Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får en skikkelig dyp og barsk stemme om halsen er litt ekstra slimete. Dessverre er det ganske automatisk at jeg "harker" vekk slimet etter hvert uten å tenke over det, og stemmen min blir litt kjipere igjen. Irriterer. :(

Kan få samme dype stemme uten slim også, men da bruker jeg opp luftlageret mitt på få sekunder. Meh.

Lenke til kommentar

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhc3506oJ6d91B3Xhx

Eg har ikkje ord. At det går an. Jævla aper. Gaular og hoppar rundt som nokre jævla idiotar. At det faktisk fins slike folk får meg til å skamme meg over å tilhøyre same art som dei. Skulle gjerne ha vore ei ku eg. Ete gras og drite, utan å vere klar over idiotien i verda.

Kan ikkje folk vere siviliserte? Om ein i det heile tatt kan klassifisere den oppførselen der som "folk"…

• Liker 5
Lenke til kommentar

Eg har ikkje ord. At det går an. Jævla aper. Gaular og hoppar rundt som nokre jævla idiotar. At det faktisk fins slike folk får meg til å skamme meg over å tilhøyre same art som dei. Skulle gjerne ha vore ei ku eg. Ete gras og drite, utan å vere klar over idiotien i verda.

Kan ikkje folk vere siviliserte? Om ein i det heile tatt kan klassifisere den oppførselen der som "folk"…

Innen 5 år er det ghettoer og sånne folk i hele Norge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

"En feil oppsto

Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, se hjelpefilene for mer informasjon.

[#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk"

Når dette skjer :wallbash:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det startet som en rappekonkurranse, eller showoff. Så begynner han ene negeren å kle av seg å gi fra seg alle tingene han har... :ermm: Tror jeg dropper å se resten, jeg. :roll:

Lenke til kommentar

Dumme negere. Har de ikke vokst fra apesivilisasjonen enda?

'' Fy faen, vi skal ha en rappe konkurranse, og hvis du ikke vil bli med å synge med meg sammen med alle disse negerene slår jeg deg ned, slik at jeg får oppmerksomhet. Jeg driter i om du blir slått ned, du ville jo ikke synge med meg! That's how we do it in the hood! ''

Endret av Romis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dumme negere. Har de ikke vokst fra apesivilisasjonen enda?

'' Fy faen, vi skal ha en rappe konkurranse, og hvis du ikke vil bli med å synge med meg sammen med alle disse negerene slår jeg deg ned, slik at jeg får oppmerksomhet. Jeg driter i om du blir slått ned, du ville jo ikke synge med meg! That's how we do it in the hood! ''

Jeesus, de har ikke skadet deg, så ser ingen grunn til at du skal være så jævlig frekk i kjeften! Skjerp deg gutt..

Forresten; Sånne som "Romis" irriterer meg grønn og blå!

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...