Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken idiot er det som sier skjøttboller? Kan vi drepe personen?

8748428[/snapback]

Jeg sier "Vætj" istedet for "Jente". Kan du drepe meg også ?

8748443[/snapback]

Det er dialekt, og brukes vel nokså sjeldent skriftlig.

Blir med på den jeg, Bruktbilen. :devil:

Lenke til kommentar
Språket er under stadig utvikling; det ødelegges ikke. Når fjortisene sier "skjøttboller" i stedet for "kjøttboller", er det helt naturlig, og ingenting galt fatt.  :D

8748423[/snapback]

vel.. det er FAen ikke noe mer jeg irriterer meg over enn at nordmenn[landsfolk] ikke KLARER å snakke ordentlig!

hater sånne idioter som sier :

shikkelig

shøttboller

shøkken

shosk

m.m!

det er helt grenseløst irriterende!

Hadde dette vært en pakkis[unnskyld uttrykket]

så hadde jeg skjønt det. men NORSKE innfødte!!

what the fuck?!

Lenke til kommentar
Irriterer meg sykt at når man skal se en episode X-files rett før man legger seg så er det en slik "to be continued" :roll:

8736574[/snapback]

eller tvnorge med:

"Filmen fortsetter etter aktuelt og været"

det er noe så innihelvettes kjedelig innslag og en skikkelig torn i øyet under en god film!

Fuck tvnorge!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Liste over hva som irriterer meg:

- Folk som tror de er så jævla mye bedre enn andre. I noen tilfeller kan selvtilitten desverre bli FOR god...

- Folk som prøver å prakke ting på andre, det være seg religion, moter, helseråd o.s.v... 

- Horete og utro folk...

- Ekstreme avholdsfolk som ikke godtar at andre drikker, røyker o.s.v...

- Folk som ikke tåler å høre et banneord uten å freake ut...

- Skolefreaker som ikke nøyer seg med selv å være gode på skolen, men også maser om at alle andre må gjøre lekser og arbeide hardere...

- Folk som råkliner når det er en annen venn (stakkar) til stedet... Burde da gå an å ta litt hensyn... 

- Folk som forbinder alle som hører på metal og kler seg i svart med satanister...

- Folk som himler med øynene og gjør narr av musikken jeg liker, uten å egentlig ha peiling...

- Folk som tror de er SÅ metal at å gjøre narr av eksempelvis "fake" metal som Slipknot, Korn o.s.v og fansen deres er det morsomste i hele verden...

- Overlykkelige folk. Tenker da på de som aldri kan holde kjeft om sin egen lykke og  bare snakker om hvor bra alt og alle er  (kan ikke hjelpe for det...)

- Folk som tror de er eksempelvis Eminem...

- Folk som sier lizzom i hver setning eller skriver det for den saks skyld...

- Folk som øyeblikkelig kritiserer andre, dersom de har noen skrivefeil, uten å en gang ta seg bryet å sjekke om det faktisk er en grunn til at personen skriver feil...

- Folk som spør meg om regnestykker når de vet så inderlig godt at jeg har problemer ift. det og hater slike spørsmål...

- Folk som mishandler og dreper dyr for moro eller forfengelighets skyld...

- Folk som sier æsj til alt...

- Homofobe mennesker...

- Folk som ser en person og sier "Æsj! Han/hun var stygg!" og ikke tenker på noe annet enn utseende...

Ja, er sikkert mer. Irriterer meg over så mye, men kan jo ikke skrive alt...  :p

8696591[/snapback]

jeg har også en tulling i klassen som sier "Æsj" til alt.

Feks. jeg og han spiller et spill sammen(mmporg]

alle i clanen hans[nei ikke WOW] levler så mye fortere enn han så han klager i det uendelige med kommentarer som:

"Æsj! den han der har nerda så stygt!"

eller:

"Æsj! han hadde [lvl] for en uke siden og har gått opp [ant.] !"

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar

Det jeg ikke har skjønt er at TV-norge sender deres egne programmer i pausen?

Hva tjener de på det? Kunne heller hatt en reklamepause til.

Vi må få nesten hele Norge til å slå av TV'en når aktuelt og været begynner.

Da kanskje de vurderer å ta det bort!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Enkelte brukere av photoshop. Mange er flinke på området, og det er vel og bra. Programmet er fint det, men når tusen stykker følger de samme tutorialsene og får akuratt samme resultat, da blir det bare teit.

Kan de ikke engang finne ut litt selv!?

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Det jeg ikke har skjønt er at TV-norge sender deres egne programmer i pausen?

Hva tjener de på det? Kunne heller hatt en reklamepause til.

Vi må få nesten hele Norge til å slå av TV'en når aktuelt og været begynner.

Da kanskje de vurderer å ta det bort!

8749908[/snapback]

Husker jeg så et program på tv en gang. Så i slutten sto det "Fortsetter neste gang". Etter programmet var ferdig og alle reklamene var ferdig, begynte det samme programmet. Nei, det var ikke neste episode, men samme episoden som akkurat gikk. :ermm:

så blir jeg så sinnsykt irritert av de folka fra American Choppers. Sjefen som ikke vil annet enn å mase og kjefte hele tida. Så syntes han det er helt ok å si at sykkelen skal se sånn og sånn ut når noen holder på med å bygge en sykkel etter sitt eget design. Om man skal komme med en unnskyldning om hvorfor det går seint, holder det med å si at f.eks. "forgasseren passer ikke" eller at "denne der er for lang/kort". Han ser ikke ut til å ha særlig peil på det uansett. Når han driver og krangler med noen, hører man stort sett bare piping etter hverandre. Da bare slår jeg av tv-en og finner på noe annet.

Faen a. Den stasjonære pc-en miner sinnsykt ustabil. Så fort det blir varmt inni den, slår den seg av. Men så fort jeg skal feilsøke og finne ut hva som er galt, da er den helt ok.

Lenke til kommentar
så blir jeg så sinnsykt irritert av de folka fra American Choppers. Sjefen som ikke vil annet enn å mase og kjefte hele tida. Så syntes han det er helt ok å si at sykkelen skal se sånn og sånn ut når noen holder på med å bygge en sykkel etter sitt eget design. Om man skal komme med en unnskyldning om hvorfor det går seint, holder det med å si at f.eks. "forgasseren passer ikke" eller at "denne der er for lang/kort". Han ser ikke ut til å ha særlig peil på det uansett. Når han driver og krangler med noen, hører man stort sett bare piping etter hverandre. Da bare slår jeg av tv-en og finner på noe annet.

8751299[/snapback]

American Choppers er jo konge da, spesielt når de krangler. Haha, ler meg ihjel hver gang, spesielt arti er det når de finner på ting sammen. Det er som å se noen store unger.

Lenke til kommentar

Er det noe rart det blir krig i verden.

Jeg kom på. De har plantet noen tulipaner utenfor banken her. "Noen". Det er så latterlig mange, det er sannelig meg faens sjukt. Det er det verste og det styggeste jeg har sett. Det er så overdrevet at det fortjener ikke landet det står på. Byen fyller 150år, og den har faen meg aldri vært styggere.

Dritt plass.

VikinGz bekrefter.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...