertypen vi trenger.

Det at man er supporter betyr ikke at man er en del av laget som spiller. Det eneste du gjør er å se på og heie på dem og har tilnærmet lik ingen påvirkning på laget.

*whine whine whine*

Uten "oss" som ser på og heier, så hadde det ikke vært noe Manchester United. Så jo, supportene har en liten rolle :) Men kan være enig med deg, det er litt irriterendes. Jeg skal kjøpe Muller til Newcastle jeg :) (Fifa.)

Irriterendes og være litt for sen i svaret, sånn at andre tar det jeg skulle si :(

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

*whine whine whine*

Så sinnsykt enig!

Lenke til kommentar

Jeg har hatt bilen min i 3 dager og nå må den taues inn til verksted... er mammakjørt og sikkert aldri vært over 2500rpm, har jo bare blåst den ren. NÅ FÅR JEG STRAFF JA.

Av nysgjerrighet, hva slags bil og hvor mange kilometer var den kjørt før du overtok den? Det første jeg gjorde med den gamle bilen til mormor var å ta en lang kjøretur på jevnt og relativt høyt turtall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...