FrankBjarne Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Alle de som ikke liker det får jo 20 plusser bare fordi noen vil irritere de :!: 4 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvorfor skal noen klage på å få pluss? 3 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Det irriterer meg at det skal finnes så mange grandiosaer... når jeg handler så blir det som regel prioriter i denne rekkefølgen: Grandiosa pepperoni > orginal > kjøttdeig og løk > alt annet piss som de klarer å spy ut fra fabrikken hvor grandisen lages... EDIT: glemte forresten å si at det er mye annet jeg prioriterer FØR grandiosa når jeg handler mat, grandiosa er bare en sånn jegerlatoggidderikkelagenoeannetnødløsning. Endret 3. juli 2010 av 900i 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Så dere "Alt for norge" finalen? De sa at grandiosa var den verste pizzaen de hadde smakt 3 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kan umulig ha vært godt å stappe i seg en pizza slik som de la den sammen. ^^ 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvorfor skal noen klage på å få pluss? Når 95 % (joda, tatt litt ut av det blå) av innlegg med + er bare drit og kompis-plussing, gjør det at de resterende relativt informative 5 % er umulig å plukke ut. Med mindre en moderator eller høyt rangert person skriver, da får en automatisk 20+ på poste uavhengig hva den handler om . Pluss i seg selv gjør deg ikke smart eller viser til hvilke personer som er fornuftige, og hvem som bare har mange venner (og bedritne innlegg). 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Plussinga har jo gått helt spinn vill Hvor mange må man ha for å få "Populær post" elns? 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hårre, då manglar eg berre 1 pluss litt over her for å få min første populære post. Anyone? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hårre, då manglar eg berre 1 pluss litt over her for å få min første populære post. Anyone? Way ahead of you 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Haha, må si det samme som pmrosvik. Wookie! 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ser absolutt ikke grunnen til denne barnslige plussingen. 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ser absolutt ikke grunnen til denne barnslige plussingen. HAHAH, du er gjennomskuet. Fisker etter plusser. 3 Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Pluss var ein god tanke, men blir diverre veldig misbrukt (noko den førre sida er eit godt eksempel på). Irriterer meg at det er fotball på TV. Heile tida. På tide med film, tenkjer eg. Åleine, på rommet, utan forstyrrande vuvuzuela-ar (eller korleis ein skriv det) og irriterande kommentatorstemmer. Men, Alice in Wonderland, The Green Mile eller No country for old men? Endret 3. juli 2010 av Hilde 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 No Country for Old Men er dødsbra. 2 Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har hatt lyst til å sjå den lenge. Spørs om det må bli den i kveld. 2 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Pluss var ein god tanke, men blir diverre veldig misbrukt (noko den førre sida er eit godt eksempel på). Det eneste innlegget her på en stund som faktisk fortjener et pluss. 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har hatt lyst til å sjå den lenge. Spørs om det må bli den i kveld. Synes du skal slå til. No Country for Old Men er dog langt ifra en gladfilm, så det spørs vel hvordan humør du er i. 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Fotball VM irriterer meg og.. Forbanna drit som overtar alt av interessante TV program.. Hvorfor kan ikke MOTORSPORT overta tv av og til sånn som fotball? Hvorfor tror de forbanna kanalene at alle liker fotball, så da går det helt greit å utsette en serie en uke osv? Faen ta dem 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg