Isbilen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Åja. Jo, var borti en sånn mongo i helga, og så slo det meg at et forbausende stort antall amatørteknikere jeg har truffet er på den måten. Liten tiss, mange knapper? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Åja. Jo, var borti en sånn mongo i helga, og så slo det meg at et forbausende stort antall amatørteknikere jeg har truffet er på den måten. Liten tiss, mange knapper? 8716509[/snapback] Hehe, joda. Liten tiss, mange knapper teorien høres rimelig ut den. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Irriterer meg no' jævlig at jeg alltid er jentenes bestevenn, men ikke noe mer. Klart er det gøy å henge sammen med jentene, være litt barsk og kjekkas, men det stopper liksom der. Fokh! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det som irriterer meg mest er (som nevnt ovenfor) er syklister som tror de er bilister... Det er ofte to meter bredt fortau, men de MÅ sykle på veien 8709179[/snapback] * Sykkel defineres innenfor begrepet kjøretøy i trafikkreglene.* Kjørende skal bruke kjørebanen. Det er forbudt å kjøre på fortau eller gangveg. * Sykkel kan i tillegg til kjørebanen også ferdes på gang/sykkelsti, hvis gangtrafikken er liten og syklingen ikke medfører fare eller er til hinder for de gående. På gang/sykkelsti har syklisten vikeplikt for gående. * Grunnreglen for trafikk: Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret. Tar jeg feil når jeg leser trafikkreglene slik at syklister i utgangspunktet skal kjøre i vegbanen, og kun unntaksvis på fortau/gangveg? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 helt riktig. sykkel er kjøretøy, og hører hjemme i kjørefeltet. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det rettferdigjør ikke uforsvarligheten og unødvendigheten ved å sykle i kjørefelt fremfor fortau og sykkelsti. De utgjør en fare i trafikken og vet det som oftest selv. Idioter. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det rettferdigjør ikke uforsvarligheten og unødvendigheten ved å sykle i kjørefelt fremfor fortau og sykkelsti. De utgjør en fare i trafikken og vet det som oftest selv. Idioter. 8721874[/snapback] Egentlig enig i det. Tror ikke det er så trykt med gamle damer som vingler nedover gaten. Men de føler kanskje at de ikke kan sykle på fortauet når det er masse folk på det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 at strømen gikk idag tidlig og fucka hele hardisken.. Noen som har tips for å ja fikse den? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 at strømen gikk idag tidlig og fucka hele hardisken..Noen som har tips for å ja fikse den? 8722360[/snapback] Ikke lett å hjelpe deg når vi ikke vet hva som feiler den da! Lag en ny tråd, dette er ikke rett plass Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Floker på ting som headset, men som ikke hadde floke da du la det fra deg. Endret 28. mai 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 At jeg ikke er 18, eller far lov a kjope bil selv om jeg har pengene, eller at jeg ikke er 18, eller at jeg ikke kan ga VK1 om igjen pga den dumme reformen. argh. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Taxi-sjåfører - og deres evige trang til å presse på trafikken foran. Snart får jeg en drosje i ræva, når jeg er lei av konstant pressing. Skal kjøre med nakkebeskyttelse og hjelm, så ser vi hvem som vinner. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Hybelkaniner og måten de formerer seg på. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hybelkaniner og måten de formerer seg på. 8725040[/snapback] ..Ikke minst den etterfølgende midd og husstøv allergien. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 At telefonen ringer i ett kjør når du endelig er hjemme alene og vil slappe av resten av kvelden i stillhet og ro. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 At Skjerm kortet mitt suger og klarer akkuratt og kjøre F.E.A.R på Minimum det vil si at det blir så enormt hvit og turkis men jeg selvfølgeligt gir meg ikke og nå er jeg så uffatelig vond i øya. P.S vet noen om et bra 512mb skjerm kort som jeg tror skal være Agp? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Irriterer meg no' jævlig at jeg alltid er jentenes bestevenn, men ikke noe mer. Klart er det gøy å henge sammen med jentene, være litt barsk og kjekkas, men det stopper liksom der. Fokh! 8719945[/snapback] Hos meg er det stikk motsatt! Kan ikke være " bestevenn " med noen jenter jeg. Blir jeg sett med noen andre enn dama mi så er det full krig hehe Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det rettferdigjør ikke uforsvarligheten og unødvendigheten ved å sykle i kjørefelt fremfor fortau og sykkelsti. De utgjør en fare i trafikken og vet det som oftest selv. Idioter. 8721874[/snapback] Hvordan utgjør de en fare i trafikken? Ved å være der? Sykkel regnes som et kjøretøy, og har en rett til å befinne seg i kjørebanen. Syklister utgjør ikke noen større fare enn andre biler. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det rettferdigjør ikke uforsvarligheten og unødvendigheten ved å sykle i kjørefelt fremfor fortau og sykkelsti. De utgjør en fare i trafikken og vet det som oftest selv. Idioter. 8721874[/snapback] Hvordan utgjør de en fare i trafikken? Ved å være der? Sykkel regnes som et kjøretøy, og har en rett til å befinne seg i kjørebanen. Syklister utgjør ikke noen større fare enn andre biler. 8727059[/snapback] Vel først og fremst er de en fare for seg selv. De er vanskelige å se og kommer ofte i stor fart i tettbygde strøk. Har mye erfaring med det da folk i området sykler mye i trafikken, spesielt de "proffe." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg