Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

at jeg prøver og ta lett-mc lappen men siden jeg har diabetes type1 må jeg ha ærklering fra haukeland... som lovet og sende den for 3 måneder siden !!!!!! for og helle salt i såret når jeg får den må jeg sende søknad for " førerkort" til biltilsynet....... så blir vel ikkje i denne livs tiden.. :mad::thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

at jeg prøver og ta lett-mc lappen men siden jeg har diabetes type1 må jeg ha ærklering fra haukeland... som lovet og sende den for 3 måneder siden !!!!!! for og helle salt i såret når jeg får den må jeg sende søknad for " førerkort" til biltilsynet....... så blir vel ikkje i denne livs tiden.. :mad::thumbdown:

Kalles byrakrati

Eg har tatt opp 30GB film i fraps frå Just Cause 2 utan å vite det. Det var bra opptak også, så eg kan ikkje berre slette det :(

Hahaha!

Lenke til kommentar

At en telefonselger visste akkurat hvilke knapper han skulle trykke på!

For det første pratet han svensk, noe som er pluss. Han ville selge meg underbukser, noe jeg ikke var veldig keen på. Men så dro han en spøk som hintet om at jeg trengte xxl i størrelse pga utstyret mitt, og da var jeg solgt. :(

• Liker 3
Lenke til kommentar

At en telefonselger visste akkurat hvilke knapper han skulle trykke på!

For det første pratet han svensk, noe som er pluss. Han ville selge meg underbukser, noe jeg ikke var veldig keen på. Men så dro han en spøk som hintet om at jeg trengte xxl i størrelse pga utstyret mitt, og da var jeg solgt. :(

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er tom for premium til spotify! De burde virkelig komme med noe warning greier så folk ikke blir overrasket av dårlig lydkvalitet og reklame helt brått.

Samme med gametime på WoW! Skulle sette meg ned og spille en fredagskveld, og med en gang jeg kom inn i battleground bare "Your playime expires in 30 minutes."

._.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spill med 3 års grense som er vanskeligere en de mest avanserte mattematiske utregninger.

Tenker du på Ludo?

Lenke til kommentar

Jævla SAS!

Sitter og skal bestille flybilletter. Først så kræsjer Flash når jeg skal betale.

2 minutter senere prøver jeg å bestille igjen, da er avgangen vi skulle med full og prisene generelt har steget med 400 kroner.

Ja ja, venter litt, prøver på nytt og nå blir ikke kortet mitt godkjent.

Jeg vet jeg har skrevet rett, gått over det så mange ganger, samt at jeg kan kortnummeret mitt utenat.

Vet også at det er dobbelt så mye penger på kortet som billettene koster.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jævla SAS!

Sitter og skal bestille flybilletter. Først så kræsjer Flash når jeg skal betale.

2 minutter senere prøver jeg å bestille igjen, da er avgangen vi skulle med full og prisene generelt har steget med 400 kroner.

Jeg vet jeg har skrevet rett, gått over det så mange ganger, samt at jeg kan kortnummeret mitt utenat.

Nåh nåh, frøken. :D

Lenke til kommentar

Jævla SAS!

Bestill via Wideroe.no. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...