NothinDoin™ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLL!!!!!!!!!!!!!!! Kjøreskolen der jeg meldte meg på har tatt ferie, så får ikke begynt på kjøretimene på laaaaaang tid Lenke til kommentar
livingman Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) De sutrete Libanon veteranene som leverer tilbake medaljene sine irriterer. Hva er de ute etter? Nye, feite utbetalinger å ta med seg til Thailand..? Tydelig du ikke har den fjerneste peiling på hva noen av disse har gått igjennom, og fremdeles lider. Hva har de gått i gjennom? Sett en død person? ! konstant frykt for angrep i flere måneder i strekk påvirker deg i lang tid.. Endret 5. juli 2010 av livingman Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kjøreskolen der jeg meldte meg på har tatt ferie, så får ikke begynt på kjøretimene på laaaaaang tid Bytt kjøreskole. Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg irriterer meg over engelske barn som absolutt må snakke tull i mikrofon under et felles nettspill. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kjøreskolen der jeg meldte meg på har tatt ferie, så får ikke begynt på kjøretimene på laaaaaang tid Bytt kjøreskole. Nah, de som var billigst. Kan godt vente en måned hvis jeg sparer penger. Øvelseskjører jo hele tiden uansett Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ja, hvis du må betale selv så skjønner jeg det. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Folk som putter brukte fyrstikker ned i fyrstikkesken.. Hvertfall når det er samme vei som de ubrukte, pluss at det er en søppelkasse rett ved der esken oppholdes Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Lite energi, halveis astma som trekker ned trenings motivasjon, må strekke meg hele jævla tiden, tett i nesen når det ikke er noe der, vondt i magen, orker ikke spise mye mat for tiden. Irriterings Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Dette smileyet her: Syntes det ser helt monget ut, MSN smileyet er mye diggere <--- Den er stilig Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) The reason to use a tweehehehehehehehenty tiiimes! Endret 5. juli 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) De sutrete Libanon veteranene som leverer tilbake medaljene sine irriterer. Hva er de ute etter? Nye, feite utbetalinger å ta med seg til Thailand..? Tydelig du ikke har den fjerneste peiling på hva noen av disse har gått igjennom, og fremdeles lider. Hva har de gått i gjennom? Sett en død person? Jeg blir så provosert at jeg blir fyskisk dårlig. Du vet tydligvis ingen ting om hvor skadelig krig kan være på en menneske sinn. Hva får veltrente soldater til å ta selvmord? Mange som retunerer fra krigsommråder ender opp med selvmord. Ta Vietnamvetraner, mange av disse endte opp på gata eller som narkomane da de kom hjem. Alt de hadde sett og opplevd gjorde dem psykisk ustabile resten av livet. Du har haugevis med psykiske skader som "shellshock", posttraumatisk stress syndrom, grusomme minner som fører til mareritt, søvnproblemer og depresjoner. I tilegg må man ta fysiske skader i betraktining. Jeg blir rett og slett kvalm over slike holdninger. Dette er mennesker som riskerte livet sitt for andres goder og verdier, det minste de fortjener er respekt. Endret 5. juli 2010 av Coa 4 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 OH MY GOD, kjøpte nettopp 3 Killzone 2 maps på Playstation Store for 99 kroner. Skulle downloade, og FIKK BESKJED OM AT PS3N MIN ER AKTIVERT PÅ 5 FORSKJELLIGE BRUKERE OG AT JEG MÅTTE DEAKTIVERE EN AV DEM Er det rart profilen min er aktivert på 5 forskjellige nå, når alle PS3n mine er måtte blitt sendt inn for å så få en ny en? Fy faen. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 De sutrete Libanon veteranene som leverer tilbake medaljene sine irriterer. Hva er de ute etter? Nye, feite utbetalinger å ta med seg til Thailand..? Ignorant fool. Tror du krig er bare moro og show? Kjenner personlig to stk som har vært med i krig. 1 fungerer nogenlunde normalt (han har en god del mareritt om Libanon og må gå jevnlig til psykolog), men han har jobb og hus. Han andre var med i Vietnamkrigen og er helt ute å kjøre. Han sitter på galehuset og babler i vei. Han har sett ting som ingen mann noensinne vil ønske å se. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kunsterunger... kan ikke få sagt det nok. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ikke bruk 4chan meme på andre forum. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Irriterer meg fortsatt over at jeg ikke knuste til ei drittkjerrig jeg møtte på fylla i helga, og diverse andre ting som skjedde. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Arikler på nett og i aviser/blader som skal liksom fortelle oss hvordan vi skal håndtere hveradgslige situasjoner. litt sånn "slik pakker du til ferien" "slik får du et bedre sex liv" "slik skal du kle deg til høsten" slik skal du ditt og slik skal du datt. Også er det egentelig bare en masse jævla teite tips og massa svada som alle vet. typisk rundt julebordstider så er det alltid sånn "slik kler du deg til julebordet" også kommer det: Kle deg pent, men ikke for dristig, men heller ikke ulabukse ... hva faen:nei:! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) ... Endret 6. juli 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Or was it? Personlig slår jeg hånda bare hardt i veggen. it hurts.. Endret 5. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva du ruller med øynene for din kenguru? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg