CFM Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Jeg pleier å sette meg som borte og logge av rett etterpå. Ettersom MSN automatisk går i "borte" modus etter fem minutter kan jeg bare si at jeg gikk ifra PC'n som setter seg selv i hvilemodus etter 5min eller noe sånt for å spare batteriet på den bærbare (som jeg egentlig aldri bruker). Endret 27. juni 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Eller bare; "Men du, tar kvelden nå jeg. Natta! *Logge av fort som faen*" Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Det enkleste er ofte det beste ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jævla SAS! Sitter og skal bestille flybilletter. Først så kræsjer Flash når jeg skal betale. 2 minutter senere prøver jeg å bestille igjen, da er avgangen vi skulle med full og prisene generelt har steget med 400 kroner. Ja ja, venter litt, prøver på nytt og nå blir ikke kortet mitt godkjent. Jeg vet jeg har skrevet rett, gått over det så mange ganger, samt at jeg kan kortnummeret mitt utenat. Vet også at det er dobbelt så mye penger på kortet som billettene koster. Bestill via Wideroe.no. Men jeg liker å bestille via SAS, selv om det ikke er noe særlig forskjell. Det blir SAS uansett afaik. I og for seg er det irriterende at det er få / ingen direktefly fra Trondhjem til Stavanger med Norwegian. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Joda, men bestillingsgreiene på Widerøe funker i hvertfall noe SAS sin skjelden gjør. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Sant, men lett å glemme Widerø. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Det at de bruker Flash til betalingssystem er helt latterlig i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Du liker Apple ja? Spill med 3 års grense som er vanskeligere en de mest avanserte mattematiske utregninger. Geenrelt spill som er laget mer for å irritere deg i stedet for å være underholdende. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Du liker Apple ja? Trenger ikkje å mislike Apple for å vite at flash ikkje passar fantastisk til slikt. 1 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Du liker Apple ja? Trenger ikkje å like Apple for å vite at flash er elendig. ... Wasn't me! Endret 27. juni 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg er enig i det Svelemoe sier, men jeg må bare legge til at posteren over i flere sammenhenger har overlatt Apple og Jobs-elsk ta styring over fornuften når det gjelder uttalelser på forumet her. Fanboys som han irriterer meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Siden det er Apple det er snakk om må jeg legge til at det jeg skrev om iPad 3gs i iPad tråden var ganske morsom. Absolutt alle fanboysa tiltet mentalt på meg, ba meg henge meg, dra til helvette osv bare fordi jeg sa 3GS ville bli dobbelt så rask. Smiler fortsatt av det :!: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Fikk 2 i norsk. Har da et greit språk for FITTEFAEN. Fikk det bare fordi jeg ikke klarer å lese kryptiske beskjeder godt gjemt i en eller annen hysterisk kunstersjels dikt. Analysering / tolkning av dikt burde vært en egen retning i et dekrypteringsfag. Nå tror alle fremtidige arbeidsgivere at jeg skrivver såm dete. 7 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 At jeg aldri finner noen som vil ha hjemmeside, så jeg får råd til lettsykkel.. Hvor faen kan man reklamere uten å bli drept/banned/voldtatt? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hvor faen kan man reklamere uten å bli drept/banned/voldtatt? Facebook? Twitter? Henge opp lapper på din lokale lyktestolpe? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Mine 15 år gamle venner kjøper neppe noe webside. På twitter må du ha bruker, og på min lokale lyktestolpe er jeg redd for å få telefon fra gamle menn. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Siden det er Apple det er snakk om må jeg legge til at det jeg skrev om iPad 3gs i iPad tråden var ganske morsom. Absolutt alle fanboysa tiltet mentalt på meg, ba meg henge meg, dra til helvette osv bare fordi jeg sa 3GS ville bli dobbelt så rask. Smiler fortsatt av det :!: Ipad-tråden var gøyal helt til advarslene begynte å komme Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Mine 15 år gamle venner kjøper neppe noe webside. På twitter må du ha bruker, og på min lokale lyktestolpe er jeg redd for å få telefon fra gamle menn. Og det er du ikke på internett? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nei, for der legger jeg ikke ut telefonnummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg