Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sykler en del selv (har egen bil også), men har aldri forstått at det er faktisk en hel del syklister som velger å sykle på veien selv om de har et fortau/sykkelsti som har bedre asfalt enn veien og er like bred som ett felt!

 

Hvis de må absolutt være "show offs" og leke tour de france i sine spandex drakter ved å sykle på veien selv om det er sykkelsti, bør de jammen meg betale årsavgift på sykkelen sin...

 

Grr...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud så herlig at jeg fant denne tråden! Tenkte å opprette en selv!

 

Nå skal dere høre...

 

En ting som irriterer noe grenseløst, er når du skal ha litt tørkepapir... Du skal ha av et flak eller to, men istedet for å revne tvers over slik det skal, så revner det langsmed... Slik at du sitter der med tørkepapir som er ubrukelig fordi det er for smalt... Så må du rive av den resterende remsen for å få vekk det halve papirflaket som henger og slenger. Det er jo slik at man er redd for at dassen skal gå tett pga det ubrukelige papiret som ligger å fyller opp...

 

En annen ting er kjøleskapsdører... Du henter noe i kjøleskapet, dytter i døren for at det skal gå igjen og går tilbake til sofaen. Men du hører ikke "fuppet" som indikerer at døra har gått igjen. Det ender med at du må snu på hælen fordi du må dytte den lille centimeteren før døra går skikkelig igjen.

Dette gjelder forsåvidt ytterdører og, når du skal ut å kaste søppel foreksempel...

 

En tredje ting er parkering... Har manuelt gir på bilen, så da jeg kom skjevt inn mellom streken på parkeringsplassen foran butikken, så måtte jeg såklart rette bilen opp ( Her kan jeg legge til at jeg HATER at folk parkerer så skeivt at bilen deres tar to plasser... ). Det som skjedde var at at jeg trødde litt for hardt på gassen slik at bilen ruset motoren... Med det resultat at mopedgjengen utenfor butikken ga meg et "gidd å tøff deg i den stygge bilen"-blikk...

 

Har dere lagt merke til musikken i 2010? BRENN, BRENN!! Radio1 og P5 kan ta seg en tur på jernbanen å legge seg på sporet når NSB har en av sine travle dager... Herregud, hvor dårlig musikk kan man egentlig lage, og hvor mange ganger kan man gjenta den samme drittsangen iløpet av en dag?

 

Halloween... Hei du! Gi oss masse snop, eller så egger vi ned hele bilen og huset ditt slik at du må bruke hele neste dag på å vaske... Fy f**n folkens! Hvor dypt kan man synke? Hvorfor i svarte hel***e ska vi feire noe som bare amerikanerne bryr seg om? Og hvorfor skal vanlige norske ikkefeirende borgere få eiendommen sin vandalert fordi en gjeng med drittunger ikke får sin porsjon med sukker og e-stoffer? At det går an...

 

Folk som fester vilt på en vanlig ukedag når absolutt hele nabolaget skal på jobb/skole/barnehage dagen etter... Ganske slitsomt å høre på... Lukk ihvertfall vinduer og dører, demp musikken og ikke hyl og skrik så jævlig når dere absolutt må ta dere en kreftpinne... Og ja, jeg snakker til dere guttaboys og! Dere har noen hyl og skrik som overgår tilogmed sølvguttene...

 

Du sitter på maskinen og surfer da en kollega eller en medelev kommer inn og setter seg ved siden av deg og leser på skjermen din... Greit nok, har ingenting imot det, men det er altså JEG som styrer hva jeg vil lese... Vil du lese om det hekkans ( Jepp, fra Stavanger! :new_woot: ) fotball-VM, så får du finne frem din egen maskin. Jeg leser om det jeg interesserer meg om ( Ikke fotball, bare så det er sagt ).

 

Apropos fotball, så har jeg en del synspunkter om det og, men jeg vil ikke fremskynde enda en verdenskrig, så den sparer jeg meg for... :p

 

Lagt merke til all dritten som går på tv i helgene? Hvorfor ikke sende alle de gode filmene når folk har fri, istedenfor å sende dem kl 02 på en hverdagsnatt? Har for lengst gått lei av I, Robot og Independence Day...

 

Sånn, da har jeg fått litt av mine synspunkter ned... Nå har jeg bare et siste spørsmål... Av og til føler jeg meg som et ondt menneske som fortjener en evighet nede i flammene, men er det andre her som deler mine meninger? Føler at jeg fremstår som veldig negativ nå altså... :hmm:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke lappen, øvelseskjører som bare det, og allerede er jeg lei av; SYKLISTER I VEIEN! :realmad::mad: Kom dere ut av veien! Det er fortau for en grunn, se te granskauen å bruk det istedet for å ligge midt i veien og lage køer og farlige situasjoner for førere! :angry: De klager på at ikke det er fortau der og der, men når det kommer så vist faen ska de sykle midt i veien! :(

 

 

er ikke farlig og ligge 35kmt i noen minuter mens du venter på og kunne forbi-kjøre dem. det eneste som er farligt med sykklister er adhd folk som ikke greier og vente til de har en klar forbi kjøring men som bare må presse seg forbi uansett.... de burde ikke hatt lappen engang :dontgetit::thumbdown:

 

 

irriterer meg at været i bergen suger :(:cry: :cry:

Lenke til kommentar

Hvis du har fri en dag, og telefonen ringer kl 8 om morgenen. Du bråvåkner og kaster deg etter telefonen, og så viser det seg at personen har ringt feil nummer... Har hatt en del sånne... Veldig vanskelig og sovne igjen etterpå... Idag har vi noen som heter 1881 (Dette er den eneste tlfopplysningen jeg bruker, selv om det fins like mange forskjellige som det er mennesker her i landet...)! Kjekt å ha når du faktisk skal ringe noen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

:cry::cry:

Jeg har enda ikke lappen, øvelseskjører som bare det, og allerede er jeg lei av; SYKLISTER I VEIEN! :realmad::mad: Kom dere ut av veien! Det er fortau for en grunn, se te granskauen å bruk det istedet for å ligge midt i veien og lage køer og farlige situasjoner for førere! :angry: De klager på at ikke det er fortau der og der, men når det kommer så vist faen ska de sykle midt i veien! :(

 

 

 

 

 

irriterer meg at været i bergen suger :(:cry::cry:

MHM! Vi får jo aldri sommer

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...