Skribenten_ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) At Norge gjør så mye ut av de 4 som døde i Afganistan. Det er jo krig der nede..Hva er så sjokerende..Folk har dødd i krig i flere tusen år..det er jo ikke noe overraskelse. Og de folka som reiser til afganistan VET jo hva de går til når de velger å reise. Det er alltid synd at folk dør, men det er jo ikke noe mer synd på dem som det er for andre. Endret 5. juli 2010 av janern21 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg syns det er mer irriterende at vi liksom skal bry oss om at nordmenn har dødd når det norske militæret har sendt folk til et land vi ikke trenger å bry oss med, for å utkjempe en målløs krig som ikke er vår. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) At Norge gjør så mye ut av de 4 som døde i Afganistan. Det er jo krig der nede..Hva er så sjokerende..Folk har dødd i krig i flere tusen år..det er jo ikke noe overraskelse. Og de folka som reiser til afganistan VET jo hva de går til når de velger å reise. Det er alltid synd at folk dør, men det er jo ikke noe mer synd på dem som det er for andre. Helt enig i det der. Folk tror jo at de dro på en to-ukers pakketur med Apollo. Det er krig for faen! De skyter ikke blomster og parfyme ut av MP5ene og Ak-47ene sine! De meldte seg selv inn i krigen, vel vitende om at det er livsfarlig. Endret 5. juli 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Religiøse og ignorante drittsekker! *host* Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ahh! Du snakker om at jeg var hjemme alene? Vel jeg er ikke det lenger, været ble for dårlig. Nyahahahaha, da er jeg ikke misunnelig lengre! Helt enig i det der. Folk tror jo at de dro på en to-ukers pakketur med Apollo. Det er krig for faen! De skyter ikke blomster og parfyme ut av MP5ene og Ak-47ene sine! De meldte seg selv inn i krigen, vel vitende om at det er livsfarlig. Det kalles tabloid-nyheter og oppmerksomhetshorer i regjeringen! Religiøse og ignorante drittsekker! *host* Ikke prøv å argumenter med Apple religiøse/religiøse generelt sett. Det er bare ignorans og fanboyism hele greien. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Religiøse og ignorante drittsekker! *host* Ignorant(e) drittsekk(er), anyone? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Du finner dem overalt! Nå sier jeg ikke at alle Apple-fanboys er drittsekker, men om du tar deg en tur innom mac-delen så klarer du fort å liste opp en haug av dem. De snakker rundt seg selv. Pirker og villeder, tyr til objektivitet og person. Case 2: Endret 5. juli 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
livingman Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 at katten min spiste den halve laksen jeg skulle ha til middag og lagt frem til tinning Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 haha :!: Folk som mener at bare deres måte å gjøre ting på er den rette måten... Gawd.. hater sånne folk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jetlag Får du det om du flyr med propellfly? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Religiøse og ignorante drittsekker! *host* Ignorant(e) drittsekk(er), anyone? For det første så når folk sier imot meg så er deg dei sitt ansvar å komm4e med kilder. ikke meg... Årets sitat! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 At min mor ser ut til å mene at å sitte og halvsove på trestol ute er greit, mens å sitte inne i stresslessen og følge halvveis med på TdF ikke er det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) -dobbel- Endret 5. juli 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Mista en hundrelapp i byen just.. Ikke mye penger, men likavell surt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 At det er skikkelig høstvær med lav temperatur (13 grader) og drittvær (regnskur fra helvete som har vaska / slått / skura all mosen fra taket og takrennene ned i oppkjørsla sånn at jeg må sope det opp, samt torden), når det meldes fint vær og temperaturer over 20 grader i denne delen av Trøndelag. >< Lenke til kommentar
livingman Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 HVORFOR må alle skrike så jevla mye når de bader !! fjortis jentene er værst :no: :no: Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Fiskebein som ødelegger god makrellmiddag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 At jeg ikke finner fjernkontrollen!! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 At jeg ikke finner fjernkontrollen!! Se i kjøleskapet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg