Dorian Gray Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Når man klager på blomster, da vet man at resten av livet må være ålreit. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Når man klager på blomster, da vet man at resten av livet må være ålreit. 8755686[/snapback] Jeg skulle tatt bildet av deg. Det er faktisk forferdelig. Vi snakker om flere tusen tullipaner som er totalt uorganiser plassert. Ser ut som det er 3 åringer som har spillt klinkekuler med løkene. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Er det noe rart det blir krig i verden. Jeg kom på. De har plantet noen tulipaner utenfor banken her. "Noen". Det er så latterlig mange, det er sannelig meg faens sjukt. Det er det verste og det styggeste jeg har sett. Det er så overdrevet at det fortjener ikke landet det står på. Byen fyller 150år, og den har faen meg aldri vært styggere. Dritt plass. VikinGz bekrefter. 8755665[/snapback] ja, uff... stakars folk som reagerer på pollen, kan ikke dra inn til byen uten en pose tabletter en gang Waist of money and time... og ja, det er nok skog på steinkjer... faan meg grønt overalt.. Og hvorfor ikke brukt pengene på kommunale veiene som er så elendig, skal vedde på at de var bedre etter tyskerne bomba byen Endret 1. juni 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Den vegen som forresten ble utsatt et år. Den veien som kan til at all trafikken faktik nå blir blokkert inn til byen. Og at lastebilder må til tider kjøre flere mil i omvei for å komme dit de skal. Nei døøøh. Blir ikke klok på Per Sverre Rannem. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Når man klager på blomster, da vet man at resten av livet må være ålreit. 8755686[/snapback] Jeg skulle tatt bildet av deg. Det er faktisk forferdelig. Vi snakker om flere tusen tullipaner som er totalt uorganiser plassert. Ser ut som det er 3 åringer som har spillt klinkekuler med løkene. 8755701[/snapback] det er tre åringer som har planta ^^ nesten I anledning byjubileet plantet skoleelever i Steinkjer i fjor høst 20.500 tulipanløker - en for hver innbygger i kommunen - på det nyanlagte plenområdet nord for Fokus-bygget på indre Nordsileiret. Noen av tulipansortene gir syv-åtte blomster pr. løk, og dermed er det i dag mellom 70.000 og 80.000 tulipaner som står i full blomst Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Eh...hva er det som er stygt med det? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Irriterer meg noe helt sykt på sangen Woman nå i Guitar hero.. sliter med den på hard :S Hater dei 3 guitar soloane Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 det er helt forferdelig! Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Irriterer meg noko sinnsjukt at born svolter i Afrika og alt de tenker på er at masse blomster i ein park av noko slag er plassert i tilsynelantende tilfeldig rekkefølge! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Nei.. Eg er eigentleg ein rimelig egosentrert person. Dessuten er det ingen hjelp i å tankeløst sende ned penger i ny og ne. Ein brøkdel av det går til befolkningen, mens storparten av det går til stammehøvdingen eller wtf som styrer der nede. Så.. Det er eigentlig ingen vits i å skrive om det. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 At jeg ikke har råd til et nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 At jeg ikke har råd til et nytt skjermkort. 8758412[/snapback] http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325480 Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Elsker deg. Skal se om jeg skal kjøpe den Edit: Klarte å lese at den var 512 mb. Det er vel for godt til å være sant. Bedre kort har jeg Endret 1. juni 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 At jeg på min SE K750i av en eller annen grunn ikke kan sende et bilde/filmklipp via blåtann like etter jeg har tatt det. Da må jeg inn i filsystemet og bla fram til bildet/filmen for å sende det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 At jeg på min SE K750i av en eller annen grunn ikke kan sende et bilde/filmklipp via blåtann like etter jeg har tatt det. Da må jeg inn i filsystemet og bla fram til bildet/filmen for å sende det. 8758958[/snapback] Har samma mobil og har også irrtert meg over samma ting Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Irriterende: Folk som sprer rykter og dømmer folk etter utseendet.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 *smatt, smatt* ÅÅÅÅÅÅÅÅH guud. Hører jo spyttet surkler rundt inni kjeften til folk når de spiser. Herregud, TYGG STILLE! Og når noen må si "åh", "au" osv til programmer på TV når noen for eksempel slår seg.... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 *smatt, smatt* ÅÅÅÅÅÅÅÅH guud. Hører jo spyttet surkler rundt inni kjeften til folk når de spiser. Herregud, TYGG STILLE!Og når noen må si "åh", "au" osv til programmer på TV når noen for eksempel slår seg.... 8759853[/snapback] Noen slag kan faktisk nesten gjøre vondt bare av å se de regner med at du skjønner hvor.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Irriterende: Folk som sprer rykter og dømmer folk etter utseendet.. 8759352[/snapback] Stakkars lille deg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 *smatt, smatt* ÅÅÅÅÅÅÅÅH guud. Hører jo spyttet surkler rundt inni kjeften til folk når de spiser. Herregud, TYGG STILLE!Og når noen må si "åh", "au" osv til programmer på TV når noen for eksempel slår seg.... 8759853[/snapback] Noen slag kan faktisk nesten gjøre vondt bare av å se de regner med at du skjønner hvor.. 8759898[/snapback] Ja, men når det er en redningsaksjon og man må si "åh" bare de kaster lina, så "åh" når de begynner å dra, deretter "åh" når en heltemodig mann løper ut for å redde han inn som igjen blir dratt med, "åh"... Om du skjønner. Men et skikkelig balleknas er noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg