Pokey Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Helt enig. Det er en ting jeg ikke skjønner; På gang- og sykkelstien bortenfor huset mitt lå det i en god stund en pizzaekse fra Yonas (en pizzarestaurant). Yonas er på andre siden av byen. Hvordan i helvete kom den dit? Hvem i helvete slapp den der? Jeg bare.. forstår det ikke Hvem skal gidde å drasse en pizzaekse helt hit for å hive den ute? Evt. er det noen som bor her og ikke gadd å hive eksa hos seg, men er det bedre å ha en stor og stygg pizzaeske liggende utenfor huset sitt i et år? 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Når vi er inne på det. Folk som bare pælmer ting ut av bilen i fart. Er ikke få ganger jeg har ligget bak en bil og plutselig sett all verdens ting komme ut av vinduet. Er det så vanskelig å vente til man stopper og så kaste det i søpla? 3 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Går greit å hive ut epleskrotter og slikt hvis du kjører i skauen da. 2 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det irriterer meg at Viasat 4 prøver å bli som Discovery Channel. Viasat har nå: -Miami ink -Mann mot natur -Deadliest catch -ice road truckers Alle tatt fra Discovery Channel... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ja, men ikke om du bare kaster det bakover, jeg kjører moped/lettsykkel - tenk å bli truffet av noe i over 50 km/t? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 JEg kjører moped jeg også Er jo bare å hive ut vinduet på passasjer siden. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Joda, men det er mange som kjører moped som ikke tørr å bruke hele kjørebanen. Når jeg hadde kjøretimer, hu bak meg gjorde akkuratt som vi foran, kom jeg litt ut til siden fulgte hun etter. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Men det er en kvinne da, ingen av dem som kan kjøre uansett. 9 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Uh-oh, you woke the beast... prepare to be torched. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) 'Havets helter', TV-serien som kommer til høsten visstnok. Handler om krabbefiske på en norsk båt eller noe sånt. Hvor har jeg sett det før? Jo, Discovery Channel. Er jo akkurat samme driten. Er det virkelig så mange som ser på det? Når man kommer hjem fra en lang dag på jobb vil man jo helst ikke se folk som er på jobb. Det er jo egentlig bare det de er, programmet dekker ikke stort mer. Kjenner ingen som ser på den krabbedriten. Endret 30. juni 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Coa: Enig, women are made for the kitchen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hehe, tenker du får noen sinte forumberter på døra innen døgnet er slutt Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg beklager å si det, men jeg har aldri vært borti en kvinne som kjører bedre enn en gjenomsnitelig mann. Untaket er kjørelæreren min, hun kjører nok bedre enn jeg noen gang kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Men det er en kvinne da, ingen av dem som kan kjøre uansett. Godt sagt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 I en av mine fantasibøker, driver hovedkarakteren (en jente) å klager over en som er skrevet på "mannsk". Grunnen til at hun kom frem til at det var "mannsk", var at alle menn som leste det skjønte det, men når de prøvde å forklare det til jentene, forstod de det ikke. Sånn som å finne frem med kart og slikt. Forresten: Hvem har skylden når en mann kjører på en kvinne? Kvinnen selvsagt. Kjøkkenet er jo ikke på veien. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Folk som forsøpler! Hvem i helvete går rundt og bare slipper det de måtte ha i hendene rett på gata?! Etter mengde søppel å dømme er det ikke få som gjøre det heller. Så hva er det dere tenker på når dere slipper dere fra dere en brusflaske, pommes frites kartong, plastikkposer o.l. i det offentlige rom??? Tenker at det ikke gjør noe siden all søpla på magisk vis har forsvunnet neste dag. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Selv hiver jeg ting fra meg på bakken eller gulvet fordi noen andre alltid plukker det opp til slutt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvem har skylden når en mann kjører på en kvinne? Kvinnen selvsagt. Kjøkkenet er jo ikke på veien. Det er mannen. Hvorfor skal han kjøre på kjøkkenet? Teit Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Selv hiver jeg ting fra meg på bakken eller gulvet fordi noen andre alltid plukker det opp til slutt Imbecile. Du irriterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg