Mannen med ljåen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Man kan ikke alltid huske copy-paste. Og på den j***a Nok'Jaen min er det så vanskelig å få til at man knapt gidder. Jeg hater MOBILER som har hjemt copy-paste-funksjonen så den ikke er lett å bruke. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 http://www.sol.no/spill/kronespill/ Vil spille på en ordentlig automat istedet for denne simuleringen der krona tar helt ville baner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Veldig sprett i den krona der ja... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skrive langt og fyldig spm / svar her på forumet. Trykke "post". Vente. Få feilmelding og posten bli slettet. Ta selvmord. Ved bruk av Opera gjør du følgende: Trykk på Backspace. Det skal være der nå. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Selv hiver jeg ting fra meg på bakken eller gulvet fordi noen andre alltid plukker det opp til slutt Imbecile. Du irriterer. Du skjønner ikke. Noen har som jobb å plukke opp etter meg, men hvis jeg og andre slutter å hive boss på bakken så vil de miste jobben, miste pengene og så sulte ihjel. Men når jeg hiver drit på bakken så gjør jeg at de har et jobbgrunnlag og ergo holder samfunnet i gang. På samme måte gjør dere at de folkene som lager bosspann også har en jobb. Det er det samme med så godt som alt i samfunnet og naturen ellers, alt henger nemlig sammen i en sirkel om du vil. Fjerner du kriminalitet så blir masse politimenn arbeidsløse (hvorfor ellers tror du det er så mange horer og narkiser som vaser rundt i byens gater), fjerner man all småfisken forsvinner storfisken osv osv. Alt henger sammen, og du må ikke forstyrre balansen. 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 alle søppelplukkere kunne blitt anti-forsøplere, som gikk rundt og ga bot til alle de så kaste noe der det ikke skulle. så hadde samfunnet fått mer penger i samme slengen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 alle søppelplukkere kunne blitt anti-forsøplere, som gikk rundt og ga bot til alle de så kaste noe der det ikke skulle. så hadde samfunnet fått mer penger i samme slengen. Men da hadde folk sluttet å kaste og så hadde de mistet levebrødet sitt. Nei, behold samfunnet som det er nå så slipper vi å gå i ubalanse Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 skulle vi kanskje begynne å krasje oljetankere, slik at de som rydder opp oljesølet har en jobb? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er det ikke det vi gjør..? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 edit: krasje med vilje Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ikke hele tiden. Nå skjer det av og til og bare noen plasser, men hvis det skjedde overalt så ville det blitt for mange bivirkninger og da hadde ikke bilene kunne kjøre rundt og da hadde vi ikke hatt bilmekanikere osv osv. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 vi kunne gitt alle søppelplukkere jobbene til dere forsøplere, og så kunne forsøplerne fått ny jobb: å bygge et kjempestort fengsel til seg selv. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Slutt å troll, det der er ikke en varig løsning og det vet du godt. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 det er en midlertidig løsning, kommer an på størrelsen av fengselet. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er seriøst usikker på hva jenta jeg sms'er med nå vil.. - Så vi prøver å få til det jeg vil Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Haha, Sk!ppy. Irriterer meg at jeg ikke er i seng ennå.. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Barn på fly, maser og griner, sparker og hyler. Hvorfor, hvorfor tar foreldre med seg barn på 3 år til Spania? Hva slags glede har så unge barn av det? Gruer meg til flyturen i sommer, skal stifte denne bakpå setet på neste flytur! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Fifa South Africa 2010 online trophies.............. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 What's wrong with it? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg