Gastaa Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Regler er regler, men synes allikevel at syklister kan holde seg til fortauet når det ikke er noen mennesker som går der, og syklistene sykler i 20 km/t, som hindrer resten av trafikantene.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Vel først og fremst er de en fare for seg selv. De er vanskelige å se og kommer ofte i stor fart i tettbygde strøk. Har mye erfaring med det da folk i området sykler mye i trafikken, spesielt de "proffe." 8727116[/snapback] For det første er det enklere å håndtere en sykkel enn en bil. De er spesielt mye mindre. For det andre, i tettbygde strøk skal man kjøre sakte nok til å kunne forutse alle hindringer som måtte komme i veibanen, uansett hva fartsgrensen sier. Det står også i trafikkloven. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Vel først og fremst er de en fare for seg selv. De er vanskelige å se og kommer ofte i stor fart i tettbygde strøk. Har mye erfaring med det da folk i området sykler mye i trafikken, spesielt de "proffe." 8727116[/snapback] For det første er det enklere å håndtere en sykkel enn en bil. De er spesielt mye mindre. For det andre, i tettbygde strøk skal man kjøre sakte nok til å kunne forutse alle hindringer som måtte komme i veibanen, uansett hva fartsgrensen sier. Det står også i trafikkloven. 8727157[/snapback] Som du kanskje vet så er det et problem med mopeder som er vanskelig å se generelt, spesielt med blindsonene. At de på lik med syklister kutter på insiden av bilene og kjører forbi i rundkjøringer er et forbanna herk og jeg har sett det flere ganger. Men men, det er jo de som blir knust under bilen. Sånt sett så er det ikke så katastrofalt. Endret 28. mai 2007 av co2 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Da er det selvsagt deres egen feil, om de ikke gidder å ta hensyn. Det gjør alltid jeg. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Irriterer meg no' jævlig at jeg alltid er jentenes bestevenn, men ikke noe mer. Klart er det gøy å henge sammen med jentene, være litt barsk og kjekkas, men det stopper liksom der. Fokh! 8719945[/snapback] Hos meg er det stikk motsatt! Kan ikke være " bestevenn " med noen jenter jeg. Blir jeg sett med noen andre enn dama mi så er det full krig hehe 8726055[/snapback] Bare at du ikke får lov. Jeg får ikke til! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er ikke alle syklister som er farlig. Det er som oftest disse som kler seg i kondomdrakt som er farlig. "Hei, i dag skal jeg sykle til jobb jeg! Da må jeg nesten ta på meg en sykkeldrakt!" Skjønner ikke disse draktene jeg. De er ekstremt stygge og folka ser jo helt latterlig ut i dem. Mulig draktene puster bedre osv, men det er en god del av disse folka som ikke er proff-syklister i hele tatt men som kanskje har lyst til å bli oppfattet som det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er ikke alle syklister som er farlig. Det er som oftest disse som kler seg i kondomdrakt som er farlig. "Hei, i dag skal jeg sykle til jobb jeg! Da må jeg nesten ta på meg en sykkeldrakt!" Skjønner ikke disse draktene jeg. De er ekstremt stygge og folka ser jo helt latterlig ut i dem. Mulig draktene puster bedre osv, men det er en god del av disse folka som ikke er proff-syklister i hele tatt men som kanskje har lyst til å bli oppfattet som det. 8730067[/snapback] jupp. Sykl med stil, sykl med dress. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Søkemotorer uten ikke-viktig-alternativer! ARGH! JA, jeg vil til syden, NEI, jeg vet ikke når. La meg for svarte utpulte satan få slippe å velge dato! GRRR! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Naboer! Som bråker! Nå har den jævla naboen satt i gang en slags støyende pussemaskin som går gjennom marg og bein, enda jeg har vinduet lukket Klart, bare det blir LITT temperaturøkning (nord-Norge) så bare MÅ alle ut og bråke med maskinene sine. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Irriterer meg sykt at når man skal se en episode X-files rett før man legger seg så er det en slik "to be continued" Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 At jeg ikke fikk sove i natt er litt irriterende Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 At musa noen ganger lagger noe sinnsykt og henger langt etter (1-2 sek) når jeg styrer den via fjernkontroll-programmet på min K750i. Det som er verst er at jeg vet ikke hva som er grunnen. Er bare helt tilfeldig at det skjer. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hater buffering som starter om og om igjen på videoer! Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 folk som skal låne penger, fyy faaen å dom gææl Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Enda værre er de som aldri betaler tilbake, eller bruker et halvår på å gjøre det. I tillegg hater jeg folk som absolutt skal fikle borti alle tingene som ligger på rommet mitt, faen er det så spennende da. Ender som oftest med at noe går i stykker, eller at jeg må rydde etterpå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Folk som irriterer seg så mye at de ikke klarer å gjøre seg forstått. Å dom gææl?!? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Ukjente folk som kommer på fester for ¨å lager bare dritt. Endret 30. mai 2007 av laffee Lenke til kommentar
Mannemann Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg irriterer meg voldsomt over overlegne mennesker som tror de er mer intelligente enn andre. Folk som lar hundene løpe fritt skulle jeg også likt å vært alene med bak lydisolerte vegger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg