Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hvorfor klarer noen folk ikke å klappe igjen kjeften, spesielt når de spiser!

Skjønner ikke hvordan folk klarer å bare la haka henge og gå med åpen munn, føler meg sinnsykt dom når jeg prøver det.

6348876[/snapback]

 

 

Helt enig. Kan ikke fordra når folk jabber mens de spiser, det er en uting. Også det om noen kommer og maser med deg, spør og graver akkurat mens du selv sitter og spiser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ superseven: Synes jo at det indre teller en del, men hun skal da være pen å se på også ... mener jeg. ;)

 

 

Selvfølgelig teller det indre også. Jeg kunne aldri falt for en bimbo som lå med flere enn en gjennomsnittlig kanin. ;)

 

Edit: Irriterer meg også over folk som slurper når de drikker kaffe, eller spiser suppe. Heldigvis er det stort sett bare veslevoksne 6-åringer som gjør det.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Kom på enda en ting.

Hater når man har vært på do lenge og gjort sitt så ser man at det ikke er igjen noe dopapir  :wallbash:

6353409[/snapback]

 

 

Det irriterer også at alle absulutt skal si "do" i dag, på Tv også. Før var det vanlig å si toalettet, mye bedre. Når folk sier do, er som man ser for seg ekken deres..æsj :roll:

Lenke til kommentar
Superseven; Hehe, du hadde hatet meg.. Jeg slurper som en 6-åring. Verste av alt er at jeg syntes det smaker bedre da.

6353635[/snapback]

Det gjør faktisk det. Mer luft gjør at smaksløkene sanser bedre. Det er derfor alle eksperter på vin, kaffe etc. slurper som noen griser. :)

Kan jo sitere Emil i Lønneberget: "Annars vet man inte at det er soppe."

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Folk som fyrer opp en røyk når man sitter og venter på bussen under tak på busstopp-plassen. Jeg som er en ikke-røyker finner dette svært irriterende fordi at røyk stinker, - hva? sier dere? Jo røyk stinker faktisk for oss ikke røykere, altså oss som ikke ikke var like idiotiske som dere, som tok det valget å begynne å røyke. Trist, men sant: Det er rett og slett en ren og skjær idioti, dumhet.. Og når dere da skal skyve den dritten på meg, nei da er det faen meg irriterende!

 

Folk som røyker, som setter seg ved siden av deg på bussen. Dere er nok ikke helt klar over det selv, men dere lukter dritt. Det er veldig ubehagelig.

 

Jeg sikter til røykere generelt, ikke deg spesifikt Bartex.

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar
Folk som fyrer opp en røyk når man sitter og venter på bussen under tak på busstopp-plassen. Jeg som er en ikke-røyker finner dette svært irriterende fordi at røyk stinker, - hva? sier dere? Jo røyk stinker faktisk for oss ikke røykere, altså oss som ikke ikke var like idiotiske som dere, som tok det valget å begynne å røyke. Trist, men sant: Det er rett og slett en ren og skjær idioti, dumhet.. Og når dere da skal skyve den dritten på meg, nei da er det faen meg irriterende!

 

Folk som røyker, som setter seg ved siden av deg på bussen. Dere er nok  ikke helt klar over det selv, men dere lukter dritt. Det er veldig ubehagelig.

 

Jeg sikter til røykere generelt, ikke deg spesifikt Bartex.

6356676[/snapback]

 

HELT ENIG!... jeg blir/får kvalm, hodepine, trøtt, svimmel, tungpustet.

 

altså jeg Hater røyking og det skulle blitt bannlyst i Norge... jeg er imot røyking for jeg har asthma(typo?) og hvis jeg ikke hadde hatt asthma, så hadde jeg fortsatt hatet røyk...

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Jeg brydde meg ikke om slikt når jeg røyka før, nå har jeg endelig slutta så jeg skjønner hva dere mener. Men samtidig har jeg litt sympati for røykerne nå etter den nye røykeloven. De må jo få den lille gleden sin, lukta er ikke så aller verst på ett busstopp spør du meg. Når jeg har besøk får de alltid lov til å røyke i stua, selv om jeg ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Tja, liker vel ikke folk som snakker om ting de ikke aner noe om. Eller som prøver å gjøre seg større enn dem er.

 

Ellers HATER jeg/tåler jeg ikke lagg, merker jeg begynner å skjelve og få en ekkel følelse i hele kroppen hver gang det tar lang tid å loade en side, eller at putty lagger etc. :p

Lenke til kommentar
Folk som fyrer opp en røyk når man sitter og venter på bussen under tak på busstopp-plassen. Jeg som er en ikke-røyker finner dette svært irriterende fordi at røyk stinker, - hva? sier dere? Jo røyk stinker faktisk for oss ikke røykere, altså oss som ikke ikke var like idiotiske som dere, som tok det valget å begynne å røyke. Trist, men sant: Det er rett og slett en ren og skjær idioti, dumhet.. Og når dere da skal skyve den dritten på meg, nei da er det faen meg irriterende!

 

Folk som røyker, som setter seg ved siden av deg på bussen. Dere er nok  ikke helt klar over det selv, men dere lukter dritt. Det er veldig ubehagelig.

 

Jeg sikter til røykere generelt, ikke deg spesifikt Bartex.

6356676[/snapback]

 

HELT ENIG!... jeg blir/får kvalm, hodepine, trøtt, svimmel, tungpustet.

 

altså jeg Hater røyking og det skulle blitt bannlyst i Norge... jeg er imot røyking for jeg har asthma(typo?) og hvis jeg ikke hadde hatt asthma, så hadde jeg fortsatt hatet røyk...

6356761[/snapback]

 

Hvis vi skal bannlyse tobakk i Norge, så må vi også bannlyse alt annet som er avhengighetsskapende, sånn som alkohol.

 

Men du som har astma går vel ikke å setter deg ved siden av noen du ser røyker?

Lenke til kommentar

Jeg blir ganske irritert av folk som blokkerer døra, gangen, eller skapet på skolen, spesielt siden jeg ikke tør å spørre om de kan flytte seg :whistle:

 

Dessuten blir jeg ganske irritert av folk som har rare trykkfeil. en venninne av meg sier Teeeenåring, i stedet for tenåring! :roll:

Endret av kokos
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...