Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Vi er 21 gutter og 9 jenter pakket inn på et lite lilla / rosa klasserom uten noen form for air conditioner, og vi må lufte hvert 5. min. Detter er gøy det I tillegg har vi 9 bærbare som er noe plastikk dritt fordelt på 30 stykk. Endret 7. juli 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Gamlinger som vinner 46,5 mill i Vikinglotto!!!!!!!!!!! Verden er ekkel og blodig urettferdig. Korrekt. Hvorfor kan det aldri gå til alenemødre eller fattige studenter? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fordi det er shitloads med gamlinger som tipper. MYE. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 En student jeg kjenner tipper mye, han vinner ikke. Han fortjener det! Han har nettopp fått unge, og trenger lale penga han kan få. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fordi det er shitloads med gamlinger som tipper. MYE. Mormor tipper hele tiden, gamlinger har ikke bedre å bedrive tiden sin med vettu. Bingo, tipping, lotto. De må jo vinne noe en eller annen gang. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nettopp. Jobber i kiosk så vet hva jeg prater om. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fælt med gamle folk som tipper, bestefar tipper fotball han. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Hadde sagt nei takk til alt over 500.000 kr. Eller, jeg kunne ha kjøpt hus for det... Men ville ikke hatt liek 1 million+++ uten videre. Kommer til å dø av det. Endret 7. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ikke jeg, jeg ville brukt pengene til å etablere meg, med et fint hus så jeg slipper å starte livet med gjeld. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 det hater jeg! Får ALLTID sånn blemmelignende sak på tunga! Klikker når jeg får det! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det er når man leser sånne vinnehistorier at man finner ut at det ikke er noe galt i å grafse til seg det som grafses kan. Kynisk som bare faen, akkurat som alle andre. Penger penger penger penger, kan aldri få nok av dem. Fy faen for en verden, jeg håper den forsvinner i 2012. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 da vil vi ikke merke noe ivertfall. Kanskje likesågreit. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 1 munnsår i munnvika. Ok, greitt, det går over. Så kjenner eg at det kjem eitt til på overlipppa. Faen, får vel prøve med litt zovirax denne gongen då. Plutseleg kjem det eitt munnsår til ved sidan av det første. Helvete, det må vere grenser! Etter litt googling: Aldri mer munnsår Forskere har funnet en løsning. Hipp hurra! nederst i artikkelen: Behandling klar om ti år FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det er når man leser sånne vinnehistorier at man finner ut at det ikke er noe galt i å grafse til seg det som grafses kan. Kynisk som bare faen, akkurat som alle andre. Penger penger penger penger, kan aldri få nok av dem. Fy faen for en verden, jeg håper den forsvinner i 2012. Ikke jeg, jeg har så vidt startet livet mitt og vil gjerne oppleve ordentlig kjærlighet. Ikke bare kjærlighetssorg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Wat? hvordan vet de at den er klar om 10 år? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 http://www.dinside.no/808771/aldri-mer-munnsaar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) 1 munnsår i munnvika. Ok, greitt, det går over. Så kjenner eg at det kjem eitt til på overlipppa. Faen, får vel prøve med litt zovirax denne gongen då. Plutseleg kjem det eitt munnsår til ved sidan av det første. Helvete, det må vere grenser! Etter litt googling: Aldri mer munnsår Forskere har funnet en løsning. Hipp hurra! nederst i artikkelen: Behandling klar om ti år FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU Kan være du har fått litt herpes virus, betyr ikke at du har det, men det kan være årsaken. (Selv om man har herpes virus, er det ikke direkte herpes.) Edit: Merket at det var litt treigt svar. Endret 7. juli 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hater Dinside. De bruker alt for mye "du" "din" og "deg" i overskriftene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg