Delvis Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvorfor klarer noen folk ikke å klappe igjen kjeften, spesielt når de spiser!Skjønner ikke hvordan folk klarer å bare la haka henge og gå med åpen munn, føler meg sinnsykt dom når jeg prøver det. 6348876[/snapback] Helt enig. Kan ikke fordra når folk jabber mens de spiser, det er en uting. Også det om noen kommer og maser med deg, spør og graver akkurat mens du selv sitter og spiser. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) @ superseven: Synes jo at det indre teller en del, men hun skal da være pen å se på også ... mener jeg. Selvfølgelig teller det indre også. Jeg kunne aldri falt for en bimbo som lå med flere enn en gjennomsnittlig kanin. Edit: Irriterer meg også over folk som slurper når de drikker kaffe, eller spiser suppe. Heldigvis er det stort sett bare veslevoksne 6-åringer som gjør det. Endret 21. juni 2006 av superseven Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg HATER folk som absolutt MÅ snakke til meg, når jeg sitter med headsettet på hodet. Føkkings irriterende. + småtroll som maser på MSN. /block og delete på dem alle. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kom på enda en ting. Hater når man har vært på do lenge og gjort sitt så ser man at det ikke er igjen noe dopapir 6353409[/snapback] Det irriterer også at alle absulutt skal si "do" i dag, på Tv også. Før var det vanlig å si toalettet, mye bedre. Når folk sier do, er som man ser for seg ekken deres..æsj Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Superseven; Hehe, du hadde hatet meg.. Jeg slurper som en 6-åring. Verste av alt er at jeg syntes det smaker bedre da. Jeg hater folk som setter seg ved siden av meg på bussen, når det er finnes HELT ledige seter andre plasser i bussen.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Superseven; Hehe, du hadde hatet meg.. Jeg slurper som en 6-åring. Verste av alt er at jeg syntes det smaker bedre da. 6353635[/snapback] Det gjør faktisk det. Mer luft gjør at smaksløkene sanser bedre. Det er derfor alle eksperter på vin, kaffe etc. slurper som noen griser. Kan jo sitere Emil i Lønneberget: "Annars vet man inte at det er soppe." Endret 21. juni 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
olaham Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Irriterer meg fælt over folk som bruker "selv om" på* slutten av en setning.... (nå ble jeg usikker på om det heter "i slutten" eller "på slutten") Endret 21. juni 2006 av olaham Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) og mer: folk som kommer bort til meg i pausen når jeg sitter og røyker, og begynner å hoste som om de prøver å få opp spermen fra festen på lørdag. olaham: på slutten Endret 21. juni 2006 av BarteX Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Folk som fyrer opp en røyk når man sitter og venter på bussen under tak på busstopp-plassen. Jeg som er en ikke-røyker finner dette svært irriterende fordi at røyk stinker, - hva? sier dere? Jo røyk stinker faktisk for oss ikke røykere, altså oss som ikke ikke var like idiotiske som dere, som tok det valget å begynne å røyke. Trist, men sant: Det er rett og slett en ren og skjær idioti, dumhet.. Og når dere da skal skyve den dritten på meg, nei da er det faen meg irriterende! Folk som røyker, som setter seg ved siden av deg på bussen. Dere er nok ikke helt klar over det selv, men dere lukter dritt. Det er veldig ubehagelig. Jeg sikter til røykere generelt, ikke deg spesifikt Bartex. Endret 21. juni 2006 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Folk som fyrer opp en røyk når man sitter og venter på bussen under tak på busstopp-plassen. Jeg som er en ikke-røyker finner dette svært irriterende fordi at røyk stinker, - hva? sier dere? Jo røyk stinker faktisk for oss ikke røykere, altså oss som ikke ikke var like idiotiske som dere, som tok det valget å begynne å røyke. Trist, men sant: Det er rett og slett en ren og skjær idioti, dumhet.. Og når dere da skal skyve den dritten på meg, nei da er det faen meg irriterende! Folk som røyker, som setter seg ved siden av deg på bussen. Dere er nok ikke helt klar over det selv, men dere lukter dritt. Det er veldig ubehagelig. Jeg sikter til røykere generelt, ikke deg spesifikt Bartex. 6356676[/snapback] HELT ENIG!... jeg blir/får kvalm, hodepine, trøtt, svimmel, tungpustet. altså jeg Hater røyking og det skulle blitt bannlyst i Norge... jeg er imot røyking for jeg har asthma(typo?) og hvis jeg ikke hadde hatt asthma, så hadde jeg fortsatt hatet røyk... Endret 21. juni 2006 av Dofty Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Må si meg, mer eller mindre, enig med dere to. Røyk lukter så ufattelig vondt! Hater det! Jeg hater ikke folk som røyker da, det er jo de sitt valg, men jeg synes selvfølgelig det er dumt valg. Jeg hater spesielt biler som lukter røyk. Blir så kvalm i slike biler. Endret 21. juni 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg brydde meg ikke om slikt når jeg røyka før, nå har jeg endelig slutta så jeg skjønner hva dere mener. Men samtidig har jeg litt sympati for røykerne nå etter den nye røykeloven. De må jo få den lille gleden sin, lukta er ikke så aller verst på ett busstopp spør du meg. Når jeg har besøk får de alltid lov til å røyke i stua, selv om jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Tja, liker vel ikke folk som snakker om ting de ikke aner noe om. Eller som prøver å gjøre seg større enn dem er. Ellers HATER jeg/tåler jeg ikke lagg, merker jeg begynner å skjelve og få en ekkel følelse i hele kroppen hver gang det tar lang tid å loade en side, eller at putty lagger etc. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg hater folk som bare buser inn uten å kakke på døra mi. Wha Betyr den "Emo" ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Emo har flere betydninger. Den originale er sørgepunkere, og stammer fra 70/80tallet. Den moderne betydningen av Emo tilsvarer fjortis, punkere, gothere, selvskadere, blitzere osv i en skapning. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Folk som fyrer opp en røyk når man sitter og venter på bussen under tak på busstopp-plassen. Jeg som er en ikke-røyker finner dette svært irriterende fordi at røyk stinker, - hva? sier dere? Jo røyk stinker faktisk for oss ikke røykere, altså oss som ikke ikke var like idiotiske som dere, som tok det valget å begynne å røyke. Trist, men sant: Det er rett og slett en ren og skjær idioti, dumhet.. Og når dere da skal skyve den dritten på meg, nei da er det faen meg irriterende! Folk som røyker, som setter seg ved siden av deg på bussen. Dere er nok ikke helt klar over det selv, men dere lukter dritt. Det er veldig ubehagelig. Jeg sikter til røykere generelt, ikke deg spesifikt Bartex. 6356676[/snapback] HELT ENIG!... jeg blir/får kvalm, hodepine, trøtt, svimmel, tungpustet. altså jeg Hater røyking og det skulle blitt bannlyst i Norge... jeg er imot røyking for jeg har asthma(typo?) og hvis jeg ikke hadde hatt asthma, så hadde jeg fortsatt hatet røyk... 6356761[/snapback] Hvis vi skal bannlyse tobakk i Norge, så må vi også bannlyse alt annet som er avhengighetsskapende, sånn som alkohol. Men du som har astma går vel ikke å setter deg ved siden av noen du ser røyker? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvis vi skal bannlyse tobakk i Norge, så må vi også bannlyse alt annet som er avhengighetsskapende, sånn som alkohol. 6359836[/snapback] Må vi vel ikke! Hvem sier det? Lenke til kommentar
kokos Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg blir ganske irritert av folk som blokkerer døra, gangen, eller skapet på skolen, spesielt siden jeg ikke tør å spørre om de kan flytte seg Dessuten blir jeg ganske irritert av folk som har rare trykkfeil. en venninne av meg sier Teeeenåring, i stedet for tenåring! Endret 22. juni 2006 av kokos Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 En ting som også plager meg er noe "nytt" på msn.. X Navn Personlig melding: Ser ringenes Herre 1,2,3 :D. Sitte oppe lenge i kveld, la meg klokkå 7 " Ingen bryr om hvor seint du legger deg for faen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg