svelemoe Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Middag i dag: ein halv pizza på knapt 100g som far min nettopp stappa inni omnen. Foreldra mine klagar på at eg er tynn. Skal tru kva dei kan gjere med det? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Middag i dag: ein halv pizza på knapt 100g som far min nettopp stappa inni omnen. Foreldra mine klagar på at eg er tynn. Skal tru kva dei kan gjere med det? Det gjør mine og. Men det de ikke forstår er at det er FAEN MEG IKKE LETT Å LEGGE PÅ SEG NÅR DE HAR SLANKEKUR, OG SERVERER KUN SLANKEMAT! Håper ikke caps gjorde noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hoho, den Jesus face-palmen må vi nesten poste i en av de religions postene :!: Lenke til kommentar
eprep2000 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Coop butiken på hjørnet sitt kaffe utvalg, di har kun coop-cafe...... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Så du gjorde det Chewbacca, genialt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, den passet jo så fint der :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) No. ] Endret 4. juli 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Yeah.. that works Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Vell, dere får vente 17 + år så kan dere be lillesøss ut. hu blir fire år da. Men vent 20 år så er nok hu ei pen ung dame Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) hm, 11 års aldersforskjell skal gå, om dama er digg.. ( Det minner meg på at bestevennen min skal bli storebror, men jeg tror 16 år blir litt for mye.. ) Endret 4. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 FN tasten på macbooken min er fucka First ting imorgen - Ned på humac og få det fikset. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Irriterer meg at visa kortet mitt har sluttet å funke.. "Fikk ikke kontakt med utgiver" stod det på den ene terminalen etter lang tenketid, samme på neste, så prøvde jeg på annen bensinstasjon, samme faenskapet.. JIPPI! Gøy når tanken har lyst i flere mil og man ikke har flust med cash.. Fuck! Det virka i går.. Pokkers drit! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 FN tasten på macbooken min er fucka First ting imorgen - Ned på humac og få det fikset. Ser ut som....FN møtet er avlyst *YEAAAAAH Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Irriterer meg at visa kortet mitt har sluttet å funke.. "Fikk ikke kontakt med utgiver" stod det på den ene terminalen etter lang tenketid, samme på neste, så prøvde jeg på annen bensinstasjon, samme faenskapet.. JIPPI! Gøy når tanken har lyst i flere mil og man ikke har flust med cash.. Fuck! Det virka i går.. Pokkers drit! Fikk kortet avvist ved pumpa tidligere i kveld jeg også. Fungerte fint i går, og jeg vet jeg har nok på kortet. Jeg prøvde dog bare den ene pumpa og kjørte videre da. Muligens noe feil i systemet bare, siden du opplevde det samme? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Forumet er fucka. Får ikke lagt til bilder, og ikke skrive avsnitt. Så alt blir i en stor mølje. Endret 4. juli 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg