Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke lov med Mp3 spillere på stillevogn? Er vel bare å unngå headset og ørepropper som Koss Porta Pro, osv. De lekker så utrolig mye lyd. Irriterende.

Hvis det er flere i vogna, og noen bruker Porta Pro blir man nok beskyldt for det uansett.

Selv om man er den eneste som ikke bruker Porta Pro.

Lenke til kommentar

Skulle prøve å høre på NRK MP3 her om dagen, mange år siden jeg hørte på hitmusikk med vilje så jeg tenkte jeg skulle prøve igjen.

Så kom det en sang av ei som kaller seg "Voe" eller noe slikt, og de på radioen snakka som om hun var ei legende eller noe sånt.

"Ja hun blogger ja, derfor er hun best azzzzz"

Og hun hadde altså spilt inn en låt med noen...

Fy faen, stygg babystemme og KJEDELIG mainstream drittproduksjon.

En 14-åring som synger om kjærlighetslivet hun ikke har hatt enda, da hun umulig har utviklet disse følelsene.

:mad:

Blogg-tjenester er forresten det værste som har truffet nettet.

Tenk å la hvem som helst uten noe som helst kompetanse la informasjonen sin flyte fritt for alle.

Endret av bollerbrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nja ... Uenig med WarpX, det er mye bra pop-musikk i dag også. Det var ikke bare på 90-tallet at pop var awesome og det å høre på sammen med rock og edm. ^^

Selvfølgelig, er masse musikk i dag dritt, uansett sjanger, men det er som sagt mye bra.

Lady GaGa akustisk f.eks. Veldig fin stemme.

Lenke til kommentar

Folk som motsiger seg selv. "Rihanna, beyonce etc er ikke negere" senere "Har blitt neger" - etter 2 uker fra utlandet. dvs de er negere. hvor er logikken? Ja, de begge er negere i følge wikipedia. Brun=neger

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

en vei i nærheten hvor jeg bor var 80kmt i mange år.. og etter en ulykke pga beruselse så setter de ned farts grensen til 70....

det hadde jo ikke noe med fartsgrensen og gjøre.....

av og til hvirker det som det er aper som styrer alt dette :roll:

Lenke til kommentar

Nja ... Uenig med WarpX, det er mye bra pop-musikk i dag også. Det var ikke bare på 90-tallet at pop var awesome og det å høre på sammen med rock og edm. ^^

Nei bevares, var mye bra på 80-tallet også.

Lady GaGa akustisk f.eks. Veldig fin stemme.

*chuckle* Whatever...

Btw, artig at hu klarte å være copycat og stjele navnet fra "Radio Ga Ga" (Queen). Det er jo en fornærmelse så det holder.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...