livingman Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 at jeg prøver og ta lett-mc lappen men siden jeg har diabetes type1 må jeg ha ærklering fra haukeland... som lovet og sende den for 3 måneder siden !!!!!! for og helle salt i såret når jeg får den må jeg sende søknad for " førerkort" til biltilsynet....... så blir vel ikkje i denne livs tiden.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 At alle dagene som det er fint og varmt blir ødelagt av allergien. Herlig. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Eg har tatt opp 30GB film i fraps frå Just Cause 2 utan å vite det. Det var bra opptak også, så eg kan ikkje berre slette det Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 at jeg prøver og ta lett-mc lappen men siden jeg har diabetes type1 må jeg ha ærklering fra haukeland... som lovet og sende den for 3 måneder siden !!!!!! for og helle salt i såret når jeg får den må jeg sende søknad for " førerkort" til biltilsynet....... så blir vel ikkje i denne livs tiden.. Kalles byrakrati Eg har tatt opp 30GB film i fraps frå Just Cause 2 utan å vite det. Det var bra opptak også, så eg kan ikkje berre slette det Hahaha! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 At en telefonselger visste akkurat hvilke knapper han skulle trykke på! For det første pratet han svensk, noe som er pluss. Han ville selge meg underbukser, noe jeg ikke var veldig keen på. Men så dro han en spøk som hintet om at jeg trengte xxl i størrelse pga utstyret mitt, og da var jeg solgt. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 At en telefonselger visste akkurat hvilke knapper han skulle trykke på! For det første pratet han svensk, noe som er pluss. Han ville selge meg underbukser, noe jeg ikke var veldig keen på. Men så dro han en spøk som hintet om at jeg trengte xxl i størrelse pga utstyret mitt, og da var jeg solgt. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL 2 Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hahahahahah, jeg ler! 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Hva er den idiotisk gode idèen med å plassere nettikette linken rett under Mine Inlegg? Endret 27. juni 2010 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Fy faen, teknisk feil både på nsb.no, yr.no og sidene til TimeEkspressen, alt dette når jeg må planlegge morgendagen. Nå må jeg stole på en rutetabell fra 2008 og at storm.no stemmer. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Er tom for premium til spotify! De burde virkelig komme med noe warning greier så folk ikke blir overrasket av dårlig lydkvalitet og reklame helt brått. Kan ikke få kjøpt nytt før etter raid heller! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Er tom for premium til spotify! De burde virkelig komme med noe warning greier så folk ikke blir overrasket av dårlig lydkvalitet og reklame helt brått. Samme med gametime på WoW! Skulle sette meg ned og spille en fredagskveld, og med en gang jeg kom inn i battleground bare "Your playime expires in 30 minutes." ._. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Spill med 3 års grense som er vanskeligere en de mest avanserte mattematiske utregninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Spill med 3 års grense som er vanskeligere en de mest avanserte mattematiske utregninger. Tenker du på Ludo? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jævla SAS! Sitter og skal bestille flybilletter. Først så kræsjer Flash når jeg skal betale. 2 minutter senere prøver jeg å bestille igjen, da er avgangen vi skulle med full og prisene generelt har steget med 400 kroner. Ja ja, venter litt, prøver på nytt og nå blir ikke kortet mitt godkjent. Jeg vet jeg har skrevet rett, gått over det så mange ganger, samt at jeg kan kortnummeret mitt utenat. Vet også at det er dobbelt så mye penger på kortet som billettene koster. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg får slike RAGE anfall hele tiden uten grunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jævla SAS! Sitter og skal bestille flybilletter. Først så kræsjer Flash når jeg skal betale. 2 minutter senere prøver jeg å bestille igjen, da er avgangen vi skulle med full og prisene generelt har steget med 400 kroner. Ja ja, venter litt, prøver på nytt og nå blir ikke kortet mitt godkjent. Jeg vet jeg har skrevet rett, gått over det så mange ganger, samt at jeg kan kortnummeret mitt utenat. Vet også at det er dobbelt så mye penger på kortet som billettene koster. Nåh nåh, frøken. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Sommerferie - Gamle filmer on replay! I need something new! Gi meg noen gode, nye komedier! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Når man skal legge seg, og skal til å logge av MSN. SEKUNDER før begynner noen å snakke til deg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jævla SAS! Sitter og skal bestille flybilletter. Først så kræsjer Flash når jeg skal betale. 2 minutter senere prøver jeg å bestille igjen, da er avgangen vi skulle med full og prisene generelt har steget med 400 kroner. Ja ja, venter litt, prøver på nytt og nå blir ikke kortet mitt godkjent. Jeg vet jeg har skrevet rett, gått over det så mange ganger, samt at jeg kan kortnummeret mitt utenat. Vet også at det er dobbelt så mye penger på kortet som billettene koster. Bestill via Wideroe.no. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Når man skal legge seg, og skal til å logge av MSN. SEKUNDER før begynner noen å snakke til deg. Da logger man av bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg