Takkformeg Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Irriterer meg at visa kortet mitt har sluttet å funke.. "Fikk ikke kontakt med utgiver" stod det på den ene terminalen etter lang tenketid, samme på neste, så prøvde jeg på annen bensinstasjon, samme faenskapet.. JIPPI! Gøy når tanken har lyst i flere mil og man ikke har flust med cash.. Fuck! Det virka i går.. Pokkers drit! Fikk kortet avvist ved pumpa tidligere i kveld jeg også. Fungerte fint i går, og jeg vet jeg har nok på kortet. Jeg prøvde dog bare den ene pumpa og kjørte videre da. Muligens noe feil i systemet bare, siden du opplevde det samme? Jeg prøvde på en bemannet statoil stasjon 2 ganger, og på en 123 stasjon ca 20 min etter, i 17 tiden, så prøvde jeg på en shell stasjon rett før jeg kom hjem og skrev forrige post. Sjekka forresten innom 123 stasjonen på vei hjem og da så jeg skjermen var knust så sikkert flere som har hatt samme problemet... EDIT: http://www.fvn.no/lokalt/article775293.ece Endret 4. juli 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Kjærlighets sorg Jeg som gjorde det slutt. Savn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Når jeg surfer på nettet om kvelden og nesten alle sider har hvit bakgrunn. Uten noen slags mulighet for endring ... .(hint hint diskusjon.no) It hurts my eyes 2 Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) javascript. Og i tillegg for IE .. dette er langt forbi vanlig Nå har jeg lyst til å drepe noe.., gjerne en Microsoft-sjef getElementById(myass); Endret 5. juli 2010 av greygenic Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det var etter eller annet jeg hadde tenkt å skrive her som irriterte meg, men etter at jeg leste alle de morsomme facepalm-postene glemte jeg det. Vel, det irriterer ihvertfall at jeg glemte hva jeg skulle skrive. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 At pappa plutselig kom hjem fra jobb... "skal klippe hekk, gjør deg klar til å plukke opp". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 FN tasten på macbooken min er fucka First ting imorgen - Ned på humac og få det fikset. It just works! Now and then... Without any utter abilities... 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du har godt av å jobbe. Jeg gjør alt i dette jævla huset. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du har godt av å jobbe. Jeg gjør alt i dette jævla huset. Og det fortsetter du med når du flytter ut! Bare å bite i det sure gresset! Med mindre du får barn og velter arbeidet til dem. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Og det fortsetter du med når du flytter ut! Bare å bite i det sure gresset! Med mindre du får barn og velter arbeidet til dem. Såså Gavekort, du skal bare pines med det i 4 dager til! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du har godt av å jobbe. Jeg gjør alt i dette jævla huset. Og det fortsetter du med når du flytter ut! Bare å bite i det sure gresset! Med mindre du får barn og velter arbeidet til dem. Ikke pokker. Mitt hus skal være så vedlikeholdsfritt som bare juling. Trenger ikke klippe asfaltplenen min nei 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Og gulvet skal være en rist, så slipper man å støvsuge Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Ikke pokker. Mitt hus skal være så vedlikeholdsfritt som bare juling. Trenger ikke klippe asfaltplenen min nei Hahaha! Digger innstillingen din! Er minimalist jeg, så om jeg får nok plass så blir rotet... Minimalt! Og gulvet skal være en rist, så slipper man å støvsuge Og middagen skal spises i et badekar... MøøØø! Endret 5. juli 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ikke pokker. Mitt hus skal være så vedlikeholdsfritt som bare juling. Trenger ikke klippe asfaltplenen min nei Hahaha! Digger innstillingen din! Er minimalist jeg, så om jeg får nok plass så blir rotet... Minimalt! Og gulvet skal være en rist, så slipper man å støvsuge Og middagen skal spises i et badekar... MøøØø! Bare å innstallere avfallskvern i badekaret det! Kan man tilberede salat til maten mens man bader Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Stemmer! Wait... What? Woot? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 alle de som ødeleggerhoppene vi bruker dager på og bygge det er NOE som IRRITERER MEG NOE GRENSELØST Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Stemmer! Wait... What? Woot? Ahh! Du snakker om at jeg var hjemme alene? Vel jeg er ikke det lenger, været ble for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg