Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg mest i hele verden er ubrukelige folk som ikke klarer å lese skiltet i stille-vogner på tog... Folk som prater høyt med hverandre eller i mobilen, "HALLO!!!! Er du helt korka i skallen? Nei, nei, skjønner jo at det er litt vanskelig når det bare står "stille-vogn" på ALLE nakkeputene på ALLE setene i vogna" Er det mulig å bli mer ubrukelig!

Helt sikkert flere som irriterer seg over dette, hva gjør dere med problemet? Sier ifra?

-Da får jeg bare et teit uttrykk og en "oj, det så jeg ikke" tilbake "HALLO...."

Takk for at jeg fikk dele min frustrasjon!

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest i hele verden er ubrukelige folk som ikke klarer å lese skiltet i stille-vogner på tog ...

Helt sikkert flere som irriterer seg over dette, hva gjør dere med problemet? Sier ifra?

-Da får jeg bare et teit uttrykk og en "oj, det så jeg ikke" tilbake "HALLO...."

Har du prøvd å si ifra? Ikke så vanskelig, bare vær bestemt og gi klar beskjed!

Lenke til kommentar

Stillevogner er helt rævhøl, er så kjedelig når toget er ganske fullt og de eneste setene med to ledige er i en NSB-stillevogn.

Da får det være det samme, jeg skal faen meg få lov til å snakke litt i en togtur som varer i 30 år. :new_woot:

Er ikke lov med MP3-spiller heller. Hva skal man gjøre der da? Råtne bort i all evighet...

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Stillevogner er helt rævhøl, er så kjedelig når toget er ganske fullt og de eneste setene med to ledige er i en NSB-stillevogn.

Da får det være det samme, jeg skal faen meg få lov til å snakke litt i en togtur som varer i 30 år. :new_woot:

Er ikke lov med MP3-spiller heller. Hva skal man gjøre der da? Råtne bort i all evighet...

Ser den, men det er da mulig å ta mobilsamtalen i gangen mellom to vogner? mp3-spillere bryr jeg meg ikke om, så lenge det ikke er ei kjærring rett ved siden av meg som hører på "thevoice-dunk"... Når vi er inne på musikk, fy feite jeg HATER penge-pop og musikk laget på pc!

Endret av oysteitm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...