CFM Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) At jeg ikke kan snu spylerdysene på bilen slik at jeg kan spyle ned syklister som ikke følger trafikkreglene. For nå er begeret nådd. Kanskje det er en forholdsregel Audi har tatt når de tenkte på oss "Audioter" som kjøper bilene dems. Endret 1. juli 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Bare å legge seg på hornet i det du kjører forbi det, eller hvis du har hemi, legge seg på gassen. Men du hadde vist Audi, så gå for hornet du Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Lastebilhorn eller tåkelur Endret 1. juli 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Eventuelt åpne døra når du kjører forbi, hvis du har en passasjer som kan gjøre det da Men man vil jo helst ikke ha skraper på døra Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Jeg er faktisk redd om bilen min. Og jeg vil heller ikke komme i klemme med politiet. Irriterer meg over at jeg ikke har ferie ennå. Men nå er det ikke lenge igjen da. 6 dager. Endret 1. juli 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ta med vanngevær og åpne vinduet! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Haha, jeg har faktisk tenkt tanken. Men jeg prøver å holde meg i skinnet på veien. Men å gi møtende syklister med kø bak seg et lite lysblink og peke i retning stort, ledig, fotgjengerfelt med få avkjøringer/kryssende veier kan da ikke skade... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 At mine foreldre er så lite visjonære Lenke til kommentar
livingman Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 At læreren din fniser om at du skal stappe en banan opp anusen har veldig mye med saken å gjøre. så bare fordi noen har en annen humor enn deg er de dum Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Haha, jeg har faktisk tenkt tanken. Men jeg prøver å holde meg i skinnet på veien. Men å gi møtende syklister med kø bak seg et lite lysblink og peke i retning stort, ledig, fotgjengerfelt med få avkjøringer/kryssende veier kan da ikke skade... Skaff deg sånn kniv i eiken som romerne hadde på hestevognene sine. Så subber du tilfeldigvis inn i sykkelen til syklisten. Jeg bruker bananer under dyna om kvelden btw! Endret 1. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 så bare fordi noen har en annen humor enn deg er de dum 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 så bare fordi noen har en annen humor enn deg er de dum Det handler ikke om å ha en annen humor enn noen, det handler om å ha en lite intelligent humor. Hvis man synes at det er morsomt at noen kjøper en banan fordi bananer kan bli stappet opp i ræva så er man, ja, dum. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 humor har vel ingen ting med intlegens og gjøre ( kansje muligheten til og skjønne en spøk ) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Banan i rumpa... HAHAHAHAHA :!: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 humor har vel ingen ting med intlegens og gjøre ( kansje muligheten til og skjønne en spøk ) Den var jo ikke morsom en gang. Noen ganger trengs faktisk intelligens for å dra i gang en god spøk, og god intelligens for å skjønne den. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 f.eks. Banan i rumpa spøken Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Firstdate.com! Hold dere unna! Som vanlig er registreringa gratis, men å ty til falske meldinger burde vært ulovlig, der man altså får meldinger men kan ikke lese uten å bli betalende medlem. Hvis de "brukerne" ikke eksisterte i tillegg, burde det være grunn nok for stengelse. Nei, skal man møte noen, er det virkeligheten som gjelder. (Aner ikke hvorfor jeg registrerte meg, impulshandling) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 jeg prøvde å registrere meg på sukker.no, kun for å snoke litt, men ble avvist allerede på epost-adressen min. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 What's wrong with it? Vinne World Cup online med 1/2-1 stjernes lag, 1 1/2-2 stjernes lag og 2/12-3 stjernes lag. Når alle bruker 5 stjernes lag som er hulk i forholdt til lagene med så få stjerner, går det ikke ann å vinne nesten. Kommet meg til semi EN gang med et tre stjernes lag. Haha. Spiller FIFA 10 selv (har ikke prøvd 2010WC, så vet ikke hvor ulikt det er), men online pleier jeg gang på gang å rundspille folk med Barcelona, Liverpool osv. selv om jeg selv bruker godset. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Trust me, WC er anderledes. Du vinner ALDRI EN duell, du blir dytta med en gang, ultra teig, baaaaaaaaaaaaaah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg