Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Det at fotball skal gå på de vanlige kanalene og utsette programmer enda en uke !!!!!!!!!!

 

DET ER FAEN MEG HAUGEVIS MED SPORTS / FOTBALL KANALER!!!! KAN DE IKKE FAEN MEG BARE SENDE FOTBALL PÅ EN AV DE KANALENE??????? :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hater å snuble i ledninga. Så headsetet fyker i gulvet. Gjorde det igår, trodde headsettet var ødelagt. Fikk ikke lyd, heldigvis var det bare lydinstillingene det var noe kluss med på PC-en. Hadde sugd å måtte kjøpt nytt headsett. Nei, hater å snuble i ledningene.

 

Gjorde det samma engang, hele den metallbiten (vet ikke hva det heter jeg vel) man stikker inn i pcen knakk ob g ble i PCen, Datan var rimelig herpings fra før, men allikavel. fuu.

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke lappen, øvelseskjører som bare det, og allerede er jeg lei av; SYKLISTER I VEIEN! :realmad::mad: Kom dere ut av veien! Det er fortau for en grunn, se te granskauen å bruk det istedet for å ligge midt i veien og lage køer og farlige situasjoner for førere! :angry: De klager på at ikke det er fortau der og der, men når det kommer så vist faen ska de sykle midt i veien! :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...