Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel først og fremst er de en fare for seg selv. De er vanskelige å se og kommer ofte i stor fart i tettbygde strøk.

Har mye erfaring med det da folk i området sykler mye i trafikken, spesielt de "proffe."

8727116[/snapback]

For det første er det enklere å håndtere en sykkel enn en bil. De er spesielt mye mindre. For det andre, i tettbygde strøk skal man kjøre sakte nok til å kunne forutse alle hindringer som måtte komme i veibanen, uansett hva fartsgrensen sier. Det står også i trafikkloven.

Lenke til kommentar
Vel først og fremst er de en fare for seg selv. De er vanskelige å se og kommer ofte i stor fart i tettbygde strøk.

Har mye erfaring med det da folk i området sykler mye i trafikken, spesielt de "proffe."

8727116[/snapback]

For det første er det enklere å håndtere en sykkel enn en bil. De er spesielt mye mindre. For det andre, i tettbygde strøk skal man kjøre sakte nok til å kunne forutse alle hindringer som måtte komme i veibanen, uansett hva fartsgrensen sier. Det står også i trafikkloven.

8727157[/snapback]

Som du kanskje vet så er det et problem med mopeder som er vanskelig å se generelt, spesielt med blindsonene. At de på lik med syklister kutter på insiden av bilene og kjører forbi i rundkjøringer er et forbanna herk og jeg har sett det flere ganger.

Men men, det er jo de som blir knust under bilen. Sånt sett så er det ikke så katastrofalt.

Endret av co2
Lenke til kommentar
Irriterer meg no' jævlig at jeg alltid er jentenes bestevenn, men ikke noe mer. Klart er det gøy å henge sammen med jentene, være litt barsk og kjekkas, men det stopper liksom der. Fokh!

8719945[/snapback]

Hos meg er det stikk motsatt! Kan ikke være " bestevenn " med noen jenter jeg. Blir jeg sett med noen andre enn dama mi så er det full krig hehe

8726055[/snapback]

Bare at du ikke får lov. Jeg får ikke til! :cry:

Lenke til kommentar

Det er ikke alle syklister som er farlig. Det er som oftest disse som kler seg i kondomdrakt som er farlig. "Hei, i dag skal jeg sykle til jobb jeg! Da må jeg nesten ta på meg en sykkeldrakt!" :dontgetit: Skjønner ikke disse draktene jeg. De er ekstremt stygge og folka ser jo helt latterlig ut i dem. Mulig draktene puster bedre osv, men det er en god del av disse folka som ikke er proff-syklister i hele tatt men som kanskje har lyst til å bli oppfattet som det.

Lenke til kommentar
Det er ikke alle syklister som er farlig. Det er som oftest disse som kler seg i kondomdrakt som er farlig. "Hei, i dag skal jeg sykle til jobb jeg! Da må jeg nesten ta på meg en sykkeldrakt!" :dontgetit: Skjønner ikke disse draktene jeg. De er ekstremt stygge og folka ser jo helt latterlig ut i dem. Mulig draktene puster bedre osv, men det er en god del av disse folka som ikke er proff-syklister i hele tatt men som kanskje har lyst til å bli oppfattet som det.

8730067[/snapback]

jupp. Sykl med stil, sykl med dress.

Lenke til kommentar

Naboer! Som bråker!

Nå har den jævla naboen satt i gang en slags støyende pussemaskin som går gjennom marg og bein, enda jeg har vinduet lukket :mad:

Klart, bare det blir LITT temperaturøkning (nord-Norge) så bare MÅ alle ut og bråke med maskinene sine.

Lenke til kommentar

Enda værre er de som aldri betaler tilbake, eller bruker et halvår på å gjøre det.

I tillegg hater jeg folk som absolutt skal fikle borti alle tingene som ligger på rommet mitt, faen er det så spennende da. Ender som oftest med at noe går i stykker, eller at jeg må rydde etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...