Demonfudge Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nei, for der legger jeg ikke ut telefonnummer. Og så gir du msn-adressen din til meg? Muahaha! Komme å få sukkertøøøøy. Jeg irriterer meg over et eller annet dyr som driver å drar klærne jeg henger til tørk, utover plenen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 It isn't a animal. Is me ( Revenge for the candy ) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Du liker Apple ja? Nei, jeg liker ikke Apple. Flash er ikke ett bra produkt, man trenger ikke å like/mislike apple for å vite det. 2 Lenke til kommentar
martita Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) never mind... Endret 28. juni 2010 av martita Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Martita? What? Har aldri opplevd noe slikt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Bra,du skremte henne vekk. Good going Lenke til kommentar
martita Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 neida.. fant ut problemet er nettby Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Driver folk med nettby fremdeles? Lenke til kommentar
martita Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 det e ganske dødt der nu.. : Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nettby, Facebook.. Twitter.. bleh, alt er noe TULL! Lenke til kommentar
martita Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 facebook, blogg og diskusjon.no funker enda! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Blogg er vel temmelig out da. Lenke til kommentar
martita Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Kommer an på hvorfor folk blogger; om det er for å få lesere og oppmerksomhet, eller for å feks holde kontakten med folk eller nå fram med sin mening til flere folk.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Trodde ikke noen gadd å lese bloggene til folk, ikke engang venner. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Blekkspruten Paul spår VM-resultatene. Jeg irriterer meg over døgnrytmen min, men den blir nok fikset når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
oysteitm Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Det som irriterer meg mest i hele verden er ubrukelige folk som ikke klarer å lese skiltet i stille-vogner på tog... Folk som prater høyt med hverandre eller i mobilen, "HALLO!!!! Er du helt korka i skallen? Nei, nei, skjønner jo at det er litt vanskelig når det bare står "stille-vogn" på ALLE nakkeputene på ALLE setene i vogna" Er det mulig å bli mer ubrukelig! Helt sikkert flere som irriterer seg over dette, hva gjør dere med problemet? Sier ifra? -Da får jeg bare et teit uttrykk og en "oj, det så jeg ikke" tilbake "HALLO...." Takk for at jeg fikk dele min frustrasjon! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Det som irriterer meg mest i hele verden er ubrukelige folk som ikke klarer å lese skiltet i stille-vogner på tog ... Helt sikkert flere som irriterer seg over dette, hva gjør dere med problemet? Sier ifra? -Da får jeg bare et teit uttrykk og en "oj, det så jeg ikke" tilbake "HALLO...." Har du prøvd å si ifra? Ikke så vanskelig, bare vær bestemt og gi klar beskjed! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Stillevogner er helt rævhøl, er så kjedelig når toget er ganske fullt og de eneste setene med to ledige er i en NSB-stillevogn. Da får det være det samme, jeg skal faen meg få lov til å snakke litt i en togtur som varer i 30 år. Er ikke lov med MP3-spiller heller. Hva skal man gjøre der da? Råtne bort i all evighet... Endret 28. juni 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
oysteitm Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Stillevogner er helt rævhøl, er så kjedelig når toget er ganske fullt og de eneste setene med to ledige er i en NSB-stillevogn. Da får det være det samme, jeg skal faen meg få lov til å snakke litt i en togtur som varer i 30 år. Er ikke lov med MP3-spiller heller. Hva skal man gjøre der da? Råtne bort i all evighet... Ser den, men det er da mulig å ta mobilsamtalen i gangen mellom to vogner? mp3-spillere bryr jeg meg ikke om, så lenge det ikke er ei kjærring rett ved siden av meg som hører på "thevoice-dunk"... Når vi er inne på musikk, fy feite jeg HATER penge-pop og musikk laget på pc! Endret 28. juni 2010 av oysteitm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg