Javisst Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Blir så forbanna irritert på sigøynere. De sender inn barna sine i byene i Spania for å rane folk, og barna gir seg ikke før folk bruker fysisk vold mot de for å få de vekk. De løper opp til banker og trykker på 500 Euro, og snapper pengene, ellers går de bak turister og lokalbefolkning, tar ut pengene og hiver lommeboka på bakken. Hvis folk går forbi mens de raner folk later de som de tigger. Fy faen jeg blir så irritert på de forbanna kvalme sigøynerne, jeg blir så kvalm av å tenke på hvordan de bor, og hvordan de oppfører seg. Hvis dere vil tjene penger, så skaff dere en jobb, som vanlige folk! Hadde en gjeng i butikken idag... 4 stk. Alle sto og robbet med seg ting fra butikken, og vi merket at noe var mistenkelig da vi så dem... Ikke at de gjorde noe rart mens vi var rundt dem, men det ringer liksom en bjelle for en eller annen grunn da vi passerte de... De snakket og hilste, men da vi ba dem om å tømme lommene, ble de plutselig døve...? Wtf? De sto og pekte alle veier og frem og tilbake mens de ristet på hodet og pekte på øret sitt. Så jævlig irriterende når folk blir tatt på fersk gjerning med beviser og alt mot seg og alikevel nekter og gi opp, og istedet finner spontant opp nye metoder for å prøve å slippe unna... Fikk veldig lyst til å innføre steining som straff da ja... 6 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 HAHAHAH, på døra inn til kontoret vårt står det "pass opp for innvandrer uten tenner, han stjeler". Genialt... 7 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 TPB er nede for maintenance 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Fy. Du må ikke leke pirat 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg er ikke noen lekepirat. Ordet leke irriterer meg. l-e-k-e? Høres ganske teit ut når man sier det og tenker over det. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg synes de fleste ord høres teite ut når man smaker på dem. Smake... smake... smake, smake... høre.. høre høre høre høre høre... hmmm... 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Jeg irriterer meg over bilister som har på rask intervall på vindusviskerne når det nesten ikke regner. Jeg irriterer meg også over kolleger som tar jobben sin useriøst, prater hele tiden og som generelt er plagsomme. Endret 8. juli 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg HATER når vindusviskeren ikke fjerner vannet fra ruten, kun smører det utover så det blir vanskeligere å se. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg HATER når vindusviskeren ikke fjerner vannet fra ruten, kun smører det utover så det blir vanskeligere å se. Kanskje et tegn på at de er klare for bytting? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Macbook Proen min er på service, har vært det i èn dag, og jeg savner allerede tastaturlyset. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Macbook Proen min er på service, har vært det i èn dag, og jeg savner allerede tastaturlyset. Du kan helt sikkert få et tastatur med flott lys med en PC også. Endret 8. juli 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Logitech Illuminated Det er på stasjonær da Endret 8. juli 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, men det har jeg ikke nå, og jeg har heller ikke råd til en ny pc. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, men det har jeg ikke nå, og jeg har heller ikke råd til en ny pc. Penger er jævlig irriterende! Men hvis du har plenty, så er det en drøm! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jepp, de neste 30.000 i lommeboken min går direkte til lettsykkel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Bortskjemte folk. Er en i klassen som er så bortskjemt som det går ann .. Han får ABSOLUTT alt han PEKER på! Vil han ha ny mobil får han det, vil han den tingen får han det, vil han ha ny pc får han det, vil han ha en go-kart får han det. Vil han ha moped får han det.. Og det verste av alt - Han skryter av det. "Jeg har fått ditt, og jeg har fått datt" /rage Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Sjukt. Jeg har jobbet nå i en måned, og klart å samle opp 1000 kr.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har ikke jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg