Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

De "Vennene" mine... Har vært med dem siden 1.klasse, og når vi begynte på ungdomsskolen forandra de seg..

 

Nå sitter de inne hele dagene og spiller WoW, de går på LAN hver eneste helg og røyker, snuser, drikker og ja, hvem vet. Og driter i skolen

 

De gidder aldri å gjøre noe.. bare spille... Ja, jeg spiller spill jeg og, men sitter ikke inne hele dagen.

 

Gleder meg til VGS, fordi da skal de på "yrkesskolen" (TIP, Elektro etc) og ta den raskeste veien for å bli ferdig... Mens jeg skal på allmenn, realfag eller hva det nå enn heter i dag. Da kan jeg få nye venner, fordi i klassen min nå er det enten gamere eller fotball freaks Og jeg liker ikke fotball, så ja.. ikke mange venner å få der.

 

Og her hvor jeg bor er det bare en på min alder, (ett år eldre)

Han har vert vennen min siden jeg kunne gå, og nå er han en gamer som røyker, snuser og drikker...

 

Sånn... nå var det ute av systemet.. Bare ett år igjen av ungdomsskolen ... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Kommet i 9'ende jeg nå, nesten akkurat samme problemet. Jeg er litt interressert i fotball så har noen gode venner, men de er helt hektet på det.

Planen min er også å begynne på allmenn :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

I min klasser er det enten snakk om Fotball, WoW, eller hva nå enn jentene driver på med. Fleste av dem henger jo på fotballfreaksa

Lenke til kommentar

 

De "Vennene" mine... Har vært med dem siden 1.klasse, og når vi begynte på ungdomsskolen forandra de seg..

 

Nå sitter de inne hele dagene og spiller WoW, de går på LAN hver eneste helg og røyker, snuser, drikker og ja, hvem vet. Og driter i skolen

 

De gidder aldri å gjøre noe.. bare spille... Ja, jeg spiller spill jeg og, men sitter ikke inne hele dagen.

 

Gleder meg til VGS, fordi da skal de på "yrkesskolen" (TIP, Elektro etc) og ta den raskeste veien for å bli ferdig... Mens jeg skal på allmenn, realfag eller hva det nå enn heter i dag. Da kan jeg få nye venner, fordi i klassen min nå er det enten gamere eller fotball freaks Og jeg liker ikke fotball, så ja.. ikke mange venner å få der.

 

Og her hvor jeg bor er det bare en på min alder, (ett år eldre)

Han har vert vennen min siden jeg kunne gå, og nå er han en gamer som røyker, snuser og drikker...

 

Sånn... nå var det ute av systemet.. Bare ett år igjen av ungdomsskolen ... :ermm:

 

 

 

Begynn i min klasse, bare en fyr som snuser og drikker :)

 

Og ingen som spiller WoW :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg liker cod, syntes det er gøy å diskutere det med folk i klassen. I min klasse er det tre stykker som ikke går på fotball av guttene, vi er 16 gutter.... Jeg er en av de. Og det er pga en fot sykdom :/ Lite kjipt! irritasjonsmoment også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Er få jenter i klassen min, og resten av skolen er helt på tryne - og verre blir det til høsten. De som begynner da må være det mest skrudde folka som fins

 

EDIT: Hva er dette med at teksten blir kopiert?

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...