Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Vi er 21 gutter og 9 jenter pakket inn på et lite lilla / rosa klasserom uten noen form for air conditioner, og vi må lufte hvert 5. min. Detter er gøy det

 

I tillegg har vi 9 bærbare som er noe plastikk dritt fordelt på 30 stykk.

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er når man leser sånne vinnehistorier at man finner ut at det ikke er noe galt i å grafse til seg det som grafses kan. Kynisk som bare faen, akkurat som alle andre. Penger penger penger penger, kan aldri få nok av dem. Fy faen for en verden, jeg håper den forsvinner i 2012.

Lenke til kommentar

1 munnsår i munnvika. Ok, greitt, det går over. Så kjenner eg at det kjem eitt til på overlipppa. Faen, får vel prøve med litt zovirax denne gongen då. Plutseleg kjem det eitt munnsår til ved sidan av det første. Helvete, det må vere grenser!

 

Etter litt googling:

Aldri mer munnsår

 

Forskere har funnet en løsning.

 

Hipp hurra!

 

nederst i artikkelen:

 

Behandling klar om ti år

 

FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det er når man leser sånne vinnehistorier at man finner ut at det ikke er noe galt i å grafse til seg det som grafses kan. Kynisk som bare faen, akkurat som alle andre. Penger penger penger penger, kan aldri få nok av dem. Fy faen for en verden, jeg håper den forsvinner i 2012.

Ikke jeg, jeg har så vidt startet livet mitt og vil gjerne oppleve ordentlig kjærlighet. Ikke bare kjærlighetssorg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

1 munnsår i munnvika. Ok, greitt, det går over. Så kjenner eg at det kjem eitt til på overlipppa. Faen, får vel prøve med litt zovirax denne gongen då. Plutseleg kjem det eitt munnsår til ved sidan av det første. Helvete, det må vere grenser!

 

Etter litt googling:

Aldri mer munnsår

 

Forskere har funnet en løsning.

 

Hipp hurra!

 

nederst i artikkelen:

 

Behandling klar om ti år

 

FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU

Kan være du har fått litt herpes virus, betyr ikke at du har det, men det kan være årsaken. (Selv om man har herpes virus, er det ikke direkte herpes.)

 

Edit: Merket at det var litt treigt svar.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...