Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Fanboys som ikke godtar andre ting en akkurat den tingen de elsker. :p

Skulle jeg egentlig si..

 

 

Jeg er jo selv fanboy av Sony, Nintendo og Intel. Men jeg hater jo ikke de andre :p

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Her må jeg ha en diskusjon. Syklister, er miljøvennlige. De har høyere prioritet enn sjåfører. I Norge er det forferdelig dårlig fortau, elendig og sykle på. De sykler i veien for det er lov, og fordi det er bedre! Hvis dere hadde kunnet velge om en strøken vei eller en ruglete og humpete vei som i Bergen by, så hadde dere ikke brydd dere om de andre å tatt det beste valget.

 

I Tyskland lager de sykkelvei og gangvei ved siden av hver eneste bilvei. Noe som hadde vært veldig positivt for Norge sin del, det er mange steder som det ikke er fortau. (Ja det er det, dermed basta!)

 

Tror du ikke dyrene er forbanna lei av at de må flytte hele jævla tiden for miljøet deres forandrer seg? Takker være hver individ som kjører. Jeg sier ikke at jeg sitter i en bil, men hvis det er 3-4 hundre meter å gå, da gjør jeg det. Jeg sitter ikke på i en bil for å gå på butikken og kjøpe skjokolade. UNØDVENDIG OG SI AT SYKLISTER IKKE HAR NOEN RETT TIL Å BRUKE VEIEN, DE ØDELEGGER HVERTFALL IKKE OZONLAGET FOR SMÅTING.! :mad: Hvis det er noe jeg skal, tar jeg som oftest buss. Selv om jeg kan få andre til å kjøre meg (under 18) så tar jeg buss. Ikke miljøvennlig det heller, men mer enn personbil med en person i.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Tror du ikke vi er forbanna lei av å høre alle som sympatiserer med syklistene?

 

Hadde de nå bare gjort det mulig for bilister å komme forbi, og ikke lugget 2 i bredden å snakket med hverandre, helt ok for meg, men gjør de det umulig å komme forbi, ja da blir man irritert klokka 0630 på morraen i kø bak jævlene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Tror du ikke vi er forbanna lei av å høre alle som sympatiserer med syklistene?

 

Hadde de nå bare gjort det mulig for bilister å komme forbi, og ikke lugget 2 i bredden å snakket med hverandre, helt ok for meg, men gjør de det umulig å komme forbi, ja da blir man irritert klokka 0630 på morraen i kø bak jævlene.

Hvorfor klikker du ikke på bilene som lager kø da?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Irriterer meg at jeg har hatt "problemer" med å puste i hele dag. Føles ut som om bare litt av luften jeg puster inn blir brukt.

Hater det eg og! Du får aldri pustet helt inn, også konsentrerer man seg så sykt om det i tillegg.

Lenke til kommentar

Alltid like moro når matbutikken viser seg å være full av krumbøyde gamlinger som sperrer veien. Akkurat idet du prøver å presse deg forbi en av dem, kan du forbanne deg på at de vil ta et skritt bakover. Når du kommer til kassen kan du forbanne deg på at de som står foran deg skal telle gjennom alle myntene sine før det er din tur.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg har hatt "problemer" med å puste i hele dag. Føles ut som om bare litt av luften jeg puster inn blir brukt.

Hater det eg og! Du får aldri pustet helt inn, også konsentrerer man seg så sykt om det i tillegg.

Har vanligvis ikke noe problem med å puste automatisk igjen hvis jeg puster manuelt, men noe er annerledes i dag. Føler meg helt jævlig. Varm i mageområdet og resten av kroppen og litt vondt i lungene.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Det at folk i klassen (og på skolen generelt) fortsatt sier "Kjærestepar! Kjærestepar! " Om en gutt og jente er i lag ... WTF liksom..

 

Og det at det er "Homo, Gay etc..." å være med jenter. Sist jeg sjekket var det å være homo, at man er tiltrukket til de samme kjønn, ikke det motsatte.

 

Da er vel alle som har dame homo da..

 

 

JÆVLA DRITTUNGER SOM VI SKULLE TRU VAR 5år !

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Har vanligvis ikke noe problem med å puste automatisk igjen hvis jeg puster manuelt, men noe er annerledes i dag. Føler meg helt jævlig. Varm i mageområdet og resten av kroppen og litt vondt i lungene.

Kan være lungebetennelse. Hvis det vedvarer bør du vurdere å ta en bakterieprøve hos fastlegen.

Lenke til kommentar

Jeg klarte å puste helt fint når jeg døgnet og frem til jeg satte meg inn i en varm bil i 12-13 tiden i går. Satte sikkert i denne bilen i en halvtime-time (halvsov av og til på grunn av døgningen). Merket at jeg ble nokså kvalm også under bilturen.

 

Kanskje en mild lungebetennelse, men jeg trodde ikke at de startet såpass brått?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...