djgudleif Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Tenker hvis jeg er en med en kompis eller noe. Men jeg skjønner frustrasjonen din. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Er det ikke lov med Mp3 spillere på stillevogn? Er vel bare å unngå headset og ørepropper som Koss Porta Pro, osv. De lekker så utrolig mye lyd. Irriterende. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Lekker lyd? Det spiller jo mer for naboen enn deg! 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Er det ikke lov med Mp3 spillere på stillevogn? Er vel bare å unngå headset og ørepropper som Koss Porta Pro, osv. De lekker så utrolig mye lyd. Irriterende. Hvis det er flere i vogna, og noen bruker Porta Pro blir man nok beskyldt for det uansett. Selv om man er den eneste som ikke bruker Porta Pro. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Lol, nydelig engelsk tank yu wery moch Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 At Jack Dalton og No Dawn spiller samtidig på Storåsfestivalen irriterer meg. Samme går for Slim Void og 22. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 all " the voice" musik... det opfordrer mer til sex enn vis jeg hadde stilt meg naken på gaten og delt ut kondomer og skreket PUL ALT SOM BEVEGER SEG... det er trist og irriterende hvordan den moderne musiken beveger seg.... 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Musikken i dag er DRITT, rett og slett. Oppkast som bl.a. denne tøsa Ke$ha er det verste jeg har hørt, unnskyld meg mens jeg går ut og spyyyyyr. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Skulle prøve å høre på NRK MP3 her om dagen, mange år siden jeg hørte på hitmusikk med vilje så jeg tenkte jeg skulle prøve igjen. Så kom det en sang av ei som kaller seg "Voe" eller noe slikt, og de på radioen snakka som om hun var ei legende eller noe sånt. "Ja hun blogger ja, derfor er hun best azzzzz" Og hun hadde altså spilt inn en låt med noen... Fy faen, stygg babystemme og KJEDELIG mainstream drittproduksjon. En 14-åring som synger om kjærlighetslivet hun ikke har hatt enda, da hun umulig har utviklet disse følelsene. Blogg-tjenester er forresten det værste som har truffet nettet. Tenk å la hvem som helst uten noe som helst kompetanse la informasjonen sin flyte fritt for alle. Endret 28. juni 2010 av bollerbrus 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nja ... Uenig med WarpX, det er mye bra pop-musikk i dag også. Det var ikke bare på 90-tallet at pop var awesome og det å høre på sammen med rock og edm. ^^ Selvfølgelig, er masse musikk i dag dritt, uansett sjanger, men det er som sagt mye bra. Lady GaGa akustisk f.eks. Veldig fin stemme. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Hadde en fryktelig busstur hjem tidligere idag. Hele bussen var full av bablende tyske turister, og rett bak meg satt to minst like prateglade arabere hvor han ene lespet på s-ene (!). Endret 28. juni 2010 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Folk som motsiger seg selv. "Rihanna, beyonce etc er ikke negere" senere "Har blitt neger" - etter 2 uker fra utlandet. dvs de er negere. hvor er logikken? Ja, de begge er negere i følge wikipedia. Brun=neger Endret 28. juni 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 At leiligheten min holder en gjennomsnittstemperatur på 25 grader. Nå er det 28 grader her. Har på fire vifter, alle vinduene er oppe. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 29.3c her inne, og jeg kan ikke åpne vinduene pga katta jeg passer denne uka. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 en vei i nærheten hvor jeg bor var 80kmt i mange år.. og etter en ulykke pga beruselse så setter de ned farts grensen til 70.... det hadde jo ikke noe med fartsgrensen og gjøre..... av og til hvirker det som det er aper som styrer alt dette Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 At jeg fikk vite noe forstyrrende om Mette Marit som hun gjorde før hun kom i kongehuset... kommer aldri til å tenke på noe annet når hun er på TV fremover nå iallefall. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 At jeg fikk vite noe forstyrrende om Mette Marit som hun gjorde før hun kom i kongehuset... kommer aldri til å tenke på noe annet når hun er på TV fremover nå iallefall. Tell me! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Javel? Nå ble jeg også nyskjerrig... Irriterer meg som vanlig at jeg burde vært i seng for noen timer siden... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 At jeg fikk vite noe forstyrrende om Mette Marit som hun gjorde før hun kom i kongehuset... kommer aldri til å tenke på noe annet når hun er på TV fremover nå iallefall. DP'en i kokainrus? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Nja ... Uenig med WarpX, det er mye bra pop-musikk i dag også. Det var ikke bare på 90-tallet at pop var awesome og det å høre på sammen med rock og edm. ^^ Nei bevares, var mye bra på 80-tallet også. Lady GaGa akustisk f.eks. Veldig fin stemme. *chuckle* Whatever... Btw, artig at hu klarte å være copycat og stjele navnet fra "Radio Ga Ga" (Queen). Det er jo en fornærmelse så det holder. Endret 29. juni 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg