Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At Norge gjør så mye ut av de 4 som døde i Afganistan.

Det er jo krig der nede..Hva er så sjokerende..Folk har dødd i krig i flere tusen år..det er jo ikke noe overraskelse.

Og de folka som reiser til afganistan VET jo hva de går til når de velger å reise.

Det er alltid synd at folk dør, men det er jo ikke noe mer synd på dem som det er for andre.

Endret av janern21
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At Norge gjør så mye ut av de 4 som døde i Afganistan.

Det er jo krig der nede..Hva er så sjokerende..Folk har dødd i krig i flere tusen år..det er jo ikke noe overraskelse.

Og de folka som reiser til afganistan VET jo hva de går til når de velger å reise.

Det er alltid synd at folk dør, men det er jo ikke noe mer synd på dem som det er for andre.

 

Helt enig i det der. Folk tror jo at de dro på en to-ukers pakketur med Apollo. Det er krig for faen! De skyter ikke blomster og parfyme ut av MP5ene og Ak-47ene sine!

 

De meldte seg selv inn i krigen, vel vitende om at det er livsfarlig.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Ahh! Du snakker om at jeg var hjemme alene? Vel jeg er ikke det lenger, været ble for dårlig. :wee:

 

Nyahahahaha, da er jeg ikke misunnelig lengre! :tease:

 

Helt enig i det der. Folk tror jo at de dro på en to-ukers pakketur med Apollo. Det er krig for faen! De skyter ikke blomster og parfyme ut av MP5ene og Ak-47ene sine!

 

De meldte seg selv inn i krigen, vel vitende om at det er livsfarlig.

 

Det kalles tabloid-nyheter og oppmerksomhetshorer i regjeringen!

 

Religiøse og ignorante drittsekker! *host*

 

Ikke prøv å argumenter med Apple religiøse/religiøse generelt sett. Det er bare ignorans og fanboyism hele greien.

Lenke til kommentar

Du finner dem overalt! Nå sier jeg ikke at alle Apple-fanboys er drittsekker, men om du tar deg en tur innom mac-delen så klarer du fort å liste opp en haug av dem.

 

De snakker rundt seg selv. Pirker og villeder, tyr til objektivitet og person.

 

 

Case 2:

 

Untitled.png

 

 

facepalm.jpg

 

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

haha :!:

 

 

 

 

 

Folk som mener at bare deres måte å gjøre ting på er den rette måten... Gawd.. hater sånne folk

Lenke til kommentar

At det er skikkelig høstvær med lav temperatur (13 grader) og drittvær (regnskur fra helvete som har vaska / slått / skura all mosen fra taket og takrennene ned i oppkjørsla sånn at jeg må sope det opp, samt torden), når det meldes fint vær og temperaturer over 20 grader i denne delen av Trøndelag. ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...