Datasmurf Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Men i klokken elleve-te! Jeg savner et par bokser brylcreem og pomade (Layrite), samt en kam fra Layrite, en shampoo fra Layrite, en tube med got2b glue-hårgele og et par tuber med random Define hårgele. Og selvfølgelig har ingen sett det. -_- Var ikke akkurat billige produkter heller. Møkkafamilie! Lenke til kommentar
livingman Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det dårlige utvalget i dagligvarebutikkene her irriterer meg. Ingen variasjon i det hele tatt. Pga dte ender jeg alltid opp med å handle inn det samme hver gang. Det hjelper ikke akkurat på spisingen, er så matlei nå at det skulle ikke vært lov. Jeg savner Norge. hadde samme problem som deg. så gikk jeg og kjøpte en koke bok blir mye bedre med nye oppskrifter vær dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ikke nødvendigvis. Det siste året har jeg kjøpt inn 12 kokebøker, 3 bøker for forsjellige drinker og 1 for smoothies. Jeg spiser likevel en boks bønner eller en kvart kilo pytt i panne eller 2-3 ostesmørbrød per dag. Og drikker fortsatt det samme, Fong Juice, Cuba Libre og White Russian. No change what so ever. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Møkkafamilie! Farmora di er grei da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ventetider.... GAwd jeg hater å vente på ting som ikke kommer før om noen måneder.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Møkkafamilie! Farmora di er grei da. Yeah, men hu regner jeg mer som slekt enn familie. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Irriterer: Alt maset i avisene om Liv Løbergs CV-juks. Det er i det hele tatt altfor mange krav til papirer i dette landet. Hun klarte jo jobben helt fint uten disse fancy eksamenene, ergo er det ingen grunn til at de skal være inntakskrav. Da jeg gikk på skolen og tok matematikk 2MX, var det en jente som hadde bestemt seg for å bli lege. Hun måtte ha 3MX for å komme inn på studiet. Men hvor ofte skal egentlig en lege drive med denslags matematikk, da? Snart må man vel ha eksamen i driting for å få bruke et toalett også. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 At armene mine er 38cm, og ikke 50. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) En viss idiot som aldri gir seg når han vet at han har tapt så grundig. Irriterer meg grenseløst! Edit: Samme som Sk!ppy Endret 4. juli 2010 av metalhead! 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er det virkelig bare jeg som setter pris på trolls? Vel, jeg vet det er imot forumreglene, men unntatt det setter de definitivt farge på forumet og er alltid artig å se det blir heftige diskusjoner. Selvfølgelig bør de være en minoritet, men de er bare artige så sant de gjør det profesjonelt. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, det er jo gøy, men seriøst hvor irriterrende de kan være Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen av dere som har vært innom Religions-delen eller Apple-delen (Samme greia)? Da skal dere se mye desperat diskusjon og latterlige argumenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg må nesten ta meg en tur dit nå Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg må nesten ta meg en tur dit nå samme her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har allerede funnet en heftig diskusjon :!: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har allerede funnet en heftig diskusjon :!: Link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1241409&st=20 Litt oppe på den siste siden, men braker vel løs nå etter det siste innlegget der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg