Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

De fleste 12-13 åringer oser av hormoner og har mangel på identitet, derfor er de alle i den båsen som ofte blir tittellagt "fjortisser".

Jeg har en nedre grense på 16, og det er en god grunn for det.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne diskusjonen får meg til å tenke på en annen ting som irriterer meg:

At gutter i 15-16-17-års (jeg driter i om det er feil bruk av bindestrek. :p) alderen skal være så jævlig umodne. Oppfører seg som tolvåringer. Ikke alle da, men overraskende mange. Joda, jeg vet at jenter modner tidligere enn gutter, men likevel. På hele ungdomsskulen og begynnelsen av VGS var det brytekamp og generell rulling på gulvet i hvert eneste friminutt, dumme vitser som gikk av moten for leeeenge siden og rampestreker bare sjuåringer ville nikket anerkjennende til. Jeg fatter virkelig ikke hva som er så vanskelig med å oppføre seg noenlunde sivilisert.

Lenke til kommentar

En annen ting som irriterer er at Pedo-naboen min står å ser på meg når jeg jobber med veden, og etterhvert kommer han og spør om jeg vil spille playstation med han hjemme hos han. Han er 60 år og bor fortsatt hjemme med morra si :dontgetit: Jeg står bare der med øksa i hånda og sier "jeg må jobbe nå" så kommer han igjen neste dag. Blæææ

Lenke til kommentar

Therawyn: Jeg kan glede deg med at 9-10'ende klassinger forsatt gjør det. Eler, noen - I klassen min har jeg gleden av å sitte aleine med en annen vært friminutt, for alle andre wrestler, og prøver å finne ut hvem som er sterkest. Jeg har ble kåret som den svakeste, fordi jeg ville ikke være med. Jeg ble med en gang, og vant over alle, men er visstnok forsatt den sakeste siden jeg ikke vil mer.

Lenke til kommentar

En annen ting som irriterer er at Pedo-naboen min står å ser på meg når jeg jobber med veden, og etterhvert kommer han og spør om jeg vil spille playstation med han hjemme hos han. Han er 60 år og bor fortsatt hjemme med morra si :dontgetit: Jeg står bare der med øksa i hånda og sier "jeg må jobbe nå" så kommer han igjen neste dag. Blæææ

Det er ikke tenkelig at han bare er ute etter en venn da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Det at alle (ja alle!) "Elektronikk" butikkene her gikk konkurs... Nå må vi kjøre ca 30 min til nabokommunen viss man trenger noe fra slike butikker. Det er nå en eneste butikk som selger dvd/cd/spill (utenom diverse matbutikker som får inn noen filmer) Utvalget er også crappy...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...