Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Brukere som ''stjeler'' min måte å skrive på. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Brukere som ''stjeler'' min måte å skrive på. Wat? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Brukere som ''stjeler'' min måte å skrive på. Oh, visste ikke at du hadde copyright på skrivemetoden din. Jeg er ikke en av de Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg brukte lang tid på innlegget mitt, altså. I hvertfall les det. Må få ut aggresjonen min Lenke til kommentar
fnats Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Luis Alberto Suárez. Jeg brukte lang tid på innlegget mitt, altså. I hvertfall les det. Må få ut aggresjonen min Jeg leste det! Og ga deg en +. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Brukere som ''stjeler'' min måte å skrive på. Du har en veldig unik måte å skrive på. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Cool story, bro. Forøvrig bør du lære deg å bruke avsnitt. Red.: @Romis Endret 2. juli 2010 av Atald Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 I was on a roll! Skal fikse det nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Anyone hate me here, raise your hands please? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 I don't even know who you are! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 At dette landet er bra for rike folk. Får lyst til å hente frem nøkkeln og skrape opp alle parkerte SUV'er, evt. kjøre en kniv i dekkene. Fuck em all. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Det landet her er ihvertfall bedre for fattige enn de fleste andre land i verden. Rike folk som tror de er bedre enn andre irriterer. Endret 2. juli 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Folk som henter fram janteloven i hytt og pine. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det er forskjell på janteloven og det å være en drittsekk. Jeg sier ikke at alle med SUV er drittsekker, men om du hadde vært en mindre drittsekk så hadde du gått for en mindre flashy bil som ikke spyr ut eksos og dreper eskimoene. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Folk som henter fram janteloven i hytt og pine. Kjenner at hvis jeg får fullt utløp for det jeg mener om innlegget ditt så får jeg "ferie". Så nøyer meg med: hvorfor i f. ønsker du rike folk, på generelt grunnlag (ut i fra posten), noe vondt? Hvorfor ripe opp lakken på bilene deres? Og ikke minst; er det negativt at Norge er et bra land for rike folk som stort sett bare har lykkes med noe? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 I Norge betaler man CO2 avgift som veier opp for utslippene. 4 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Angående rike folk, de som går rundt og kler seg i moteklær hele tiden og ser på alle andre sine ikke-moteklær som stygg og dårlig, selv om de funker like fint til mye lavere pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg