Sk!ppy Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg fant den faktisk i kjøleskapet engang Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ja min pleier å ende opp der. Aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Elektriske apparater, som Bang & Olufsen TVer og Altibox sine dekodere, som ikke har (nok) knapper til å kunne brukes uten fjernkontroll. I tillegg bruker Altibox en spesiell type batterier beregnet på bilnøkler og kalkulatorer. Du kan ikke løpe ned på Joker og kjøpe nye en sen lørdagskveld. Man må til Clas Ohlson eller bensinstasjon. Men ikke alle bensinstasjoner har dem heller. Og så er de DYRE. Jason Something: Er du mora mi? Jeg visste ikke at du hadde konto her. Endret 5. juli 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det er vel fordi vi pleier å stå og kikke inn i skapet uten og ta noe. Har lyst på noe når man ser på tv. Rusler til kjøleskapet, legger fra seg kontrollen og går tilbake til stua. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Folk som i php kategorien sender meg en PM, når jeg svarer på noe i tråden dems, istede for å spørre meg direkte der.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Folk som i php kategorien sender meg en PM, når jeg svarer på noe i tråden dems, istede for å spørre meg direkte der.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jetlag Får du det om du flyr med propellfly? What? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jetlag Får du det om du flyr med propellfly? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 jeg hater en viss koreaner som heter Kim. Seriøst. En statsleder som heter Kim. Han burde holdt seg til å lage chips. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 lolcats og memes fra 4chan. >< Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 At jeg ikke har NOE å gjøre i hverdagen. - Har ikke internett der jeg bor. - Heller ikke TV. - De fleste kjente jobber/har ferie. - Jobber bare helgene. Herre jesus maria josef Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Eller gjør noe morsomt. Plukk med deg et kamera og gå deg en tur. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Trening er ikke dumt, skulle helst hatt sykkelen...får vel finne fram den da. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 De sutrete Libanon veteranene som leverer tilbake medaljene sine irriterer. Hva er de ute etter? Nye, feite utbetalinger å ta med seg til Thailand..? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 De sutrete Libanon veteranene som leverer tilbake medaljene sine irriterer. Hva er de ute etter? Nye, feite utbetalinger å ta med seg til Thailand..? Tydelig du ikke har den fjerneste peiling på hva noen av disse har gått igjennom, og fremdeles lider. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 at internettet vårt holder seg stabilt på 70 kb/s -.- Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 De sutrete Libanon veteranene som leverer tilbake medaljene sine irriterer. Hva er de ute etter? Nye, feite utbetalinger å ta med seg til Thailand..? Tydelig du ikke har den fjerneste peiling på hva noen av disse har gått igjennom, og fremdeles lider. Hva har de gått i gjennom? Sett en død person? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg