Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Blir så forbanna irritert på sigøynere. De sender inn barna sine i byene i Spania for å rane folk, og barna gir seg ikke før folk bruker fysisk vold mot de for å få de vekk. De løper opp til banker og trykker på 500 Euro, og snapper pengene, ellers går de bak turister og lokalbefolkning, tar ut pengene og hiver lommeboka på bakken. Hvis folk går forbi mens de raner folk later de som de tigger.

Fy faen jeg blir så irritert på de forbanna kvalme sigøynerne, jeg blir så kvalm av å tenke på hvordan de bor, og hvordan de oppfører seg. Hvis dere vil tjene penger, så skaff dere en jobb, som vanlige folk!

Hadde en gjeng i butikken idag... 4 stk. Alle sto og robbet med seg ting fra butikken, og vi merket at noe var mistenkelig da vi så dem... Ikke at de gjorde noe rart mens vi var rundt dem, men det ringer liksom en bjelle for en eller annen grunn da vi passerte de... De snakket og hilste, men da vi ba dem om å tømme lommene, ble de plutselig døve...? Wtf? De sto og pekte alle veier og frem og tilbake mens de ristet på hodet og pekte på øret sitt. Så jævlig irriterende når folk blir tatt på fersk gjerning med beviser og alt mot seg og alikevel nekter og gi opp, og istedet finner spontant opp nye metoder for å prøve å slippe unna... Fikk veldig lyst til å innføre steining som straff da ja...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over bilister som har på rask intervall på vindusviskerne når det nesten ikke regner.

Jeg irriterer meg også over kolleger som tar jobben sin useriøst, prater hele tiden og som generelt er plagsomme.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Logitech Illuminated :)

Det er på stasjonær da

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Bortskjemte folk. Er en i klassen som er så bortskjemt som det går ann ..

Han får ABSOLUTT alt han PEKER på! Vil han ha ny mobil får han det, vil han den tingen får han det, vil han ha ny pc får han det, vil han ha en go-kart får han det. Vil han ha moped får han det..

Og det verste av alt - Han skryter av det. "Jeg har fått ditt, og jeg har fått datt"

/rage

fuuuuu.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...