Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

At folk syter over at de er blakke. No offence.

Hvorfor det?

Det er faktisk ikke så stort problem og holde styr på økonomien sin, hvis man bare prøver.

Det er noe galt når folk som tjener 16-17000 pr mnd kommer og må låne penger fordi dem har brukt opp alt så dem ikke har mat. Herregud. Sult for faen litt så dere lærer da. Sånn generelt.

Lenke til kommentar

Så du i det hele tatt videoen? Det er den jeg snakket om. Snakket ikke om alle negere i verden. ;)

Ja, så hele. Men du må huske at miljøet er komplett annerledes der, noe mange ikke forstår.

Ape-kommentaren var veldig unødvendig, og ganske umoden spør du meg.

*dobbel*

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Transvesitter eller hvordan det skrives. De irriterer meg, vet ikke helt hvorfor, men synes det er så feil. Hvis de virkelig vil se ut som det andre kjønn kan de vel ta plastisk kirurgi. De er et forferdelig forbilde for barna, sånn ser jeg det hvertfall. Prøver ikke å være rasistisk på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Feminister irriterer meg.

Enig + de kvinnfolka som blir sure på menn fordi vi generelt sett ikke forstår ting så sant det ikke blir sagt konkret. (At vi skal bare "forstå" det...)

MHM!!! :)

Lenke til kommentar

Hater å snuble i ledninga. Så headsetet fyker i gulvet. Gjorde det igår, trodde headsettet var ødelagt. Fikk ikke lyd, heldigvis var det bare lydinstillingene det var noe kluss med på PC-en. Hadde sugd å måtte kjøpt nytt headsett. Nei, hater å snuble i ledningene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hater å snuble i ledninga. Så headsetet fyker i gulvet. Gjorde det igår, trodde headsettet var ødelagt. Fikk ikke lyd, heldigvis var det bare lydinstillingene det var noe kluss med på PC-en. Hadde sugd å måtte kjøpt nytt headsett. Nei, hater å snuble i ledningene.

Teip den fast til bordet da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...