cowboy bob Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg kan puste med ørene, så jeg slipper mygg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Irrierer meg når JEG må banke o folk fordi en kompis av meg ypper med en tåpelig gjeng. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Irrierer meg når JEG må banke o folk fordi en kompis av meg ypper med en tåpelig gjeng. ..that's what friends are for! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hehe, joa. Er vel litt helt jeg da.^^ Lenke til kommentar
martita Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 at det skulle være så umulig å laste opp en avatar! eller kanskje det er for tidlig på morgenen for meg... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg skal puste da. Og nei, nesa får mygg i seg den også. Da er vi like langt! Mygg i oyet er verre, eller flue i munnen som forsvinner rett ned i sluket naar du har litt fart. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Irrierer meg når JEG må banke o folk fordi en kompis av meg ypper med en tåpelig gjeng. Hahahahah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Oi, den kan fort mistolkes ser jeg. Var tre stykker, der en av de angrep kompisen min. Som jeg da måtte redde, og legge fyrn i bakken. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Damereklamer. Når et reklamefirma lager en reklame for menn, varer den i 20 sekunder, og kommuniserer et enkelt og greit budskap. Når de lager en reklame for kvinner, og sender den på Viasat 4, midt i Simpsons, varer den i 15 minutter, gjentar seg selv tusen ganger, og inneholder to kjendiser som uten troverdighet lirer av seg det de er blitt instruert å si. Bruker virkelig alle Hollywood-kjendisene make-up fra Sheer Cover? Hvis reklamen ikke varer i 15 minutter, kan du allikevel være sikker på at den inneholder mye hvitt, skyer, hvite bukser og blå væske. 4 Lenke til kommentar
livingman Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 jepp... twins går hvirkelig på nervene mine og :roll: Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 At oppgraderinger alltid betyr verre, ikke bedre. Jeg HATER Windows Medias Player 12. Og ikke kan den fjernes heller 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Derfor vi bruker VLC vettu Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ikke kan man lukke WMP helt i Win7 heller. Det er faens irriterendes når man bruker musikktastene på tastaturet når man hører på musikk i et annet program etterpå så både WMP og det andre starter likt (etter man har trykt pause eller noe sånt og trykker play igjen). Eneste måten er å stenge WMP helt i oppgavebehandling for så se at den popper opp igjen med en gang. SKIT! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja må skaffe noe nytt. Har akkurat fått pc'en og har nettopp begynt å fjerne masse dritt som var på den Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det dårlige utvalget i dagligvarebutikkene her irriterer meg. Ingen variasjon i det hele tatt. Pga dte ender jeg alltid opp med å handle inn det samme hver gang. Det hjelper ikke akkurat på spisingen, er så matlei nå at det skulle ikke vært lov. Jeg savner Norge. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg skal puste da. Og nei, nesa får mygg i seg den også. Da er vi like langt! Mygg i oyet er verre det skjedde med meg når eg sykla. Bremsa ville ikkje reagere bra helder, så eg var nær å sykle ned ein båsdunk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Å diskutere med noen her på forumet, er som å diskutere med en tilbakestående ape, som står fast på sitt. Til og med når vi er flere, som kommer med kilder. Vedkommende kommer og med kilder - informasjonen i disse kildene sier til og med det vi forteller til han. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Å diskutere med noen her på forumet, er som å diskutere med en tilbakestående ape, som står fast på sitt. Til og med når vi er flere, som kommer med kilder. Vedkommende kommer og med kilder - informasjonen i disse kildene sier til og med det vi forteller til han. Jeg synes nå at diskusjon.no har en bedre kultur enn mange andre forumer når det gjelder akkurat dette. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det har de, men problemet er at diskusjon har så mange medlemmer, at før eller siden så må du møte på en som jeg beskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg