Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skolen, finnes det noe mer irriterende?

Her havnet jeg fordi jeg ønsket å lære noe, lærerene har mer fravær enn elevene, og 80% av tiden er selvstudie, vi MÅ være på skolen fordi ellers får vi fravær...

Vel, det er greit nok, men det som ikke er greit er når alle andre sitter å spiller og skriker og whiner om noe i spillet og jeg sitter å prøver å jobbe, når det ikke spilles er det full diskusjon RUNDT meg, det hadde ikke gjort meg noe om dem hadde sitta rundt det fellesbordet eller hva pokker man skal kalle det, men når ene personen sitter på pulten rett til høyre for meg og andre personen sitter på pulten på min venstre side samtidig som en annen kokoskalle fyker frem og tilbake mellom dem for å vise ting på en laptop elns så klikker det bare for meg, jeg sier fra og han kokoskallen som fyker alle veier på den fordømte kontorstolen begynner å kommandere meg til å gå ut å ta en røyk for å roe meg og sier jeg har ustabilt humør... AHRG!

Akuratt nå har jeg bare veldig veldig veldig lyst til å labbe bort å gnure knyttneven inn i det stygge trynet hans. :mad:

Lenke til kommentar
Nei, du skal være glad du ikke har hørt denne Mika. Makan til fælfalsett skal du lete lenge etter.

8746967[/snapback]

Første gangen jeg så coveret og hørte hitlåten så ble jeg flau på de folka som liker det sine vegne.

 

Ja Isbilen, det ER tragisk. Det kan ikke kalles musikk engang.

Lenke til kommentar

Vel, "Grace Kelly" er faktisk ganske bra skrevet. Den følger oppskriften på en hit, og enten en vil eller ikke, så må (bør) en innrømme at melodigangen i den er fengende. Har ikke sagt at jeg liker den, men jeg innrømmer at den er vellaget.

"Take it easy", derimot, er jo bare refreng. Ganske sikker på at det er en kalkulert handling å lage sangen slik, for folk flest liker faktisk sånt. Bare se på VG-listen. Mika vil tjene raske penger på musikken sin (fair enough). Hvordan tjene raske penger? Jo, skriv noe som folk flest liker. En vanlig oppskrift blant mange av dagens artister. Jeg nekter plent å tro at Mika selv liker "Take it easy" særlig godt. Han har jo selv hatt sine idoler og favorittband opp gjennom årene, og vet vel selv hva som ofte betegnes som "god musikk". Men så var det de raske pengene, da? Forstår ham godt, jeg. At folk irriterer seg er 100 ganger bedre enn å bli oversett ( i denne sammenhengen).

 

For å være ontopic: Det irriterer meg at musikkbransjen er slik, men samtidig er jeg kapitalist. Et lite paradoks er det jo.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar
Jeg irreterer meg over Norge, det skal jo ha ekstremt mye moms på alt. Seriøst, jeg kunne klart meg uten gratis sykehus, dårlige veier og enda verre skoler (man lærer ingenting uansett)

 

 

Jeg flytter til monaco!  :hrm:

8747783[/snapback]

 

Årets geni-utsagn.......

Lenke til kommentar
Jeg irreterer meg over Norge, det skal jo ha ekstremt mye moms på alt. Seriøst, jeg kunne klart meg uten gratis sykehus, dårlige veier og enda verre skoler (man lærer ingenting uansett)

 

 

Jeg flytter til monaco!  :hrm:

8747783[/snapback]

 

Årets geni-utsagn.......

8748011[/snapback]

 

håper ikke det var ironisk! :ermm:

Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn over fjortiser som skal rævkjøre det norske språket hardest mulig, og i tillegg er søsteren min en av dem. (Og ikke kom med det "språklig utvikling yap yap yap"- skiten.)

 

Irriterer meg grønn over at ALT av teknologiske duppeditter skal sammenlignes med produkter fra Apple, KUN takket være deres klart vellykede markedsføring blant unge, naive fjotter som helt ukritisk kjøper det som er "in".

 

Irriterer meg grønn over bussjåfører som ikke har skjønt opplegget med "pling" og rødt lys. Det betyr faktisk "Stopp på neste holdeplass".

 

Irriterer meg grønn over sossehomser (og soss generelt egentlig) som ser ned på deg fordi du ikke er like cool som dem og ifører deg rosa Lindeberg-skjorte, hårbånd, brunkrem og det som verre er.

 

Irriterer meg grønn over små gangsterwannabedrittunger som bare skal lage bråk samme faen hvor de er eller hva de gjør.

 

Hrmf...

Lenke til kommentar
Irriterer meg grønn over fjortiser som skal rævkjøre det norske språket hardest mulig, og i tillegg er søsteren min en av dem. (Og ikke kom med det "språklig utvikling yap yap yap"- skiten.)

 

Irriterer meg grønn over sossehomser (og soss generelt egentlig) som ser ned på deg fordi du ikke er like cool som dem og ifører deg rosa Lindeberg-skjorte, hårbånd, brunkrem og det som verre er.

 

Irriterer meg grønn over små gangsterwannabedrittunger som bare skal lage bråk samme faen hvor de er eller hva de gjør.

 

Hrmf...

8748156[/snapback]

Sånn vil lista mi se ut

Lenke til kommentar
Irriterer meg grønn over fjortiser som skal rævkjøre det norske språket hardest mulig, og i tillegg er søsteren min en av dem. (Og ikke kom med det "språklig utvikling yap yap yap"- skiten.)

 

eksempel?

 

Irriterer meg grønn over at ALT av teknologiske duppeditter skal sammenlignes med produkter fra Apple, KUN takket være deres klart vellykede markedsføring blant unge, naive fjotter som helt ukritisk kjøper det som er "in".

 

Irriterer meg grønn over bussjåfører som ikke har skjønt opplegget med "pling" og rødt lys. Det betyr faktisk "Stopp på neste holdeplass".

 

Irriterer meg grønn over sossehomser (og soss generelt egentlig) som ser ned på deg fordi du ikke er like cool som dem og ifører deg rosa Lindeberg-skjorte, hårbånd, brunkrem og det som verre er.

 

Kunne ikke vært mer enig!

 

Irriterer meg grønn over små gangsterwannabedrittunger som bare skal lage bråk samme faen hvor de er eller hva de gjør.

 

Hrmf...

 

Tihi! klarte å få snapbacken til å være til venstre  :)

8748156[/snapback]

 

Tipper en tier på at noen irreterer seg over meg nå! :dontgetit:

Endret av Bob_mafia
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...