Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Irritere meg over at en jente som var "forelska" i meg sa nei ... Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 At folk skriver "Hvem" når de egentlig skal skrive "Hvilken" (hvis dette ikke er nevnt før) og onepiece! det var riktig tråd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Irritere meg over at en jente som var "forelska" i meg sa nei ... Bare å bli vant med, de endrer mening hele tiden. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Whaaaat? Blink, biip eller nettby jeg leser? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Avataren til TheFighter94 irriterer. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Avataren til TheFighter94 irriterer. Arnold?! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (hvis dette ikke er nevnt før) Halve tråden har gått til akkurat det Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Haha, ja der ser du! enda en soldat mot da.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hater alle disse slik-sakene i media. Slik får du 4 meter lang penis. Slik pakker du kofferten til ferien. Slik kler du på deg om morgenen. Slik spiser du brødskiver. Gah! 1 Lenke til kommentar
livingman Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/forbruker/leger-advarer-mot-lady-gagaoeyne-3245382.html "Trenden har blitt kraftig styrket gjennom en musikkvideo av den kjente artisten og sexsymbolet Lady Gaga," så "man gaga" har blitt et sexsymbol :no: Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Lady Gaga irriterer meg noe kraftig. At hun i det hele tatt får gå fritt er faen meg skremmende. Hun skulle blitt satt inn på mentalsykehuset for lenge sida. Jeez. Endret 8. juli 2010 av Therawyn 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 http://www.dinside.no/808771/aldri-mer-munnsaar Så forskere prioriterer munnsår ja, forklarer hvorfor HIV ikke har noen vaksine enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det forklarer egentlig ikke det. Tror du alle forskere jobber på en/et sykdom/virus helt til det har kommet en løsning. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du skjønner ikke humoren nei, veldig dårlig humor da men... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Veldig dårlig humor, nei. Det der var ikke akkurat verdens beste vits. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Blir så forbanna irritert på sigøynere. De sender inn barna sine i byene i Spania for å rane folk, og barna gir seg ikke før folk bruker fysisk vold mot de for å få de vekk. De løper opp til banker og trykker på 500 Euro, og snapper pengene, ellers går de bak turister og lokalbefolkning, tar ut pengene og hiver lommeboka på bakken. Hvis folk går forbi mens de raner folk later de som de tigger. Fy faen jeg blir så irritert på de forbanna kvalme sigøynerne, jeg blir så kvalm av å tenke på hvordan de bor, og hvordan de oppfører seg. Hvis dere vil tjene penger, så skaff dere en jobb, som vanlige folk! 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg