Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Oi, den kan fort mistolkes ser jeg. :p Var tre stykker, der en av de angrep kompisen min. Som jeg da måtte redde, og legge fyrn i bakken.

Lenke til kommentar

Damereklamer.

Når et reklamefirma lager en reklame for menn, varer den i 20 sekunder, og kommuniserer et enkelt og greit budskap.

Når de lager en reklame for kvinner, og sender den på Viasat 4, midt i Simpsons, varer den i 15 minutter, gjentar seg selv tusen ganger, og inneholder to kjendiser som uten troverdighet lirer av seg det de er blitt instruert å si.

 

Bruker virkelig alle Hollywood-kjendisene make-up fra Sheer Cover?

 

 

Hvis reklamen ikke varer i 15 minutter, kan du allikevel være sikker på at den inneholder mye hvitt, skyer, hvite bukser og blå væske.

 

 

fuck-you-2.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke kan man lukke WMP helt i Win7 heller. Det er faens irriterendes når man bruker musikktastene på tastaturet når man hører på musikk i et annet program etterpå så både WMP og det andre starter likt (etter man har trykt pause eller noe sånt og trykker play igjen). Eneste måten er å stenge WMP helt i oppgavebehandling for så se at den popper opp igjen med en gang. SKIT!

Lenke til kommentar

Det dårlige utvalget i dagligvarebutikkene her irriterer meg. Ingen variasjon i det hele tatt. Pga dte ender jeg alltid opp med å handle inn det samme hver gang. Det hjelper ikke akkurat på spisingen, er så matlei nå at det skulle ikke vært lov. Jeg savner Norge. :(

Lenke til kommentar

Å diskutere med noen her på forumet, er som å diskutere med en tilbakestående ape, som står fast på sitt. Til og med når vi er flere, som kommer med kilder. Vedkommende kommer og med kilder - informasjonen i disse kildene sier til og med det vi forteller til han. :wallbash:

Lenke til kommentar

Å diskutere med noen her på forumet, er som å diskutere med en tilbakestående ape, som står fast på sitt. Til og med når vi er flere, som kommer med kilder. Vedkommende kommer og med kilder - informasjonen i disse kildene sier til og med det vi forteller til han. :wallbash:

 

Jeg synes nå at diskusjon.no har en bedre kultur enn mange andre forumer når det gjelder akkurat dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...