Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Lærerne jeg har hatt har alltid sagt at hvis vi elever er uenige i det som blir lært bort, så skal vi si fra.

Og i vitenskapen er alt falsifiserbart.

Ergo, ikke hjernevask. I såfall er den hvertfall frivillig og fornuftig.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lært at det vitenskapen har kommet frem til er riktig, Ingentting annet. Dermed basta.

Jeg har tydligvis hatt anderledes lærere enn deg. Ingen lærere har noensinne nevnt for meg at Gud finnes, selv om ingen forskere eller vitenskapsmenn kan bevise at han faktisk ikke eksiterer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Mamma glemte å kjøpe Zyrtec :realmad:

Morgendagen kommer til å bli jævlig, hvis det er like stor pollenspredning imorgen også.

Lenke til kommentar

Mamma glemte å kjøpe Zyrtec :realmad:

Morgendagen kommer til å bli jævlig, hvis det er like stor pollenspredning imorgen også.

Zyrtec var hos meg en svak tablett. Om den har samme virkning hos deg, så kan du ikke ha rare allergien om den hjelper.

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skulle noen trenge å bevise at denne "Gud" ikke eksisterer??

Intrykket mitt er at ateister og mange av motstanderene av religioner er like trangsynte som de, de kritiserer.

Du har ingen beviser på at Gud ikke ekisterer, derfor burde du ikke utelukke det.

Lenke til kommentar

Jeg har da aldri sagt at Gud eksisterer. Jeg er ikke kristen, eller religiøs for den saks skyld. Jeg bare irriterer meg over personer som kaller religiøse for trangsynte, når de er like ille, om ikke verre selv. Det jeg sier er at om man ikke har bevis for noe, kan man ikke utelukke det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skulle noen trenge å bevise at denne "Gud" ikke eksisterer??

Intrykket mitt er at ateister og mange av motstanderene av religioner er like trangsynte som de, de kritiserer.

Du har ingen beviser på at Gud ikke ekisterer, derfor burde du ikke utelukke det.

Det er ikke sånn det fungerer. Er det ingen bevis på at gud eksisterer har man ingen grunn til å måtte motbevise det. Inntill noen bevis er lagt fram eksisterer ikke gud for normale oppegående folk.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hva i helsikken får deg til å tro at kristne snakker som lolcats?

Hold deg til å argumentere fornuftig. Det pleier å lønne seg.

De kristne, og alle andre religiøse, har en lang rekke med argumenter, som neppe overbeviser deg.

På samme måte som dine argumenter ikke overbeviser dem.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Hva i helsikken får deg til å tro at kristne snakker som lolcats?

Hold deg til å argumentere fornuftig. Det pleier å lønne seg.

De kristne, og alle andre religiøse, har en lang rekke med argumenter, som neppe overbeviser deg.

På samme måte som dine argumenter ikke overbeviser dem.

What? Jeg argumenterer med at disse diskusjonene er bare idiotisk og kommer aldri til noe godt. Det er en del av denne tråden å skrive hva som irriterer meg, og denne diskusjonen irriterer meg. Skal jeg framstille det på en annen måte?

"WE HAZ MATHEMATICAL CONCLUSIONS LOLOL!"

"WE HAZ THE BIBLE! SCIENCE IS WRONG!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...