Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle de ELENDIGE driiitprogrammene som popper opp om sommeren.

F.eks:

- Allsang på grensen, og en gang var det faktisk med Tommy Steine! Fyttfifaen, at det går an, da ber man om en selvmordsbølge! Ikke særlig rart at han blir slått ned akkurat..

- Programmet med de to sykkeljentene: LAAAAME! Bare det å se ett klipp er nok til at jeg springer og leter etter børsa!

- Programmet "Sommer-what-the-fuck" med han feite blonde krølltoppen, som selv mener han er så hip og cool.. For en dass.

- Også har vi det typiske sommerprogrammet med Anne Grosvold, og det forbauser meg alltid om at de klarer å "diskutere" alt beyond nada - det er forbi ingenting, det er super-ingenting! Og det er faktisk så jævlig kjedelig at jeg får trangen til å klippe av meg tærne med hagesaks!

Jævla drit.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Så nettopp en youtubevideo med idiotiske credits.

Var noe sånt som:

"

Edited by: *navn her*

Song picked by: *navn her*"

Men artisten ble ikke credita. Wtf. :nei:

Hadde jo vært bedre uten credits i det hele tatt når folk skal være så teite.

Endret av bollerbrus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så nettopp en youtubevideo med idiotiske credits.

Var noe sånt som:

"

Edited by: *navn her*

Song picked by: *navn her*"

Men artisten ble ikke credita. Wtf. :nei:

Hadde jo vært bedre uten credits i det hele tatt når folk skal være så teite.

Credits på de fleste YouTube-videoer er helt fucked up. Er som regel noe a la

Made by: X

Edited by: X

Concept by: X

Uploaded by: X

Voices: X

Song by: Y

Lenke til kommentar

Dittoooooooooooooooooooooo. Og irriterende at det nå begynner å bli rimelig lyst her.

Vurderer å sette på 2001 A Space Oddyssey, jeppsan.

Genial film! Men misliker den litt etter at regisøren (eller hvem det var) uttalte i media at det var greit å elske barn på en pedofil måte.

Lenke til kommentar

Genial film! Men misliker den litt etter at regisøren (eller hvem det var) uttalte i media at det var greit å elske barn på en pedofil måte.

+1!

4chan ut over hele internettet irriterer.

+5

Satt nettopp å diskuterte dette med en annen 4chaner, om at 4chan nå har blitt en fab der alle henger og rule 1 og 2 blir brutt støtt og stadig.

Hele poenget med 4chan er borte nå som alle slenger ut 4chan-stuffs rundt forbi. 4chan er dødt.

Når jeg mener "rule 1 og 2 blir brutt" så snakker jeg ikke om det jeg gjør, men at folk går rundt i gatene og prater om hvor kule de er som henger på /b/.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...