bruno99 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Irriterer meg over alle de slove javlene som sitter i bilen i ko til jobben hver dag. Er sikker paa at minst 30% av disse kunne syklet eller gott om det ikke var for deres slovhet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 I Norge betaler man CO2 avgift som veier opp for utslippene. Lol hva faen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 I Norge betaler man CO2 avgift som veier opp for utslippene. Lol hva faen. hehe, det er helt sant. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Siden toro2 minnet meg på det, hestekreftavgiften på motorkjøretøy. Latterlig lite logisk avgift som blant annet SV(!) lovte skulle bli fjernet for 5 år siden. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kjenner at hvis jeg får fullt utløp for det jeg mener om innlegget ditt så får jeg "ferie". Så nøyer meg med: hvorfor i f. ønsker du rike folk, på generelt grunnlag (ut i fra posten), noe vondt? Hvorfor ripe opp lakken på bilene deres? Og ikke minst; er det negativt at Norge er et bra land for rike folk som stort sett bare har lykkes med noe? Fordi rike folk digger å vise at de er rike, og sånne folk avskyr jeg. Og de er med på å drive prisene opp her i landet. Betalte nesten 400 spenn for en klipp i dag, og over 100 for trash food. Dette er et syyyykt, syyyykt land. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 KARMA IS A BITCH Jeg kjeder meg til døde nå.... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Siden toro2 minnet meg på det, hestekreftavgiften på motorkjøretøy. Latterlig lite logisk avgift som blant annet SV(!) lovte skulle bli fjernet for 5 år siden. Ikke mye som slår den avgiften. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Å ikke ha nok penger til gjenstand du ønsker. 40000 på 8 mnd burde være mulig for en 15 åring å oppdrive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 ja, viss man har jobb. Men her er det så å si ingen jobb å få viss man er under 16... tenkte jeg skulle finne meg en sommerjobb. Men neida.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Siden toro2 minnet meg på det, hestekreftavgiften på motorkjøretøy. Latterlig lite logisk avgift som blant annet SV(!) lovte skulle bli fjernet for 5 år siden. SV har ikke mye makt, om det var det du trodde. Nei, det er AP-jævlene som styrer, de samme som i dag bestemte at det skal strekkes høyspentlinjer over hardangerfjorden. FY FAEN. AP er like mye pampe-parti som Høyre. Endret 2. juli 2010 av WarpX Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kjenner at hvis jeg får fullt utløp for det jeg mener om innlegget ditt så får jeg "ferie". Så nøyer meg med: hvorfor i f. ønsker du rike folk, på generelt grunnlag (ut i fra posten), noe vondt? Hvorfor ripe opp lakken på bilene deres? Og ikke minst; er det negativt at Norge er et bra land for rike folk som stort sett bare har lykkes med noe? Fordi rike folk digger å vise at de er rike, og sånne folk avskyr jeg. Og de er med på å drive prisene opp her i landet. Betalte nesten 400 spenn for en klipp i dag, og over 100 for trash food. Dette er et syyyykt, syyyykt land. Ikke klipp deg hos sossefrisører fordi du ønsker å se ut som de rike folkene da. Jeg klipper meg hos våre nye landsmenn for bare 150 spenn Deretter kjøper jeg en kyllingkebab rett på hjørnet for 40 spenn. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 ja, viss man har jobb. Men her er det så å si ingen jobb å få viss man er under 16... tenkte jeg skulle finne meg en sommerjobb. Men neida.. Slapp det jeg og.. begynte i januar, burde være mulig nei, men faen hvor godt jeg har fått brent inn i hodet "Du må være 18" og "Du må være 16". Til neste år har jeg ivertfall allerede søkt et sted - og løfte om et annet sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Høyspent over hardangerfjorden, det vil se pent ut ja... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 høyspentlinjer over hardangerfjorden. Ja dæven, jeg er ikke mye til naturverner, men det der syns jeg blir for drøyt. 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ikke klipp deg hos sossefrisører fordi du ønsker å se ut som de rike folkene da. Jeg klipper meg hos våre nye landsmenn for bare 150 spenn Deretter kjøper jeg en kyllingkebab rett på hjørnet for 40 spenn. Åh lol...det finnes ikke sånt her i Nord-Norge. Ikke alle bor i Oslo (heldigvis) 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) meh Endret 3. juli 2010 av KittyCat 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det at PS3'en min nekter å koble opp på det trådløse nettet.. ARGH.. Nå kan jeg ikke spille online i stuen på 42" vår. /rage 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Siden toro2 minnet meg på det, hestekreftavgiften på motorkjøretøy. Latterlig lite logisk avgift som blant annet SV(!) lovte skulle bli fjernet for 5 år siden. SV har ikke mye makt, om det var det du trodde. Nei, det er AP-jævlene som styrer, de samme som i dag bestemte at det skal strekkes høyspentlinjer over hardangerfjorden. FY FAEN. AP er like mye pampe-parti som Høyre. Morsomt at du henger deg opp i den delen av innlegget mitt. Jeg er selvsagt klar over at SV, på tross av at de er i regjeringsposisjon ikke har mye å si alene. Poenget mitt var at selv SV, partiet jeg har minst til overs for når det kommer til transportplaner i Norge lovet at denne tulleavgiften skulle fjernes. Forøvrig må jeg si som toro2, jeg bryr meg sjeldent om naturvern, men høyspentlinjer over Hardangerfjorden synes jeg blir hakket for drøyt. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Angående rike folk, de som går rundt og kler seg i moteklær hele tiden og ser på alle andre sine ikke-moteklær som stygg og dårlig, selv om de funker like fint til mye lavere pris. Wat? Man må vel få lov til å gå i forskjellige klær? Folk som er interessert i biler liker å mekke på biler og har mye av det beste intereiøret og eksteriøret til deres bil, selv om bilen går like fort om du har anlegg til 30.000, terninger og plysjseter inne i bilen. Folk har forskjellige interesser, noen er interessert i klær, andre i bil, noen i elektronikk etc. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg