Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv hiver jeg ting fra meg på bakken eller gulvet fordi noen andre alltid plukker det opp til slutt :)

Imbecile. Du irriterer.

Meh. Det finnes folk som lever av å plukke opp andres søppel.

Dessuten så er det en liten forskjell på å slenge fra seg et lite tyggispapir og å gå rundt og dumpe pizzaesker.

Lenke til kommentar
Meh. Det finnes folk som lever av å plukke opp andres søppel.

Dessuten så er det en liten forskjell på å slenge fra seg et lite tyggispapir og å gå rundt og dumpe pizzaesker.

Det er fortsatt forsøpling, uansett hvor "lite" det er. Irriterer meg grønn og blå over alle sigarettstumper, tyggispapir og generelt dritt som ligger og slenger overalt.

Skulle likt å ha forsøplingsbot eller forsøplingsfengsling som de har borti østen der.

Lenke til kommentar

Så var det på'an igjen med hun som spammer ned hele samlivskategorien.

Stakkars fyr som noen gang har vært med henne sier jeg. Hun har vel 4-5 forskjellige brukernavn her inne, og tror ingen kjenner henne igjen. Uff, nå blir jeg nok bannet siden vi ikke har lov til å snakke om henne

Lenke til kommentar

At det ikke er mulig å minimere windows media player til oppgavelinjen i windows 7

Går da fint det.

Hvordan da? Googlet, og mange har samme problem. Er media player 12

Har akkurat samme problem. Nå har jeg ikke Vista da, men likevel. Har prøvd alt fra å installere en eldre versjon til å forandre path'en til spilleren. Ingenting funker. Jaja, Winamp er bedre uansett. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...